Hirdetés
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Declare #100542 üzenetére
Azért gyanakszom a lekormolódásra, meg VGT szorulásra, mert ha nem ez lenne a baj, minden emelkedőn vészmódba dobná. Általában akkor szokott jelentkezni a hiba, amint bemelegedik a turbó és környezete. Maga a vákuum membrán is szorulhat(a turbón az a kis ufó
) Ahogy melegszik egyre jobban szorul és ha megakad, nem tudja vezérelni a turbó nyomást. Leállítás után helyre áll, mert 1, kiveszi a vészprogramból, 2. amint leállítod elveszi a vákuumot a membrántól és a membrán rugója letolja teljesen zárt állásba a VGT lapátjait, amint beindítod, kinyitja a lapátokat, hogy alacsony fordulaton is kellően megforgassa a kipufogó gáz a turbina kerekét. Ahogy emeled a fordulatot, úgy zárja rá a VGT-t, hogy szinten tartsa a nyomást. Minden 0,2 barnal nagyobb eltérést(nem számít hogy kevesebb vagy több az elvárt nyomásnál) 4-5 mésodpercig tolerál a motorvezérlő. Ha tovább áll fenn a különbség, akkor vészmódba kapcsol.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!