-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #278051 üzenetére
2-3eves Model3-hoz volt szerencsem. Attol minosegben nekem jobbnak tunt. A hatekonysagot nem tudom, mert sokat nem mentem vele es joparszor kiprobaltam "mit tud". A szoftveres resz megint vak folt, mert a legtobb funkcio kinara van korlatozva, de a kijelzok nagyon jok es gyors volt minden menu.
Komfortra szerintem jobb mint a model3 mert csendesebb es az ules sem tunt annyira izzadosnak.
(Az igazsaghoz azert hozzatartozik hogy olyan cegnel keszul ami felig a magna tulajdona, szoval kinaban keszul, kinai munkasok altal kinaiaknak, de azert vastagon van benne europai know-how) -
Kickass
őstag
Lenne egy láma kérdésem:
Gyerekülést be lehet kötni anyós ülésre ha az első légzsák kikapcsolható, de van az autóban oldal és függönylégzsák? Tippre a függöny nem gond, de az oldallégzsák?
Előre is köszi! -
Alvin_ti4200
félisten
Itt a frissített Tesla Model 3
Az új dizájn nyilván preferencia kérdése (nekem jobban tetszik a régi), a bajuszkapcsolók elhagyása óriási öngól és szerintem biztonsági kockázat is egyben, pláne, ha a kormányon lévő gombok rezisztívek és nem rendes fizikai kapcsolók.
Cégtulajdonosként örülök, hogy tudnak költséget csökkenteni, ugyanakkor vezetői szemmel nézve botrány, amit művelnek ezekkel az autókkal.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
barnam_
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #278060 üzenetére
Hmm...
"...the gear selector now on the touchscreen..."De jó is lesz majd amikor lefagy a kijelző és nem lehet sebességbe rakni az autót
-
bandus
veterán
válasz Alvin_ti4200 #278060 üzenetére
szerintem rendben van
más területekhez képest botrányosan lassú az innováció az autóiparban, kis túlzással minden ugyanolyan, mint a t-modelben. az emberek meg már látod ennyin kiakadnak, hogy nincs indexkar. motorokon is egész jól lehet indexelni nélküle
szerencsére van rengeteg kompetensebb ember, pl. akik kiadják a típusengedélyeket. ők el tudják dönteni, hogy mi a biztonsági kockázat. az emberiség képes volt eljutni a holdra, te meg azt állítod, hogy csak egyetlen módon tudunk/lehetséges indexelni, kar nélkül ez "biztonsági kockázat"? agyameldobom.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Vismajor01
addikt
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #278070 üzenetére
Ez inkább a Honda sara lesz, a piros Jazz sem melegszik fel kevésbé, mint a majdnem fekete MiTo.
szerk.: Mondjuk a Jazz-nél nagyobb az össz. üvegfelület.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
macilaci78
nagyúr
válasz bandus #278063 üzenetére
Jó, azért a kerékpárok fejlődése is elég lassú. Még mindig pedálozol, még mindig a haladási irányra merőleges a kormányrúd, még mindig egymás mögött elhelyezett két kerék van, amiből az első a kormányzott, a hátsó a hajtott.
Persze az mellékes, hogy milyen súlyú, anyagú, milyen gázzal van feltöltve a gumi. Ahogyan az autónál is mellékes, hogy a T-Modelhez képest miben tér el egy ma kapható akármilyen személyautó.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
válasz bandus #278063 üzenetére
botrányosan lassú az innováció az autóiparban, kis túlzással minden ugyanolyan, mint a t-modelben
Anno én is ezt hittem, de valójában azt leszámítva hogy 4 kereke van és gurul meg van kormány, a T-model kezelése nagyon más pl:
- nincs gázpedál, gázkar van
- hátramenetnek külön pedálja van
- a kuplungpedál egyben sebességváltó is[ Szerkesztve ]
Make Asia Great Again!
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz bandus #278063 üzenetére
Motorokon is van egy icipici kavarás amúgy.
A standard a baloldalon elhelyezett 3 állású kapcsoló, jobbra-balra kell lökni, utána visszaugrik középre, kikapcsoláshoz meg befelé kell nyomni.
A szocimotorokon annyiban változott ez, hogy nem húzta vissza középre, maradt jobbon vagy balon, és az volt a kikapcsolás, hogy a kedves user maga nyomja vissza.
Aztán ott a Harley (meg biztosan van még más is), akik elosztják az irányjelzőket a kormány két végére, a balos gomb baloldalt és vice versa.
És nagyobb túramotorokon sokszor van self-cancel is.És hogy ON is legyek: az autóiparban már régebben is voltak quirky kezelőszervek, gondolok itt a régi Citroënekre (DS, CX, stb.), vagy a Mercik ablaktörlő kapcsolóira.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #278081 üzenetére
Nekem ellenkezőleg, gengszterváltó is tetszik. Porsche (bal gyújtáskapcsoló) és előválasztó kar fent (Merci) nagyon gyors indulást tudna, persze keyless óta tárgytalan, de analóg vagyok, modernebb traktorok irányváltója is kormányoszlopon van, stb... A változatosság gyönyörködtet
-
tasiadam
veterán
üdv
Van értelme a xenon izzókból olyat venni, aminek magasabb a fénye? Nem égeti ki a szemből érkezők retináját? Jelenlegit cserélném, rendeltem 2 alapot, míg utána nem járok, hogy mi lenne a megfelelő. A távolságit is cserélném valami erősebbre, de abból is van magas fényerejű halogén. Vagy az túl meleg és szétégeti a foncsort?Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #278082 üzenetére
Én tökre élvezem párom Octaviájában, hogy kulccsal kell beindítani mint egy autót, és mechanikus órái vannak, mint egy autónak. Mondom ezt 5.5 év pluginozás után.
