- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen alaplapot vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- RAM topik
- NVIDIA® driverek topikja
- Milyen asztali médialejátszót?
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
Hirdetés
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Szajo #168665 üzenetére
Figyu! Én a D5 S60 után gondolkozok erősen egy új Swiftben (akár 1.2, akár 1.0). Egyelőre nem komoly a dolog, Volvóka eddig még nem tudta annyira felcseszni az agyam a szervizigényével, hogy eladjam.
Töréstesztje szerintem kisautók között jó, én nem izgulnék emiatt. Értelemszerűen, ha szembe jön egy ~1.5 tonnás családi kombi, akkor a 0,9-1 tonnás Swift hátrányból fog indulni (m*v, azaz az impulzus miatt).
A benne lévő motorokról eddig csak jókat hallottam, az 1.2-es eléggé fogyasztásbajnok és az egy literesről is csak sok pozitívumot olvastam. A turbós motornál viszont én cserélnék 7-8e kilométerenként olajat, mivel elég kicsi az olajtöltete, ha jól rémlik (talán 3.6-4 liter körül van emlékeim szerint van).
A felszereltsége eléggé korrekt már GL+-nál is, a GLX-el már olyan extrákat is kap az ember, ami egy kategóriával feljebb sem átlagos azért.
Menet közben még nem volt szerencsém hozzá, de szalonban ültem benne. Megnéztem azt is, hogy egy Ford/Opel/VAG/Mazda/Honda mennyiért ad hasonló kategóriás autót és az milyen. Szerintem 4-4.2M Hufért egy 1.2-es motorral és kézi váltóval kvázi verhetetlen ajánlat a GLX, ha valaki a beltéri anyagok minőségével meg tud békélni. Persze, "igénytelen" a belső, de ezzel kapcsolatban már leírtam párszor a véleményem (szerintem tartósabb, mint a finom, puha burkolatok többsége).
Amitől kicsit félek, de tapasztalatom nincs, az egyrészt a japános zajszigetelés, másrészt az ülések esetleges kényelmetlenség hosszabb pályázás esetén. De ez azért nem átlagos felhasználás már.
5 évre való garikiterjesztéssel eléggé racionális választás lehet, legalábbis én úgy gondolom. Mondjuk egy korrekt casco nem árt azért mellé, a ledes csodafényszórók eléggé drága játékok. És a Swift ugye japánból érkezik, ami az én szememben azért még egy pozitívum.Az 1.4T motortól sem félnék (ha ezzel nézted a Vitarát). Családban lévő S-Cross 10-20 kilométeres bevásárlókörutak után 6.3 liter/100 km fogyasztást ír ki, országutas használatnál meg talán 5.4-5.5 volt ez az érték.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen alaplapot vegyek?
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Gyúrósok ide!
- E-roller topik
- Router gondok
- További aktív témák...