- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Androidos tablet topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Magnum_ #130700 üzenetére
A Laguna III-nál is anyáztam mindig, mikor a pollent kellett cserélni.
Kesztyűtartó teljes kiszerelés, utána néhány dolog le, meg kipattintása után ott hátul lesz egy kis takaró lófütty, azt is leszedni, és akkor megjelenik a pollen, de közben olyan formációt veszel már fel, hogy a májad már nem is a jó oldalon van és kifordult a fél gerinced.
Amikor ez megvan, akkor kiszeded az 1 pár szűrőt ömlik be a sok bogár, dzsuva az anyós lábtérbe, kitakarítod. Jöhetnek az újak. Még frankóbb kitekeredéssel megkeresed a helyzetet, hogy dolgozni is tudj és mehetnek a helyére az újak, de az sem pikk-pakk, amikor az első beszenveded, akkor a másikkal nyomod fel a helyére az elsőt.Ezután már segítség kell, hogy onnan egyáltalán kikászálódj, mert fejed is fordítva áll a nyakadon kb...
-
-
Mexbacsi
tag
Sziasztok!
Tudnátok adni valamilyen ötletet, hogyan tudom kiszedni a képen látható csavart? Az anya alul elforog és a csavar el van nyalva (nem az anya). Kapott csavarlazítót, de sokat nem segített. Alulról meg tudom fogni az anyát csőkulccsal, de annyira egybe van épülve, hogy a csavart nem bírom tekerni csavarhúzóval, mert csak elnyalja folyamatosan.
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #130705 üzenetére
Szerintem a T5 se volt akkora plusz a csipszes laguna utan, ebben legalabb van ilyen bonusz is, erzed ott is, hogy mire koltotted el egy videki csaladi haz arat.
Mas: vezettem most porke 997 turbot zart palyan. Hat aztakurva. Orat nem neztem, de negyesbe meg at tudtam huzni a harmas elfogyasa utan es meg picit nyomni neki. Azert nagyon mas, mint autopalyan jatszani a cobra11-et (aszittem amugy pdk-s lesz)
-
Mexbacsi
tag
Nem lehet próbáltam. Új menetet is vágtam a csavarhúzónak, de szintén elnyalta. Ilyesmi csavar van benne, de a nyak része szélesebb, ezért a fúrás sem a legjobb, mert a csavart még mindig a helyén tartja.
[ Szerkesztve ]
-
Kérek szépen egy kis bréjnsztormingot, hátha.
Adott egy autó. Gyártották 9 évig, ez után jött az MK2 de addig csak fészlift. A 9 év alatt sok azonos méretű motorral gyártották ,de ahogy közeledett a 9. év vége kiforrottabb lett a motorja. A típusazonos motorcsere azt jelenti ugye hogy azonos motorkódos kerülhet csak bele? Tehát ha eredetileg 123 volt a motor jelzése akkor az nem lehet 321?Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #130723 üzenetére
Ahh, akkor kezdhetek bontott turbós motort keresni Bubiba, hogy legyen tarcsi?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #130730 üzenetére
Dede.
Elég a féltengely meg a fék a cikk szerint. Esetemben csak a féket kéne, mert a WRX-ben meg az enyémben minden ugyanaz (váltó, difi, futómű) csak a fék nagyobb (az STi ami több mindenben különbözik, ott már pl más a difi, váltó...).
mod:
Peter.70: Ebbe sajnos már nem rakták gyárilag a jó kis 2.0 turbót. Vagy a foscsi 2.5GT (turbó) motor van vagy a még foscsibb 2.0D.
Javítom magam, a JDM verziókban még volt 2.0 turbó. Akkor az kéne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
Egyik traktort mi is ma diagnosztizáltuk, hogy egy masszív főtengely repedés miatt kopog, most kapja a harmadikat belőle (mondjuk úgy 15+ évet kibírt a második ) - csak szerelő kéne.
Ismerős ismerőse Altezza importon van túl, ha azt lehet, biztos megoldható a JDM 2.0T is
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #130734 üzenetére
Az kint is ritka nem éri meg behozni. Akkor már venni kell egy gyári STi-t és kovácsolt dugókkal megcsináltatni a blokkját és akkor örök élet +1 nap.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Elektrosokk #130733 üzenetére
Már csak egy rendes (= germán) autót kéne venned.
(#130719) stickermajom : Jó tudni, köszönöm! Akkor zuhanyozni nem viszem.
@ Munez : Hoppá! Akkor csak szaunába nem.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz szentkuti11 #130484 üzenetére
Alkalmazásból rendeltem ugyanazon az estén 2x is sofőrt. Tény, hogy elég nehezen parkoltam be, sejtettem is, h nehezen fog kijönni, de megkérdeztük a női sofőrt, hogy segitsünk? jaj, nem kell.
1 padka, 1 hátsó érintés, 1 fulladás kéttömegű csattanással,, majd egy megégett kuplung (napokig büdös volt). majd dupla zárón szó nélkül fordulás, forgalomtól elzárt területen áthajtás. ezt kb 15 perc alatt sikerült.második nagyon óvatos volt, irdatlanul kimélte a kéttömegűt, teljesen betartotta a szabályokat. Elég sokszor szokott kelleni sofőr, el is fogom kérni priviben, de egyébként tényleg irdatlan mocsár ez a terület. legtöbben bepróbálják papir nélkül, de volt olyan is, hogy amikor induláskor kértem, hogy jegyzőkönyv legyen, jaj nicns nálam, és inkább vártam a következőt. sztem is nagyon mélyen a szinvonal. és szerintem nem ártól függ, hogy melyik milyen, ha jól emléskzem a csajok nem is ovltak olcsók, a nagyon gondos meg olcsó volt...
eladó topping dac
-
-
szentkuti11
addikt
válasz bajnokpityu #130739 üzenetére
Élj a lehetőséggel, hogy értékelsz, pont erre találták ki. :) A csajokról ne beszéljünk, csak nyomdafestéket nem tűrő véleményem van a bagázsról.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz bohoc71 #130710 üzenetére
Mondjuk pont láttam ezt a képet már, vagy videót mert onnan lett kiszedve, és lehet meglepődsz ha megnézed...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz molnarpeter #130743 üzenetére
Jó mindenben meg lehet halni, viszont aki ránéz egy Smart-ra egyből az gondolja hogy ennek a töréstesztje halál sz@r, közbe meg úgy pont hogy elég jó.
-
#89309696
törölt tag
Szerintetek egy egyszerű 1.4 benzines autóval ha megyek 40 Km-t sima országúton annyi elég, hogy a rövidtávos benzin-kondenzvíz maradvány kimelegedjen az olajból?
Nincs sajnálva a pedálszög és fordulatszám. -
Humbucker
senior tag
Szerintetek milyen autót vegyek?Használt autó jöhetne szóba olyan másfél misi-ig, ami benzines, és lehetőleg nem igényli sűrűn a szervízt , és viszonylag keveset fogyaszt. Suzuki, Daewoo, Chevrolett kizárva.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest