- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
m.lala
aktív tag
válasz footy #192966 üzenetére
Úgyérzem vzsryl is erre gondolt.
Ettől tartottam. Próbálnék konkurenciát állítani szegény kis 508-nak és alig sikerül. Nem akarom elhinni, hogy ilyen ársávban az én preferenciáim mellett nincs méltó ellenfele.
Picit átfogalmazom, 2014 utáni, évi 20 e km, 40% országút, 30% pálya, 30% város. legyen diesel, mert megszerettem a nyomatékot, ezzel párhuzamosan ne egyen max 7l-t, legyen jól összerakott, strapabíró, legyen benne némi egyediség, legyen alacsony szervizigényű, férjen be a keretbe 3.5-4m....kezdem azthinni nem jók az elvárásaim.Suw nem, passat nem, nagyon nem, nem birok azonosulni vele, audi drága, octavia az elmondások, mostmár elolvasott tesztek alapján úgyérzem kissé fapad, ha nem elég felszereltet veszek, opeltől félek nem mélyedtem el benne talán egy insignia, mondeo a powershiftes váltóval...fene tudja szervizigény miatt aggódom. c5—jóvóna egy hidrós, de fosok tőle....talán egy accord node alig van értelmes példány.
A mazdát elengedtem regenerációs gondok okán 3-as tetszett, elég lenne, de a papir fényezés és a rozsda hajlam miatt, pedig most ellentmodnok magamnak ha a szivemre teszem a kezem egy 2.0 benzinnel egy sima 3-as, talán a keretbe is beférne.
Igazából ami játszott, a civic akár kombiban itt igazából azt érzem átnézve a verdát, az alkatrészek drágábbak, talán kevesebbet nyújt mint az 508 felszereltségben, és inkább 4-4.5 , egyébként azzal az 1.6 120/300nm motorral sokáig befutó volt.
i40 kombi, gyönyörü ritkán elromlós, de itt is irtak rosszat róla, az 1.7 crdi nemigen köpi a tüzet, a fogyi inkább 7l, totalcar teszt ajánlja, talán az egyetlen értelmes ellenfél a szempontjaim alapján.
És az 508-----még active felszereltséggel is remek, a 2.0hdi nagyon jó, rosszat nem olvasok róla, alkatrészeket nézegetve semmivel se drágább mint bármi más, eljár 7 alatt, igényesnek mondanám, kellően traubi nem jön szembe sok, és visitva befér a keretbe csak lenne értelmes szedán itthon, egyébként egy nagy budi....és kb ennyi....talán az értéktartás/szarfrancia/
Lehet nem agyalom túl elkötelezedőm és várok mig nem lesz tavasszal egy ithon, nem hiszem, hogy lyukra futok vele. Nem akarok én tökéleteset, csak egy jó ár érték arányút, ami jól néz ki, jól fogyaszt, relative olcsó, tágas, jól megy, vagy ezekből válasszak kettőt?
[ Szerkesztve ]
Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen