- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
válasz tobias88888 #6200 üzenetére
A Challenge is fekete ködlámpakeretes, a Revolution viszont mindig króm, és mindig analóg fordulatszámmérős. Amelyik nem krómkeretes és nem analóg fordulatszámmérős, az nem revo (a hirdetések 85%-a rosszul van kiírva, egyszer csináltam statisztikát ).
A xenont is könnyű ellenőrizni, ha ránézésre nem is tudod megállapítani a lámpatestről: amelyiknél van a műszerfalon fényszórómagasságállítás, az halogén.A ledes lámpás faceliftnél annyi a különbség, hogy a ködlámpakeret mindnél fekete, ott muszáj a fordulaszámmérőre hagyatkozni.
-
tobias88888
őstag
válasz tobias88888 #6200 üzenetére
Ah, gondolom arra utaltál hogy analóg fordulatszámmérő és króm ködlámpakeret az revolution, minden más meg alatta.
Legtöbb oldalon azt írják hogy a tolatóradar nem volt kérhető a challenge-hez itthon, de szerintem ez időközben megváltozhatott. Pl itt egy challenge első hátsó tolatóradarral -
tobias88888
őstag
válasz Moleman #6201 üzenetére
"A xenont is könnyű ellenőrizni, ha ránézésre nem is tudod megállapítani a lámpatestről: amelyiknél van a műszerfalon fényszórómagasságállítás, az halogén." - Aha, most már látom az őskáoszt én is. Háromból kettő "Attraction"-ban van fényszórómagasságállítás.
Viszont akkor tényleg lehetett tolatóradart akár challengehez is beszerezni valahogy (lásd előzőleg link-elt kocsi) -
ZeroX92P
tag
válasz tobias88888 #6203 üzenetére
Radart pld pont lehetett kérni bele még akár utólag is, sőt, hogy tovább bonyolítsam neked ha németből behozott akkor ott is kicsit más felszereltségek voltak, az enyém pld egy "urban limited" ami a revo és az attraction közt van attractiontől magasabb de nem teljes revo felszereltség, szóval ja vannak variációk
-
tobias88888
őstag
válasz ZeroX92P #6204 üzenetére
Igen, közben találtam egy katalógust, bár az alapján pont nem lehetett
-
Moleman
addikt
válasz tobias88888 #6205 üzenetére
27. oldal, "Parkolást segítő rendszer elöl és hátul", csak a felszereltséges táblázatban valószínűleg elfelejtették feltüntetni.
Amúgy érdekes, ez a katalógus csak a revo tophoz írja a kanyarxenont (AFS), a sima revohoz nem. Most már én is elbizonytalanodtam.
[ Szerkesztve ]
-
Uher
aktív tag
válasz tobias88888 #6198 üzenetére
Japancars.ru
-
snorbi82
senior tag
Üdv!
2016 Mazda 6: Hollandiából behozott Revo (led, bőr ülés stb.). Ami hiányzik belőle (gyárilag) nincs benne tolatókamera. Ha veszek bele egy bontott példányt, akkor elég csak betenni a helyére és a kárpit alatt ott a vezetéke és kész, vagy vezetéket kell behúzni a fejegységig. Ha vezetékelni kell, akkor igy maradIPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
mmdms
addikt
válasz snorbi82 #6208 üzenetére
Hatosok tippre elovezetekeltek lehetnek, ezekbol meglepoen keves fapadosat latni, legalabbis ausztriaban.
Az elozo revolution dolgokhoz visszaterve, nekem elvileg a top van(2015-os harmas), de hianyzik par dolog aminek benne kene lennie, polo a tavolsagbtarto tempomat, ha mar veszvekasszisztensem es a kello szenzor is van az auton, akkor miert nincs tavolsagtartas?!