A keyless entry viszont hiányzik.Más: tudtok valami parkolószimulátort esetleg? Jó lenne, ha tudna gyakorolni, a tolatásnál nagyon fél még, ha mellette ülök is bizonytalan. Le fogunk menni egy nagy üres parkolóba flakonokkal, hogy próbálgassa, de nyilván nem lenne rossz, ha szoftverrel is próbálkozhatna.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz molnarpeter #278082 üzenetére
Ezt a régi dolgokhoz ragaszkodást örülök h az autógyártást próbálják kiirtani belőlünk
Én autómba is, mi a tökömnek fokozatváltókar oda a két ülés közé? Vagy D-be vagy R-be rakom az "üres" állás meg a P, amit sokféleképp meg lehetne oldani.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
nagyúr
válasz szőröscica #278084 üzenetére
Nem szórakoznék szimulátorral, gyakorolnia kéne az autóval, a flakon okos ötlet, egyszerűen muszáj lenne megtanulnia és gyakorlatot szereznie "élesben".
Plusz kinevelni belőle a félelmet, hogy most mi a szar történhet max? nekimegy valakinek, és? Szenzor van, nem? Legrosszabb, ha fél valamitől. A pókoktól féljen, az rendben van, ne a vezetéstől.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bandus
veterán
válasz szőröscica #278084 üzenetére
miért nem vesz pár extra vezetési órát szakembertől?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Vismajor01
addikt
válasz szőröscica #278084 üzenetére
Pirus után a mai napig gyűlölöm, hogy tele a kezem szirrelszarral, de az ajtót kitudnám nyitni, ó de zárva van ez a szar, oké kulcsa zsebemben, de csak a jobbkezemet tudom kiszabaditani a kulcs meg persze ha balban van... És annyi ilyen szitu van h nem tudom elképzelni aki azt mondja h keyless nem kell egy kocsiba
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #278082 üzenetére
Trabant, Wartburg, Fiat...
-
macilaci78
nagyúr
válasz bandus #278063 üzenetére
Lényeges különbség, hogy a motoron a kezed és az index kezelőszervének egymáshoz viszonyított pozíciója független a kormányállástól.
Ehhez képest ott a mindig mozgó kormányon valahol az indexgomb az új Model3-ban. Kézreáll, amikor egyenesen megy a kocsi, de mi van, ha manőverezni kell? Vagy csak nem egyenesen áll a kerék, mikor parkolóból indulnál? Nekem ez jutott a Kiába, örülök, ha legalább a dudát nem kell nyomkodnom menet közben...
szőröscica: GTA, Carmageddon egész jól el van találva.
Van 5 darab házilag készített bójám, kb 130-150 cm magas 2,5×2,5 centis fenyő karó 4 irányba álló talppal. Kölcsön tudom adni, Szerémi út elején van.
A flakont nem javaslom kezdő gyakorláshoz, mert a tükörből, vagy a kocsi orrától nem látja, nem elég magas. Inkább kerti szék, vagy hasonló dolog.
A PET-palack már pro szint, például párhuzamos parkolás gyakorlásához megtanulni, hol van a kerék a holt térben.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Vismajor01
addikt
válasz macilaci78 #278091 üzenetére
Nem értem, a kocsiban nem? Általában kanyarodás előtt szokás indexelni, olyankor meg ott van a kezed ahol kell.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #278093 üzenetére
Megelőzöl egy bringást kis sebességnél, ahol nagyot kell tekerni a kormányon. Egyenesen mész, kézreáll a mormányon lévő gond, irányjelzel, balra húzod a kormányt. Visszasorolásnál jobbra kell jelezni, maga a kormányon végzett mozdulat folyamatos, ahogy a balra húzásból vissza egyenesbe, majd jobbra (itt kellene jobbra jelezni), vissza egyenesbe, megint balra, hogy a sávban maradj, ne az árokba menj.
Nem tudom elképzelni, hogy ez legalább olyan kényelmes lenne, mint eltartott kisujjal húzni a mozgó kormánnyal együtt egy kart.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Arcképgyáros
-
szőröscica
addikt
válasz -secret- #278099 üzenetére
Szkeptikus vagyok. Sokan még bankkártyával se mernek fizetni, hanem sorakoznak másfél órát a cash sávokban Zágrábnál. Kizárt, hogy ezek az emberek előre regisztrálják a rendszámukat valahol.
macilaci: köszi, lehet valóban nagyobb dolgot viszünk majd ki, hogy jobban lássa.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs