- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- RAM topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós kamerák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen videókártyát?
- AI jelzést kapnak az új Ryzenek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
it A Meta kiterjeszti az AI-képgeneráló ajánlatait a reklámok kapcsán.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz KoVee84 #5949 üzenetére
Inkább töröld a hirdetésfigyelőből. Amíg jó volt, k. jó volt, csattog-durrog a gyári Record Monza kipu, állat. 🐗
Aztán eltörött egy dugattyú, vitt magával mindent (hengerfej, turbó, stb.). Nincs hozzá bontott motor, új alkatrész is tragédia. Egy másik dugattyú is repedt volt. Több milliós kár. Nem tudták megjavítani 9 hónap alatt. Mondták a márkaszervizben, hogy nem én tettem tönkre, "ezek ilyenek".
Felejtsd el! (Ma este pont sasoltam a mobile-n , de NE!!!!)AA köszönöm! Én be tudtam szerelni magam, 40 rugó + 9 óra óvatos munka.
Az 1.5-ös is jó lenne, ha lenne benne sperr, de nincs.
[ Szerkesztve ]
-
ZeroX92P
tag
Jaja az mai napig valid de mx-be nagyon nem fojtogatják kapnak levegőt képletesen meg szó szerint is.
A 160-as valószínű nagyon közeli rokon vagy egyezik a 3-asba szerelt verzióval, abból a 175-6-7-8 lovat ki lehet csalogatni az fix, M7 re néha kevés lehet és a Golfot se fogod vele elkapni.
Mint a másik topik látogatója nem tudom neked elég-e teljesitménybe amit ez tud, viszont szétesni szinte biztosan nem fog. -
veterán
válasz ZeroX92P #5952 üzenetére
Elég a power, azt gondolom. Nagyon hasonló eredményeket mutat a Zeperfsen a G160 és a 170 lovas, 1.4 turbó Fiat motoros.
(A "szent Golfom" más, jobban megy és kevesebbet fogyaszt a Fiat motorosnál, de az egy FWD kompakt, míg ezek RWD roadsterek.)
Autópályán jellemzően 110-120-szal gurultam, egyszer próbáltam kb. 210-et zárt, ill. egyszer 180-at nyitott tetővel - megrázó élmény. Nem oda valók, országúton brillíroznak.[ Szerkesztve ]
-
halisa
tag
Sziasztok!
Segítsetek Van egy mazda 5-öm cserélni kell a jobb első lengőkart. Milyen márkájút érdemes venni? Én néztem a A.Z. MEISTERTEILE és a Febit. Köszi.[ Szerkesztve ]
-
snorbi82
senior tag
Vagy nézd meg itt!
[link]IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
-
Xero
nagyúr
Valaki jart mostanaban a Mirai szervizben?
Az mennyire normalis naluk, hogy foglaltam par napja gumicsere idopontot 31-re, de se egy hivas se egy email nem erkezett meg? Nyilvan, csak napot lehetett foglalni, igy meg azt sem tudom, hogy a naptaramat szabadda tegyem-e es ha igen, akkor mikor. -
anonymus89
addikt
Voltam a budafoki úton szervizelés miatt nekem úgy tűnik nincsenek a helyzet magaslatán. A szerviz vezető korrektnek tűnt és alaposnak de végül nem náluk fogom csináltatni az autót.
Abroncs cserére inkább ajánlanám Lurdy alatt lévő gumiparkot télit, nyárit náluk vettem gyorsan felpakolták az abroncsokat.
Időpont is van hamar.[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Xero
nagyúr
válasz anonymus89 #5962 üzenetére
Meg garancias a vas es a tpms miatt is fazom a normal gumiszerelestol.
-
őstag
a rendes gumis 1) nem teszi tönkre a TPMS-t és 2) vállal garanciát arra, ha mégis
Csepelen ismerek ilyen rendes gumist, ha gondolod.más: hivatalosan is aláírtuk az adásvételit [link]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
troll81
addikt
Sziasztok Mazda 5 cr19 hátsó feknyereg tartót hol találok bontva?a302 tárcsahoz kellene.
Van bevált bontó stbb..
Köszönöm szépen a segítséget -
wwhy
veterán
Srácok, mindenféle kisbizbaszkiegészítőt honnan lehet rendelni, amiből nem kell gyári
Gondolok olyanokra, mint ajtózseb borítás, küszöbvédő lemez/fólia, hamutartó dobozka stb.