Illetve kormanyfutes es kanyarkoveto xenon sincs. Ezek hianyaval egyutt tudok elni, eszre se veszem h nincs, cserebe jo lenne egy hibamentes hangszoro szett a bose helyett.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
őstag
válasz tobias88888 #6198 üzenetére
arra figyelj, hogy a magyarországi és az egyéb országbeli felszereltségek nem mindenben azonosak
sokszor névben sem, és/vagy tudásban sem
illetve az sem biztos, hogy az év ugyan azon hónapjában volt váltás
remek példa a feleségem CX5-öse, ami egy Kangei (német "Sondermodell") ami 2019 júniustól volt elérhető, már tartalmazta a Carplay-t és az Android Auto-t alapból úgy, hogy itthon csak a 2019 októberi árlistára került fel ez a funkció először.
a Kangei az egyébként kb az ottani Exclusive Line és Sportsline közé jött ki, de van amiben kevesebbet tud, mint a 2019 hatodik havi hazai Revo-k (nincs benne Bose hangrendszer) van amiben meg többet, mint Carplay/AA, meg menetdinamikai csomag "G-Vectoring Control Plus" továbbfejlesztett sávtartó (nem LKA hanem LAS) és sokkal többet, mint a német Revo-k.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
makosp
csendes újonc
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2007-es 1.6 hatchback mazda 3-at.
Kiderült, hogy sajnos a központi zár nem mindig működik jól.Van amikor minden rendben, bezárja, kinyitja az összes ajtót, viszont van amikor a jobb első ajtót nem zárja be. Ha manuálisan bezárom belülről a jobb elsőt, akkor utána a központi zár nem nyitja ki. És van az az eset is, amikor bezárom a jobb elsőt kézzel belülről, utána a távirányítóval bezárnám a kocsit, de a bal elsőt nem zárja. Ilyenkor marad a kulccsal zárás. Kulccsal egyébként a jobb első kivételével zár mindent ajtót.
Néha viszont jól működik mindenArra gondoltam, hogy zárat cserélek benne, első körben csak a jobb elsőben, hátha az okozza az egész gumbancot.
https://bontoplaza.hu/mazda-3-bk-jobb-elso-ajtozar-alkatresz/3662191Szerintetek ez megoldaná a problémát?
-
ZeroX92P
tag
válasz snorbi82 #6208 üzenetére
Szinte teljesen biztos hogy előre vezetékelt, egyszerű analóg jelű kamerák egyébként, azt nézd meg, hogy van kialakítva hátul, van amit az egyik rendszám világítás helyére lehet szerelni meg olyan is aminek saját kivágás kell.
pro tip: nézz körül aftermarket piacon ha látsz user review-t alin pld, sok féle kamera kapható különböző felbontás/látószög/éjjellátási képesség szempontból és nem a gyári a legjobb. -
snorbi82
senior tag
-
őstag
válasz snorbi82 #6213 üzenetére
nem hiszem, hogy hátra lenne vezetékelve, max. annyit, hogy a fejegység képes a jel fogadására és feldolgozására (azaz mutat képet) mindenféle szoftver mókolás nélkül
de a hátra vezetékelést szerintem nem úszod megha jó vagy angolból, itt egy érdekes thread: [link] segít a kínai kamera beszerelésben
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
snorbi82
senior tag
Ha kínai akkor nem úszom meg, ebben biztos vagyok. Illetve vannak átalakítók, hátra és előre is. Hétvégén ha lesz időm, lebontom a hátulját és megnézem. De vagy bontott gyári vagy amit linkeltem (gyári szerű) annak nem kell vezetékelni. De ha bontok okosabb leszek.
IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
-
tobias88888
őstag
Csatlakozom a mazdások táborához egy 2017es Mazda3 2.0-val. Tolatokamera házilag beszerelese már be van tervezve, de dash cam se ártana. Régi Fordnal a szivargyujtoig vezettem el a kábelt és átalakítóval volt bedugva.Van valakinek ennél szebb megoldása ennél a kocsinal vagy vezessem el az usb-ig? Usb kikapcsol motor leallitasnal vagy mindig ki kellene húzni? (Fordnal sajnos ki kellett)
-
tag
válasz tobias88888 #6218 üzenetére
2016-os Mazda6-nal vannak az utasterben (mindig aram alatt levo es kapcsolt) biztositekok is, az egyikbol leagaztam egy ilyen elosztoval, a kabelek meg a karpit es a karosszeria/uveg koze lettek elrejtve.
-
tobias88888
őstag
Mazda3 2016, 2. nap után pár kérdés:
1. Manuálban ez van: "Valahányszor a nyomógombos indítás gombját megnyomja, a gyújtáskapcsoló OFF (Ki), ACC (Tartozékok), ON (Be) sorrendben kapcsol." - Nah nekem ha megnyomom a gombot akár csak nagyon röviden is, beindítja a motort.
2. Hogy lehet megoldani hogy motor indítás nélkül menjen mondjuk a rádió? Takarítás közben jól jönne.
3. Csak hátsó tolatóradar van a kocsiban, ami rendesen csipog is, de a képernyőn nem mutatja ahogy kellene mint ezen a képen. Ez normális működés? Csak az első-hátsó radarosoknak jön be a képernyő? Ha rakok bele utólag tolatókamerát akkor lesz oldalsó kicsi radarmonitor?
4. Leállított motornál ha kinyitom az ajtót és a fényszóró módra van állítva a világítás, akkor nem sípol az autó. Ha köztes módra van beállítva (helyzetjelző) a kapcsoló, akkor sípol. Ezek szerint hagyhatom fényszóró módban akár mindig, mert leveszi róla az áramot? -
Moleman
addikt
válasz tobias88888 #6220 üzenetére
1-2: Ne nyomd a kuplungot, akkor lesz ACC-IGN-OFF ciklus. Kuplunggal mindig azonnal indul.
4: Nálam (2013 CX-5) mindig sípol, ennek megfelelően leállítva is ég a tompított. Nézd meg, hogy a tiéd hogy működik. -
tobias88888
őstag
válasz Moleman #6221 üzenetére
Köszi! A 3as második felére pár nap múlva én is tudok válaszolni ha megjön a kamera.
Lenne egy 5. Kérdés is
Valtoszoknyát hol lehet szerezni manual 6 sebességeshez (Mazda 3 2016)? Húsz perc netes keresés után feladtam. Az előző tulaj valamivel le öntötte:
Vásárláskor gondoltam letakarítható, de nem lett tökéletes. Inkább cserélném[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz tobias88888 #6222 üzenetére
Ezt mexikói gyártáshoz dobta fel, de a váltószoknya valószínűleg ugyanaz. Talán a cikkszám segít. Ha nem, akkor én lehet valami helyi kormánybőrözővel csináltatnék újat.
-
addikt
válasz tobias88888 #6222 üzenetére
Próbáld a szentendrei (Japker) vagy a budapesti (Xedoscar) Mazda bontót megkérdezni, hátha náluk van.
-
veterán
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de szinte naponta át kell az autót vizsgálani ebben az irtózatos melegben, hogy nehogy maradjon valahol madár ürülék, mert szinte azonnal megmarja a festéket Sikerült egy félcentis marást okoznia...a polír egy picit enyhített rajta, de ez már tökéletes soha nem lesz az tuti
-
tobias88888
őstag
Köszi a válaszokat. A nagyobb manualt elolvasva úgy látom hogy csak az első+hátsó tolató érzékelősök kapnak vizuális kijelzést, a csak hátsó-sok nem. Logikátlan, értelmetlen, majd lehet ránézek hogy szoftveresen megoldható -e (akár egy kamu érzékelő elől megoldhatja)
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz tobias88888 #6227 üzenetére
There are two versions of the OEM rear parking sensors -- one that integrates into the display and one that doesn't.
Nah, akkor meg is van a megoldás. A kérdés esetleg hogy ez fixálható? Másnak van csak sima hátsó szenzorja ami nem csak csipog hanem a képernyőn is megjelenik?[ Szerkesztve ]
-
Pogifej
csendes tag
válasz tobias88888 #6228 üzenetére
Szia!
Nem írtad a felszereltséget. Attraction tolatáskor átváltja a kijelzőt és pirosan jelzi a közeli mezőket ahol belóg valami.
A szoknyához: mindegyik mexicoi gyártású.
A fényezéshez: Üdv a klubban. 2 hónapos autónál pont így jártam, békéltető testület nekem adott igazat, mehettem volna polgári perre. Ja, mazda kereskedő: ő még ilyet nem látott...
Maszekba újrafényezve tető, motortető. -
tobias88888
őstag
válasz Pogifej #6229 üzenetére
Challenge az enyém, de a parkoló radar részt megfejtettem. Mint kiderült a Mazda nem szerel bele szenzort gyárilag. A Mazda régiós kereskedések teszik bele és többféle verzió is van: nincs szenzor, csak hátul, elől és hátul, kamerás, elől hátul és kamera, stb.
A hátsó verziósokból is van több: OEM Mazda sensor amihez lesz vizualizáció is és egyéb szenzor (leginkább Bosch), amihez nincs.
Egyelőre elengedtem a témát, rendeltem egy kamerát 21$-ért aliexpressről ami plug and play (HU reset után), remélhetőleg azzal elleszek.
