Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doki16

    addikt

    válasz zolee3000 #186109 üzenetére

    Igen meglehet mérni az akkupakkot. Toyotánál mindössze egy techstream kell hozzá. Kérdésem hozzád, mert ez még nem derült ki. Új autót akarsz venni vagy használtat? Új autónál ilyennel ne foglalkozz, mert ha 2 évig állt (ami teljesen kizárt) akkor sem számít mivel garanciás. Ingyen cserélik. Minden hibrid autóra van garancia és külön az akkumulátorra is.
    Másik kérdés: Mi az a konkrét típus amit venni akarsz? Ford Mondeo hybrid? Csak azért kérdem, mert ha van pontos autó amit szeretnél akkor célzottan arra válaszolunk már :)

    Ha hónapokig kell letenned, akkor gondoskodj róla, hogy legalább valaki 3 hetente egyszer tegye Ready-be a kocsit vagy guruljon vele 2 km-t. Annyi már elég a garanciában foglaltakhoz. Másrészről nem lesz baja 2-3 hónap után se. Sőt egy évnek sem szabadna gondnak lennie ha valaki megfelelő töltöttséggel teszi le. Lithium akkumulátoroknál az a lényeg, hogy olyan 4 volt körül legyen lerakva és ha 3,7 alá nem süllyed akkor nincs gond. (cellákról beszélünk) Nem az állás idejével van a gond hanem a mélymerüléssel. Egy jó akksinál ez nagyon sok idő míg magától lemerül, egy rossznál pedig ez lehet pár nap is. Ez egy új autónál nem lényeg, de egy használt autó akkumulátora sincs rossz állapotban, mert nagyon bonyolult elektronikák figyelnek rá.

    A B funkció is egy felesleges dolog, főleg a HSD-nél. Nem is érdemes átrakni bele, mert Toyotánál az beindítja a benzinmotort, lényegében motorfék lesz belőle. A B fokozatot nagy lejtőn érdemes használna ha nem akarsz lábbal fékezni. De amúgy meg mindig a lendület megtartása a legfontosabb dolog. Én az egy év alatt csak próbaképpen használtam. VW-nél van jól megcsinálva, mert ott a DSG sok szenzora miatt egy automata B fokozatot kapcsol magától a lejtő mértékétől függően.

    [ Szerkesztve ]

    A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Új hozzászólás Aktív témák