Hirdetés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Hobby elektronika
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Átalakul az OpenAI, sorra távoznak a vezetők
it Sam Altman szerint nem tervezett átszervezés része, hogy sorra távoznak a cég vezetői.
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
Mától elérhető a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
gp A premierrel együtt megkaptuk a játékhoz a launch trailert is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz MunezXBK #135487 üzenetére
Igazából... Hallottam már ezt, és el is tudnám hinni, dee a személyes tapasztalat mást mond. Úgy értem, az egy éve emlegetett talicskánk is 1.5 dCi, 82 lovas, amúgy dCi-ből csakis azt venném, a 65-öst egyszerűen kiröhögöm, még annyira se megy mint a turbófelújítás-érett 82 lovasunk.
Magasnyomású szivattyú, egy dolog, ami a tddi-ben nincs, és tud galibát okozni, ezt értem, és tudom is, hogy necces lehet. Ezen kívül van más is, ami indokolja ezt az általános véleményt?
Mármint, 180 ezer km van benne, a porlasztók a résolaj szerint tökéletes közeliek, a turbó gyengélkedik már, vagyis nem húz annyira, mint mikor vettük, 30 ezerrel, és ezen kívül semmi motorikus gond nem volt. A melegen nehezen indulás mai napig jelen van, mai napig nem tudjuk az okát.De a TDDI akkor is jobban tetszik, mint a rönyók
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen