- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Steam Deck
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
Minisforum dokkoló OCuLinkkel
ph Ezzel szinte bármilyen VGA-val kiegészíthetjük mini számítógépünk hardverét.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
veterán
válasz
molnarpeter #101234 üzenetére
1.5dci-nél főleg a 106lovas verziót érintették az alulméretezett hajtókar csapágy problémák, bár egyes renault fórumokon javasolják a gyengébbek esetében is a cserét 200k km körül. (egy olajcsere alkalmával, olyan 20k körüli többletkiadást jelent kb.). Egyébként takarékos és jó motorok, ha az olaj cserélve van és nem barom módjára használják, a világból kimegy.
Az 1.9dci-vel mondjuk konkrét tapasztalatom nincsen, szerencsére abból is volt pár verzió, hogy bonyolultabb
legyen.Egyébként az első szériás S40-ben is az 1.9 diesel az renault motor
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Ford topik
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Le Mans Ultimate
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...