2019-es M3-as, hatchback.[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
tobias88888
őstag
Sziasztok! Mazda 3as (2013-2018) vásárlásán gondolkodok és motorokról lenne kérdésem. Egyik autókereskedő (nem volt 3as mazdája, i30at néztünk) azt mondta hogy csak az 1.5öset érdemes venni mert a 2.0ással sok baj van. Mennyire igaz ez? Kár lenne érte mertegy ilyen kinézethez a 2.0ás jobban illene teljesítményben
Plusz a kétezres motor mellé a 120 lóerő kicsit furcsa, ez butítva lenne? (láttam 165-ös verziót) Ha igen, mi az oka? Lehet szoftveresen hackelni vagy veszélyes? (műszaki vizsgát se veszélyeztesse)[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
válasz tobias88888 #5970 üzenetére
Igen butítva van szoftveresen. Szerintem itt európában direkt a 120 PS-t lőtték be, eddig a lóerőig olcsóak a biztosítások a németeknél és az osztrákoknál is, a két legnagyobb újautó vásárló nemzetnél.
Lehet a szoftvert írni, több helyről is kértem már ajánlatot, mindenhol kb 100k-ba kerül, ahol mérőpadon írják. A nyár előtt szerintem ezt én is meglépem, évente párszor 3 fővel pukkrapakolt autóval döcögünk az északi tengerhez, ekkora súllyal a bánon már jól jönne egy kis plusz kraft, de barátom is megjegyezte h tök meglepően megy még így 120 pónival is, 180 körül odalépve tök lelkesen megy 200 fölé.[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
mmdms
addikt
válasz tobias88888 #5972 üzenetére
Erről a többiek többet tudnak, nem vagyok akkora mazda fan h minden motorral tisztában legyek, ami az enyémben van informálódok és olvasok róla, de tekintve h a 2 literes is simány 6 lityi környékén fogyaszt nálam, nem annyira látom létjogosultságát ennek az 1,5-nek, tegyük fel ha 1 literrel kevesebbet is eszik (amit személy szerint ehhez a kasztnihoz már kételkedve írok le) az erőtartalék szerintem többet ér. Főleg egy optimalizált 170 paci körüli 2.0-al.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Moleman
addikt
válasz tobias88888 #5972 üzenetére
Az 1.5 is szoftveresen van butítva, azok 130 ló körül tudnak optimalizálva.
De én is a 2.0-ra szavazok, nem tudom, honnan szedte a kereskedő, hogy sok baj van vele, semmi típushibája nincs.
-
Safranek
aktív tag
válasz tobias88888 #5970 üzenetére
Ha szerinte sok a baj 2.0-al , soroljon már fel néhányat abból a sokból.
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
őstag
válasz Moleman #5975 üzenetére
chiptuning = ecu frissítés
igazából másik vezérlőt írnak rá, mint egy alaplapra egy új BIOS-t
hogy az csak kicsit más, vagy nagyon más, az szerintem mindegy“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
mmdms
addikt
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Van valakinek 6-os Mazdája (GH hatchback 2008) itt?
Rugót kellett cserélni elöl, és azóta elviselhetetlen az autó, annyira kemény. Gyakorlatilag alig lehet menni vele, annyira üt.
Amit eddig cseréltünk:Először tehát Kyb, innen kezdődtek a problémák.
Aztán lengéscsillapító csere elöl, Monroe-ra.
Suplex rugók előre
Monroe lengécsillapító csere Kyb-re elöl
Hátul kyb rugókra
Lengéscsillapító hátul Monroe-ra
Lengéscsillapító hátul Kyb-reSemmi se segített.
Első lengőkar szilentek cserélve lettek, felül a lengéscsillapító "sapka", porvédő, ütköző...Nem akarom elhinni, hogy csakis gyári alkatrészekkel használható az autó....valakinek valami tapasztalat?
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Leírnád légy szíves, hogy milyen autód van pontosan?
Nekem GH 2.0 benzin 147hp Hatchback.
Már elejétől kezdve jó volt, vagy csak egy idő után?Teljesen elkeseredett vagyok.
Ha felemelem az autót mondjuk kerékcsere időtartalmára, utána leengedem és elmegyek tesztútra, akkor jó. Holnap már nem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
M6 2.0-ába ha 100-as benzint töltök, akkor nálam "kerekítve" 1 literrel kevesebbet kér belőle mint a 95-ösből.
