Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atlantis

    veterán

    válasz footy #132154 üzenetére

    Lehet, hogy drágább a dupla-kuplungos, de könnyebb, különösen a száraz verzió és kommersz kategóriában minden kg súlynyereségre igen büszkék a gyártók, továbbá az itt jellemző kisebb teljesítményű motoroknál a teljesítmény-veszteség sem mellékes. Gondolok itt arra, hogy egy átlagos kétliteres 140lovas traktornál jobban észreveszed, ha hiányzik az a pár paci, mint egy V6-os prémium 250 lovasnál. Sajnos ez a trend, sokat nem tehetünk ellene.

    Hogy ON is legyek, szerintem is jó az 1,4 TSI, már amikor működik. ;] Nem is igazán illik az 1,6-os szívókhoz hasonlítani, utóbbi ellen inkább a literes feltöltött motorok valók. Más kérdés, hogy sajnos a TSI is ugyanúgy káromkodásnak számít, mint a dci, hiába javították a hibákat, a köztudat nehéz fejjel rendelkezik...

    >>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

Új hozzászólás Aktív témák