Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • harry

    veterán

    válasz aero. #175252 üzenetére

    Nem feltétlenül 'baj', de ha lehet, nem szeretnék egy ~10 éves / 200k -t futott kocsinál még abba is belenyúlni, hogy esetleg gond van vele / cserélni kell akár csak évek múlva is, mindezt azért a +pár lóerőért.
    Avagy ha valaki nem tudja, s csak annyit lát, hogy nahát erősebb s inkább vesz 1.6 helyett nagyobb motort, akkor ráfázhat (ha tudja, akkor legalább mérlegelheti a kockázatot - nekem pl. ennyit nem ér).
    De ez a helyzet az 1.6-nál is, a változó szelepvezérlés +15 lóereje megér-e annyit, hogy van benne még egy katalizátor s még két lambda szonda, ami ha cserés, akkor jóval zsebbenyúlósabb.

    Nem az a gond, ha egy technika bonyolultabb, csak legyünk tudatában ennek vonzatával is, s ha valakinek nem gond, akkor hajrá. Nekem első körben ez a 'tudjunk róla' kérdéskör érdekes...

    Theoretically, this damn thing oughta work now.

Új hozzászólás Aktív témák