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
válasz tobias88888 #6230 üzenetére
Kamera hasznalhato ezen a modellen egyaltalan? Ertem ezalatt, kb addig tiszta a kamera helyen a kocsi amig epp mosom az autot, csapotthatu kocsik atka.
Tapasztalatot szivesen latnek itt a forumon ha mar beepitetted.[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
ZeroX92P
tag
válasz tobias88888 #6232 üzenetére
Nincs védve
-
mmdms
addikt
válasz dangerzone #6235 üzenetére
biztos h állat, tegnap mostam, este parkoltam le, reggelre végigfosta a jobboldali A oszlopot. Csak gondoltam azt nem töltöm fel. Plusz a képeken nem látszik de tappancsnyomok a reggeli harmatba a kocsin. Az antennát,a cápauszonyt azt csak most vettem észre, azt körbe körbe, abba kapaszkodott, nagyon olyan nyomok vannak mintha két állat a kocsi tetején "harcolt" volna.
Két vödör, mikroszálas mosókesztyűk, mindig leszárítom mikroszálas autótörölközővel, 4-5 mosás után waxolás. tömören. Nem mondom h véletlen nem csináltam már mosás közbe egy-két karcot, de sztem a nagy átlagnál lényegesen jobban odafigyelek rá. Sztem nem is fest rosszul:
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
mmdms
addikt
válasz gyuri81 #6237 üzenetére
Azt hittem az az antennán csak madárürülék volt, de volt ott is igen.
Már írtam a biztosítónak, a részkaszkómba elvileg van kisállatkár. Meg úgy néz ki már embert is találtam elektromos rágcsálóriasztó beépítésére, bár annak még nem olvasgattam utána ez használ-e valamit egyáltalán. evvel esetleg azóta nincs tapasztalat az anyutaxival?ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
DessertFox
aktív tag
-
Moleman
addikt
válasz DessertFox #6239 üzenetére
Bizony, nagyon szeretik. Általában garázsban állok, de egy nyaralás alkalmával a nyest mindkét oldalon szétrágta az első dobbetétekben lévő félméteres tömör szivacsot, és egy darabját bedugta a nívópálca fogantyújába.
-
mmdms
addikt
válasz DessertFox #6239 üzenetére
Remek, amint otthon leszek beszereltetek egyet. Kabel vedo Sprayt mar vettem, csak nemigazan ertem mire kellene fujnom, mert a manualba azt irjak a muanyagot gumit szilikont tonkreteszi, lakkozast megmarja. Mi van meg a blokkon kivul vegulis amira rafujhatom?!
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
veterán
Sajnálom a karcokat...
(Nekem a VW-t és a Mazdát is szeretik a nyestek, utóbbit úgy vettem, hogy a géptető burkolatot egy helyen megrágta.)Ami bevált már sok éve: Mardaway pumpás spray [link] . Takarékos ember vagyok, ezért duplájára hígítom (desztillált) vízzel, úgy is tökéletesen véd (eddig) kb. 2 hétig.
Befújom vele a géptető belsejét és a teljes motorteret. Garázsban vagy szélcsendben csináld, ha a szádba kerül, nagyon keserű ízű. (Kesztyű sem árthat emiatt.) -
wwhy
veterán
Mazda importőrhöz van valakinek telefonszáma a xxxx 5000-en kívül? Ki sem cseng
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
Blue@X
senior tag
Van valakinek jó tapasztalata és tudna ajánlani egy helyet, ahol vonóhorgot szerelnének fel Mazda CX-5-re? Preferálnám a behajtható verziót, de nyitott vagyok más opcióra is.
-
tobias88888
őstag
Most vinném a kocsit éves szervizre, előző a mazda app szerint 20ezer km-el ezelőtt volt. Valahonnan le lehet szedni, hogy konkrétan miket cseréltek? Az appban csak zöld pipák vannak minden egyes szervíznél és konkrétan csak a vizuális ellenőrzés van bent, semmi más.
Esetleg a manual szerinti (6-3) tervezett karbantartásokat biztosan megcsinálták az adott kilométernél? -
Lipton
őstag
Mazda cx5 idei modell. A szelvedore vetitett HUD nem latszik polarszuros napszemuvegben…. Eleg nagy baki
-
veterán
Pont így jártam én is
Vagyis halványan látszódik....de ha forgatsz egy picit a fejeden akkor előbukkan Vicc amúgy...
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- Autós topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Vezetékes FEJhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Macska topik
- További aktív témák...