Nálatok ez hogyan alakul? -
Moleman
addikt
-
mmdms
addikt
válasz Moleman #5987 üzenetére
Ausztriában osztrák benzinnel kevesebbet fogyaszt, de lehet csak azért, mert jobbak az utak (pedig kint még gyorsabban is közlekedek, mert sokkal kevesebb az indokolatlan sebességkorlátozás).
Ez vagy placebo vagy az amit irsz az utakrol, mert lenyegesen szarabb az osztrak benzin. En atjarok slovenba tankolni mert 80-100 km-el kevesebbet megyek ugyanannyi nyallal. Plusz itt gracba piszkosul kell figyelni melyik pisztolyt veszed le mert sok kuton az olcsobb benya bizony 91-es oktanszamu.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
mmdms
addikt
válasz tobias88888 #5990 üzenetére
Az arstopp alatt tankoltam csak mo-n, ha epp otthon voltam, amugy ilyen draga hobbira (magyarorszagontankolas) nekem nem futja, illetve a redicsi atkelonel szoktam a petrolon, ugyanazt a benzint viszik oda mint Lentibe a molkutra. A magyar/sloven benzinnel tobb mint 500 km-t megyek, az osztrakkal 450-nel mar muszaj ratolteni, ha nem akarok kockaztatni.
Bizonyitott meresem nincs ra, nem szandekozom bizonygatni senkinek, ez egyszeru tapasztalat.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Xero
nagyúr
Ma elvittem a 6-ost gumiztatni a Miraiba. Megemlitettem tobbek kozott, hogy alvazvedoznem, ez hogy erinti a garit?
Megemeltek mivel elvileg a legtobb(de nem mind) '17-tol gyarilag kent es fujt, lekaptak a muanyagokat es lass csodat szugyig van fujva. Szoval ezt en igy elengedtem. 5 evet ez ki fog birni.
Egyedul a hatso dobon volt par koromnyi feluleti rozsda, de az ilyen. -
mmdms
addikt
Milyen néven kell keresni ezt a nemtommilyen textil anyagot ami a hátsó kerék előtt van "dobbetétként"?
Természetesen sikerült mosás közben elszakítanom a magasnyomásúval. Nincs helyette esetleg műanyag megoldás? Elég kiábrándító így ebben a formályában.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
tobias88888
őstag
Utólagosan mennyibe kerülhet 2014-2018as mazda 3asba a tolatókamera beszerelése? Gyári megoldást preferálnék, nem valami utángyártott plusz kijelzős megoldást.
-
veterán
válasz tobias88888 #5994 üzenetére
AliExpressről olyan ami a gyári képernyőhöz csatlakozik kb. 30-50 USD [link]. Plusz a beszerelés.
Gondolkodtam rajta, mert a másik autómban van kamera és hozzászoktam, hogy azt nézem parkoláskor. Nem megugorhatatlan feladat, vannak netes útmutatók.
-
tobias88888
őstag
Bocsi, lehet félreérthető voltam, radar és vagy kamera. Némelyik autón látom hogy van radar a lökhárítón, máshol nincs de hahun ott a tolatóradar meg benyomva.
Gyárilag hogy van? Külön van tolatókamera és tolatóradar is? Utólagos radarhoz gondolom lökhárító csere is kell (avagy barmolás).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tobias88888 #5996 üzenetére
Nekem a Mazdán gyári radar, a Golfon gyári kamera van. A Golfhoz külön-külön és egyszerre is kérhető a kettő megoldás. Mazdát nem vágom ennyire.
Radarhoz utólag kifúrják a lökhárítót. Szvsz egy kamera egyszerűbben megoldható ÉS jobb is.
[ Szerkesztve ]
-
ZeroX92P
tag
válasz tobias88888 #5996 üzenetére
Kamerát utólag baromi egyszerű, a csomagtartóig megvan a kábele gyárilag, ott kell összedugni és készen vagy. Előfordulhat hogy nem látja elsőre akkor akku le egy rövid időre, utána felismeri és olyan mint a gyári.
Alis kamera tökéletes. -
Moleman
addikt
10 éves CX-5, műszaki vizsga, a szerelő alámegy, nézelődik, csodálkozik: "ez biztos nem osztrák import, ezen nincs rozsda".
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen