- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Projektor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
[link]
Na pl. itt látszik jól, miért kell állandóan a Google féle útvonal tervezésbe belenyúlnom. Mire jó ez neki, hogy azon a hátsó szűk raktárúton akar engem elvezetni, mikor ott van egyenesen a pirossal jelölt épeszű útvonal. És hagyján, hogy nem arra visz, még csak alternatívaként sem jelöli be.
Ez a legnagyobb bajom vele, hogy ebben nagyon buta, amúgy minden másban egész jó. -
bajnokpityu
félisten
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Doki16
addikt
válasz bajnokpityu #131553 üzenetére
Nagyon ütős lett az új 2.0 Hybrid. Szerintem megcsinálták az eddigi legjobb hibrid motort.
Cserébe az új 1.8-as meg gyengébb lett mint a régiA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
pècsimunkás
addikt
válasz bajnokpityu #131555 üzenetére
Nekem is tetszett . Bár maradok a turbó
benzin + kézi váltó kombónál még egy darabigEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Doki16
addikt
válasz bajnokpityu #131555 üzenetére
Nem értelek. Mindig is ilyen volt az E-CVT váltó. A jelenleg létező legüzembiztosabb automata váltó. Ezek meg már pláne hatékonyak a villanymotorral együtt. A hagyományos CVT való igaz, hogy nem a legjobb amikor lassan kell menni, de itt a hibrid rendszer pont ezt küszöböli ki.
Mégis mi a vérciki benne? 8 másodperc a 0-100. Erős és baromi jól fogyaszt. Most az, hogy nincs állandó fordulatszámcsökkenés attól nem lesz rossz. Nyilván nem versenypályára való.
De szerintem a DSG sokkal rosszabb amikor képes emelkedőnek is 50-el 1200-as fordulaton erőltetni a motort.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #131553 üzenetére
Tök jól látszik, hogy alacsonyabb tempónál nyomatékcsúcson tartja aztán amikor már nagy a légellenállás felnyomja teljesítmény csúcsra.
Kéne, agyf@szt kapok ettől az idióta dsg-től.
#nincsbennetarcsi
-
bajnokpityu
félisten
válasz Doki16 #131558 üzenetére
robogóm ilyen. amit szeretek, mert praktikus, de ettől még pályán inkább egy váltósra porcosodik, nem egy üvöltő bégető izére...
nekem pl a dsg jobban bejön, azokat meg át szokták programozni, hogy üzemi tartományon belül maradjon (gyárival ellentétben)
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DrDobos
őstag
A kedvemért valaki megpróbál nekem a szuf.magyarorszag.hu-n lekérdezni rendszám alapján, hogy csak engem nem enged vagy mást sem?
Samsung Galaxy A55 5G
-
HeavyToys
senior tag
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni tőletek! Van egy 2009-es évjáratú 1.6 Mjet Bravo-m. Az injektorok rendetlenkednek, szeretném őket felújíttatni.
Tudna valaki ajánlani jól és megbízhatóan dolgozó műhelyt, ahol foglalkoznak dízel injektorok felújításával (Bosch egyébként)
Előre is köszönöm!
-
Doki16
addikt
válasz bajnokpityu #131560 üzenetére
Hát azért nagyon nem egy kategória A "bégető izé" meg nem folyamatos. Csak addig tart amíg gyorsul a kocsi. Itt egy nagyon jó példa. [kép] Nézd a fordulatot és a sebességet. Majdnem csakhogy alapjáraton megy 85-el.
A DSG meg gyárilag nem a legjobb. A tulajdonososok 99,9%-a meg tuti nem hallott arról, hogy átlehet programozni. (ami mellesleg nem kevés plusz pénz és garancia vesztés) Lövésük sincs, hogy az alacsony fordulat árt a motornak. Az emberek agyában még mindig az van, hogy 1-ből gyorsan rakjuk 3-ba nehogy szerencsétlen motor forogjon mert akkor tönkremegy és sokat fogyaszt ha átlépi az 1500-at.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#89309696
törölt tag
válasz Doki16 #131558 üzenetére
Nekem is nagyon bejön, de hát én langyi vagyok, kész, ennyi. Nem szeretem a kéziváltót más téma, hogy azt vettem, mert a jelenlegi keretemből sajnos csak olyanok jöttek ki, szar autót meg nem akartam, csak azért, hogy automata legyen. Automatából is csak a bolygóműves amit elfogadnék, a többi az meh. Bolygóművesből is csak a régi bőgősek.
Ami igazán tetszene azok a fokozatmentesek, még a régi verziók is, ha nem tud kúszni, ha nem megy szépen araszolva, ha ordít a motor egy nagyobb gyorsításnál az se érdekel. Én a nyugodtságot szeretem a vezetésben, a k#rva kuplung és váltókarhasználat ebbe mindig belerondít addig amíg van. -
Doki16
addikt
válasz #89309696 #131564 üzenetére
Amióta automatákat vezetek én se kívánkozok vissza kézi váltós kocsiba. Sokan azt mondják, hogy az élmény miatt jó a váltogatást, meg attól érzi valaki, hogy igazán vezet. Na most egy 100-120 lóerős kézi váltós autónál ami az emberek nagy százalékának van sok élményt nem lehet találni. (persze kivéve az az pár darab kivétel )
Ha igazán vezetést meg élményt akarok akkor meg felpattanok a motorra és ott van egy erő meg 6 szekvenciális fokozat.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gzbotii
veterán
Haver vitt a 2003-as Suzuki Vitarajaval. Szép terepgumik vannak rajta. Igazából kertünk a városból és a hegyen kvázi légvonalban vette az irányt és úgy masztunk fel a város melletti legmagasabb hegyére [kép]. Néhol az üléstámla vízszintesen volt. :D Baromi jó kis játszós gép, rövid tengelytáv nagyon előnyös ilyen terepen. Mondjuk kell egy adag lököttség is, hogy ki tud használni.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Coyot
őstag
válasz gzbotii #131566 üzenetére
A rövid tengelytáv terepen a fordulékonyság miatt szokott jól jönni, jellemzően jobb a nagyobb tengelytáv ha szar úton mész vele - rég kijön az eleje a nagy gödrökből mire a hátulja belemegy így nagyobb "lukakat" is át tudsz hidalni vele anélkül hogy jobban megérzéd és veszítenél a kontrollból nomeg a tempóból.
Kirándulósnak amugy egy SJ413 széles hidakkal spirálrugósra alakítva lehet jó - aki persze befér ezekbe a kis autókba. Ez még elég költséghatékony aztán mehet bele az 1.9 tdi ha kell egy kis power
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
-
Coyot
őstag
válasz gzbotii #131569 üzenetére
Túrázáskor jellemzően nem a méteres letöréseket keresik az emberek, az egy másik sztori. De a felülés ellen a legjobb megoldás ha nem hagyod felülni - lehet hülyén hangzik, de vagy elég lendülettel vagy nem mész bele oda ahol simán felülsz, bármit fel lehet ültetni ha elég béna a vezető. Nomeg ugye nagyon sokat segít az ha tesznek egy 10cm emelést az autó alá
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
#89309696
törölt tag
válasz gzbotii #131569 üzenetére
Tereptől függ, hogy milyen autó jó oda. Ugyanúgy ahogy aszfalton is, nem létezik olyan kocsi ami mindenre jó egyszerre. Nem csak a tengelytáv, nyomtáv ami közbeszólhat, a súlyelosztás, a rugóút, rugó keménység, rugó fajtája, merev vagy nem merev tengely, természetesen a gumi is stb.
Alapvetően két ember szórakozására a Niva, Szamuráj stb. kategória ami a legjobb és legköltséghatékonyabb, kis helyen elfér, jól fordul, amolyan erdő Smartja, nem drága fenntartani (hacsak nem full átalakítás van alatta), multifunkcionális. Ezzel szemben egy Frontera Sport pl. (ez van ismerősi körben) megint nem egy túl nagy autó bár nagyobb ezeknél, viszont borzalmasan kemény és rövidek a rugóútjai (alapvetően aszfaltra tervezett), úgyhogy könnyen kiakasztható bárhol, nem olyan jó terepjáró mint egy Niva, Szamuráj, hiába hasonló méret és felépítés.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Kib*szott saras eső... Úgy néz ki az autó mint amit lehánytak... Itthon rámentem a locsolóval. Szart se ért, most néztem és kvázi ugyan olyan... Kib*szott saras eső...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
gzbotii
veterán
válasz Coyot #131570 üzenetére
A gépre rá volt költve nem kevés, hogy kimondottan bírja a strapát, mivel csak játszós autó - durva terepgumikkal, lehelettel szélesebb nyomtávval. Ahol mi mentünk ma, ott azért nem volt ritka a 40-50cm szintkülönbség bukkanókban (szikla, föld, etc), egy méteren belül, földúton alig mentünk. Egy hosszabb autó, pl Landcruser azért sok helyen bőven akadt volna...
Fehér Farkas: alapvetően amerre ő szokott járni, oda ez a legalkalmasabb, szvsz. Nagyobb/nehezebb gép már nem mindig férne be egy keskeny vízmosásba.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Magnum_
nagyúr
válasz Tsebacsi #131572 üzenetére
Veszel egy ilyet (nekem van kb 2 eve) [link], ontesz bele legolcsobb auchanos kentaur sampont, hazafele husztin megallsz, pumpalsz sokat, porlasztas, habbal befujod, majd magasnyomas.
Mas: praktikerben 3k a plasti dip jellegu gumispray, nekem van 10%-om. Igy jobban esik az uj projekt. Csomo szinben van.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Coyot
őstag
válasz gzbotii #131574 üzenetére
Gondolom a tulaj már tudta mit tud az autó és miket vállalhat be. Én próbáltam általánosságban amolyan túra kategóriára értve fogalmazni valahogy úgy jött le kb ez lehet a hobbi szint. Minden terepre más válik be, de mivel régebben elég aktívan navigáltam off-road versenyeken az alapján mondom hogy ha béna vagy felülteted minden szaron.
Próbáltam már lerugni Pajero-t a murvabányában mikor felült a leereszkedő előtt a peremre olyan helyen ahol bármit fel lehet ülteteni és bármivel át is lehet menni - ügyesség/helyzetfelismerés kérdése.Má' nem
-
#89309696
törölt tag
válasz gzbotii #131574 üzenetére
Sima sárdagasztáshoz erdei utakon arra mondjuk röhögve jó egy 5 méteres pickup is, ha nem kell fél méteres lépcsőkön felmászni vele, meg fák között forgolódni akkor azok is nagyon jók lesznek. Forgolódni már nem lehet velük normálisan, meg mászni se sziklákat, hátul alig van súly, felül stb. Más terepre más autók valóak. Felhasználás függvénye, meg mindenkinél mást jelent az off-road is.
Súlyából adódóan egy nehezebb gép valamennyire még előnyben is van egy pl. Nivához képest egy egyenes szakaszon, egészen addig amíg el nem akad a sár közepén. Onnan már nehezebben hozza ki magát is, meg nehezebb kihúzni is. Itt is érvényes a súly/tapadás (kapaszkodás) mérték, ahogy az aszfalton is a nagyon széles gumi egy idő után rossz lesz, meg az egyre keskenyebb is rossz lesz.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Magnum_ #131575 üzenetére
Van ilyenem, a rózsát permetezzük vele
A Huszti annyira kiesik mint ide a Dunaújvárosi Shell kút
Ha lenne kedvem elmennék a maksihoz, itt van 6 percre (de nincs este fél 7-kor).
Gondoltam lecsapom a slaggal de vicc hogy semmit se visz le róla csak úgy tűnik...
Munez: Bocs Főnök
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
Csak erdekesseg:
Hallottam radioban egy beszelgetest a Vályi Istvannal, aki egy tök erdekes dolgot mondott a dizel hiszti kapcsan, amire eddig en nem is gondoltam, de baromira igaza lehet. Azt mondta, szerinte sokkal nagyobb baj az, hogy kelet europaban a hatosagok nem veszik a müszaki vizsgat komolyan es olyan lefingott, dpf nelküli dizelek mennek at a müszaki vizsgakon, amik okodjak a kormot....mennyire baromira igaza van basszu....miert nem lehet ezzel valamit tenni, hogy a 15 eves 530d bmw ne okadja a kormot? Miert nem szedi ki a rendör, ha ilyet lat es miert mehetnek at a dpf meg EGR nelküli dizelek /benzinek a müszaki vizsgan.
Emlekszem anno, amikor en uj dpf et nezegettem az Astramba gyakorlatilag futobolondnak voltam titulalva, hogy ilyen marhasagot, hat le kell vagni, egr-t lefalazni oszt´ jo van.....mennyi baromi egyezrü dolgot lehetne valtoztatni, amivel egy csomot javithatnank a legszennyezesen es igazabol semmi logika nincs benne, hogy miert engedik ezt igy folyni.....nincs itt valaki a miniszteriumbol, aki kiadja a rendöröknek, meg a müszaki vizsga mühelyeknek, hogy kaszaljak el a dpf nelküli füstöt okado dizeleket? Inditsunk peticiot es akkor talan nem döglünk meg a szmogban
-
válasz Declare #131592 üzenetére
A szmognak csak egy része a valós kipuffogás. Nem mellesleg ha nagyon beszigorítanak akkor az jelenthet olyan terhet (és nem feltétlenül az A szegmensre gondolok) az átlag jánosnak amiből komoly problémák adódhatnak. Itthon egyszerűen nem vagyunk elég érettek és gazdaságilag készek ennek a megvalósítására. Arról ne is beszéljünk h már benzinesekbe is rakják, uh nem lenne átmenet - akkor meg nagyon sok embernek nem lehetne autója ami viszont igen csak költségvetési tényező sok oldalról (jövedéki adó, pálya, szereltetés stb).
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Declare
őstag
Hat de ez az....azonnal nem lenne az orszag telehordva a külföldröl behozott, lefingott sz@rokkal.....de amugy röhej is, ha belegondolunk. Nemetorszagban "kidobjak", mi meg örömködünk, hogy huuu de jo, occcsó az 530d, jó az még 15 evig, csak levagjuk a dpf et, kivesszük az EGR t.....aztan meg csodalkozunk, hogy hanyan halnak meg tüdörakban, meg szenvednek asztmaban, meg miert van vajon szmogriado 2 havonta? Ne legyünk mar ennyire hülyek basszus
es mindez kb semmibe nem kerülne, csak ra kellene lepni a müszakivizsgat csinalo mühelyek tyukszemere meg nem a deli hatarvideken kellene a rendöröknek setalni, migranstvadaszva, hanem kinyitni a szemüket az uton, aztan ugy mint nemetorszagban megallitani az ilyen füstöt okado sz@rokat es elküldeni egy szigoritott müszaki vizsgara 1-2 honapos hataridövel. Semmibe nem kerülne kb es mindenkinek jo lenne....
(#131594) bitpork persze, vilagos, hogy nem ez a vilagmegvaltas....de minden igy müködik csak, hogy elkezdünk tenni valamit. Ez a "aaah, nem attol van szmog, meg szemet, meg stb..." ez nem vezet sehova.
Azt meg nem irom ala, hogy sokaknak nem lenne autoja. Aki megveszi a 10 eves 320d t es kiszerelteti a dpf et, az meg tudja venni ugyan azon az aron az opel astrat is.....ja, hogy az nem menö?[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Declare #131592 üzenetére
Mos azokról van szó, amikben van dpf, de kiiktatták és emiatt füstöl? Mert azok tényleg elmehetnének a jó francba. De itt mostanában nem lesz olyan, hogy emiatt autó hegyeket kaszálnának el, mert az kormánydöntő közeli állapotot idézne elő.
A Laguna-m, gyárilag FAP (dpf) nélküli és abból egy kiszabott kis kormocskának nevezett "felhő" sem jött ki még soha. Ellenben 224 lóerőre (470nm) van tuningolva 2015 óta és több, mint 600 ezer van benne.
Ebből, kb 350 ezret ment tuningosan. Soha nem füstölt.
Bár most úgy néz ki ettől a saras esőtől, ha ráokádnék, az is szebben mutatna. -
sutszi
veterán
válasz bitpork #131597 üzenetére
Már most is törvények szabályozzák ki mire költheti a pénzét... Vagy inkább ki mire nem költheti...
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
nagyúr
válasz bitpork #131597 üzenetére
Nem tudom jól értem-e, de inkább a véleményem mondom: Aki kiszereli a dpf-et, mert nincs pénze újra vagy felújítottra, vagy csak poénból is, az minek vesz autót? Járjon gyalog, mert nincs pénze fentartani a gépjárművét a hatályos szabályoknak megfelelően. Minden átrozsdált, füstöt okádó, láthatóan lefingott állapotú fost buktatnék, mehetnek a bontóba. Nem csak önmagát, engem is veszélyeztet az utakon, meg téged is...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- DXRacer használt szék eladó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest