- Gaming notebook topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Androidos tablet topic
- OLED TV topic
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz
aero. #175252 üzenetére
Nem feltétlenül 'baj', de ha lehet, nem szeretnék egy ~10 éves / 200k -t futott kocsinál még abba is belenyúlni, hogy esetleg gond van vele / cserélni kell akár csak évek múlva is, mindezt azért a +pár lóerőért.
Avagy ha valaki nem tudja, s csak annyit lát, hogy nahát erősebb s inkább vesz 1.6 helyett nagyobb motort, akkor ráfázhat (ha tudja, akkor legalább mérlegelheti a kockázatot - nekem pl. ennyit nem ér).
De ez a helyzet az 1.6-nál is, a változó szelepvezérlés +15 lóereje megér-e annyit, hogy van benne még egy katalizátor s még két lambda szonda, ami ha cserés, akkor jóval zsebbenyúlósabb.Nem az a gond, ha egy technika bonyolultabb, csak legyünk tudatában ennek vonzatával is, s ha valakinek nem gond, akkor hajrá. Nekem első körben ez a 'tudjunk róla' kérdéskör érdekes...
Theoretically, this damn thing oughta work now.