Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz szabonagyur #186771 üzenetére

    Polo/Fabia/Ibiza/Caddy/Golf/Bora/Octavia/Leon/Toledo esetén az 1.9-re gondolok, de például a Lupo/Arosa volt 1.7 SDI-vel, az is jó, csak gondolom már túl kicsi kasztni, csak emiatt írtam hengerűrtartalom nélkül. 1.9 esetén a 64 lovas kevesebbet eszik, mint a 68 lóerős. Adagoló és porlasztó 500k km-en innen nem nagyon problémás, egytömegű kuplung (benzinessel konkrétan azonos), nincs turbó. Rozsda lehet a legnagyobb gond, illetve némelyik évjáratban volt hibás váltó szegecs, de ha van már benne 2-300 ezer km, akkor vagy nem érintett, vagy már volt javítva. Benzin fronton az 1.2 problémás, 1.4 8V hengerfejes és lánc keveset bír, 1.4 16V és fölötte ajánlott, viszont azoknak aránylag magas a fogyasztása. Plusz bejönnek a trafó hibák, gyertya cserék, szóval csak SDI-t vennék és gurulnék azzal a 4-5 literrel :D

    Corsa: 1.7 DTI, turbó ott már bejön a képbe, és a vezérlő elektronika be szokott halni egyszer az élettartam/tulajdonlás időtartama alatt, néhány tízezres nagyságrendben rá kell számolni. Plusz szintén rozsda.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák