Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoo8800

    veterán

    válasz Valty #23645 üzenetére

    T-Jet Bravom van egy éve. Nagyon kellemesen lehet vele autózni, 1800-tól tényleg ott van a 200+ NM nyomaték. A turbólyuk (merthogy van egy kicsi) 2000-től nem feltűnő. 2500-tól nincs. Kb. 5000-5500-ig érdemes kihúzatni, felette már gyengül. Olajfogyasztás elenyésző, kb. 0,5dl/1000 km.
    A turbó jól bírja, nem nagyon hallani cseréről, pedig vannak 200+ ekm feletti autók is.
    Egyetlen zavaró dolog jellemzi a motort, hogy nagy hidegben, hideg motorral nagy gázadáskor rángathat, ahogy érkezik a turbónyomás 2000 rpm körül. Nem mindig, de előfordul.
    A váltója lehetne jobb, a gyors váltásokat nem szereti.
    Vannak még olaszos szarságai, mint pl. hogy néha csak kulccsal nyílik a kocsi, mert meghülyül a távirányító, ennek ellenére ajánlható a gép. Van benne egy kis dolcsevíta, ami miatt újra ezt venném, ha visszamehetnék az időbe, amikor vettem. :)

    A TSI kicsit kevesebbet eszik, az tuti.

    rip and tear, until it is done

Új hozzászólás Aktív témák