Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz RocknRoller #144289 üzenetére

    Általában 15-20 ezer km éves futás körül van az a halvány határvonal ahol már a dízel előnyére fordítható a fogyasztáskülönbségből eredendő anyagi különbség. Pláne ha még az ÁFA is leugrik róla. Szerintem a te esetedben egyértelműen dízel.

    Apámnak a híresen szar 2.0 DTI motorral szerelt Zafirájában 450 ezer km körül adta meg magát fél éven belül szinte minden ami megadhatta magát. 4-500 ezer Ft ment rá, de előtte a futóművön és egy két elektronikai bizbaszon kívül 4-5 éven (ez nála kb 200 ezer km) át semmi váratlan hiba nem történt. Ráadásul az taxi volt, városban, szóval extra szar terhelést kapott. Ezután még kb 110 ezer km-t volt nála, azalatt nem volt motorikusan gond, olajat sem ette, 560 ezerrel adta el.

    Ehhez képest az általad leírt felhasználási mód szinte "gyógyüzem". Ha beesne nálad is egy 3-400 ezres szervízköltség, akkor kb az 1 éves üzemanyagkülönbségedet buknád rajta, viszont utána évekig nem lenne vele bajod, hiszen megcsináltattál rajta mindnet. Hosszú távon jobb üzletnek tűnik.
    Szóval szerintem bőven jobban járnál egy dízellel. Csak olyat próbálj kifogni, amiben nincs benne a világ összes kilométere, 6-700 ezerről is halál nyugodtan tekergetik vissza 200 ezerre a nepik az óráját.
    A totalcarosok az 1.9 PDTDI-t istenítik, szerintük az örök élet+1.

    A Prius 2 jó kis kocsi, kollegámnak az van 5 éve és agyba főbe dícséri, városban 4,5 - 5 litereket produkál vele, de az autópálya nagyon nem az ő terepe sajnos.
    Egyébként még sosem hallottam őt hibákat említeni :D

    (#144293) Lacy6, lol, az 1.5 dci-t nincs az az ember aki ajánlott motornak tekinti. Pár hete valamelyik Égéstérben pont szó is volt róla, és hosszan ecsetelték, hogy a delphi rendszerűek kifejezetten szarok, aztán fokozatosan reszelgették, javítgatták, és jobb lett, de valójában ugyanúgy szar.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák