- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Házimozi belépő szinten
- Projektor topic
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 3D nyomtatás
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz F_Zolee #131851 üzenetére
Ez az i30 sw 1,4 crdi-m volt amúgy 10 ekm átlaga 5,3, tankolva 5,5 liter volt sok autópályával
Qru: házakat mutattam, ügyfél jött utánam, tehát óra szerint 50 és 90, ez tankolva amúgy 3,8 liter.
A tipo ugyanezen a szakaszon 6,6 tankolva 7 lizer
Kezdek arra a következtetésre jutni, hogy euro6d utáni motorok rosszabbul fogyasztanak, mondjuk ez nekem logikátlan, de a 2016-2017-es tulajoknak 6-6,5 eszik, az újaknak meg 7-8[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz bitpork #131853 üzenetére
Elvileg a fogyasztást is csökkenteni kell a normához, de lehet tévedek
Mindjárt csinálok egy felmérést kinek mennyit fogyaszt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
-
szabonagyur
félisten
Csütörtök este jövök az M3-n, elkezdek előzni több kamiont óra szerint 130-al, majd utólértem egy másik autós akit kb. 110-el tervezte ugyanezt. Megyek mögötte, várok nyugodtan de erre ő úgy dönt nem előzi meg, elkezdett lassíttani majd bevágott 2 kamion közé.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #131857 üzenetére
Megijedt tőled. A Cityvel voltál biztos.
Kisza: Az jó fogyi nagyon. Annyit még a Jazzel sem hozok, országúton benyakal 4,5-öt.
#nincsbennetarcsi
-
salieri.
őstag
Sziasztok! 1.2 k12b Splash-hez honnan érdemes beszerezni a az első szerviz alkatrészeket?
milyen márkájú folyadékokat töltsek bele?Amit kinéztem:
Elf 5w30 900 sxr motorolaj
Total glacelf fagyálló
Total Transmission Gear 8 75W-80 GL4+ váltóolaj
SCT dot 4 fékolaj
MEYLE 33-14 323 0001 Üzemanyagszűrő
AMC Filter SA-9050 légszűrő
HENGST FILTER H97W13 olajszűrő
NIPPARTS N1348007 szűrő, utastér levegő
NGK 7980 gyújtógyertya
DAYCO 4PK763 hosszbordás szíjÉrdekelne még ,hogy milyen blade ablaktörlő való rá (SCT-ből)
A fentieken kívül kell még valamit első körben cserélni?
-
nagyúr
Tibi műhelye: miért egy vagyon a motorfelújítás? szerencsére Antal keveset beszél benne.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz MunezXBK #131864 üzenetére
Ja, nekem is tetszett. Egyébként Tibornak volt régebben is pár saját írása, illetve szakértett sokszor TC-n olvasói levelekre, szal szentem ez jó rovat lesz, ha Antal képes lesz alázatosan csendben maradni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
Múltkor szóba került az idős kor meg a jogsi
90 éves rongyolt bele a buszbaEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #131853 üzenetére
A szennyezest fogyasztastol fuggetlenul merik, tehat ha 50% extra fogyasztas van, akkor amellett kell kevesebb karosanyagot kibocsajtani a tesztciklusban. Tehat ez esetben egy literre vetitve meg 33%-al is kisebb lesz a kibocsajtas, az eltero norman felul.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #131868 üzenetére
A szavazáson már megint birkák nyomogattak a Nem-re ahogy látom. Meg tipikus Vezess.hu színvonal, hogy nincs harmadik opció.
Nem az életkor a lényeg, hanem szigorított orvosi meg egyéb tesztek kellenének az időseknek és csak akkor kaphatnák meg. De ebbe ne is reménykedjen senki.
Amúgy meg statisztika is kellene, hogy mennyi balesetet okoznak idősek, középkorúak, fiatalok és ezek közül mennyien vezetnek. Mert könnyen lehet az is, hogy itt lecikkeznek az oldalak 3 idős balesetet egymás után közben meg pl. 30 középkorúról nem írnak semmit, mert nincs hírértéke és csak 2x annyi a középkorú, mint az idős, máris érdekes lesz az a végeredmény, hogy kik is a veszélyesek. Csak példaként írtam, hogy a semmiből nem lehet semmit levonni.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Jorus #131863 üzenetére
Ez egy fasza műsor. Ezt nyomhatják ezerrel, a Műhelypornót le is lehet kapcsolni nyugodtan kalap szart se ér, és azt az energiát is ebbe ölni. Tibi nagyon érti amit csinál, ismeri a motorokat az utolsó csavarig. Hatalmas kincs az ilyen ember és a tudása is. Ismerek jónéhány szerelőt akik egyébként jó szerelők, de közelébe sincsenek a Tibi féle precizitásnak, pedig ezek a motorok már azt kívánják meg. Egy sima jó szerelő már nem elég és a motor látja kárát, hiába jó a szerelő az ma már nem elég.
-
#89309696
törölt tag
válasz Reggie0 #131871 üzenetére
A Nemre mi értelme van szavazni? Ez annyira tipikus magyaros, hogy igen vagy nem, szar vagy másik szar és más nem is létezik.
A Vezess.hu féle bulvár szennytől nem is várok mást, de harmadik opciónak alapvetően ott kellett volna lennie, hogy csak szigorított vizsgálattal vagy korlátozással engedélyzeni a vezetést.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Reggie0 #131874 üzenetére
A kérdés valóban ez, de teljesen mást burkol a háttérben. Amúgy is ha kell vezetni akkor vezet, ha nem akkor nem. Ha máshogy nem tud eljutni oda ahova kell neki, akkor kénytelen. Nem az a dolgunk, hogy eldöntsük kell-e vezetnie akárkinek is. Azon kell felszólni, hogy akinek nem szabadna az ténylegesen ne is vezessen.
A cikk alatti szavazáson a Nem-re 90%-ban azok kattintottak akik végigdarálták az olvasmányt a "k#rva anyját az öregeknek maradjanak otthon" felkiáltással. Engem ez a végtelen ostobaság és egyszerűség az ami felb#sz. Bár már hozzászokhattam volna ennyi idő után. Sajnos nincs kommentszekció alatta, de ha lenne tudnánk mivel volna teleírva, minden más oldalon tapasztaltuk már.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz F_Zolee #131877 üzenetére
Jobban belegondolva nem sok értelme a szigorúbb vizsgáknak se, mert ha valaki nem kap jogsit, de menni akar akkor menni is fog. Ha át lehet menni két ország telekamerázott fő autópályáin egy rongyosra tört furgonnal, egy kártya hiánya mégis mit ér...
Persze szükség volna rá, de nem jelentene kiugró megoldást ez sem. Nagyon sokan szerintem tudnak vezetni csak nem akarnak. Legalábbis én sokkal többet találkozok bunkókkal, mint tudatlanokkal.Szerintem a legelső eget rengető változás a közlekedéskultúránkban 20 év múlva jön el (fokozatosan már korábban), mikor a Jóskapista is 200 ezerért meg tudja majd venni az önvezető vagy legalábbis részben vezetésasszisztenssel rendelkező autót és majd az visszafogja az ütődött kultúrát. Az már más kérdés, hogy akkor mennyi ilyen autóból lesz kibuherálva a rendszer és áttolva zsebpénzen a műszakin. De a közlekedésbiztonságunkat nem emberi oldalon fogják megoldani az is tuti, arra volt már jó pár évtized, semmi nem változott. Jönnek akkor az okosautók, talán azokkal sikerül nagyobb eredményt elérni, sok minden rovására.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
-
Reggie0
félisten
válasz F_Zolee #131877 üzenetére
Es az mit mond el az atlagos szituaciokrol, ha legjobb pillanataban elmegy valaki vizsgazni?
(#131876) Fehér Farkas: Nincs olyan, hogy nem lehet mashogy eljutni. Amugy nagyon egyszeru oka van ezeknek a kerdeseknek. Az emberek kepessegei a kor elorehaladtaval csokkennek. Ez egy olyan altalanos tendencia, amit kar vitatni. A kerdes csak az, hogy hogyan szurjuk azokat, akik mar nem alkalmassak vezetesre. Az egyik a funyiro elv, ami felso korhatart hataroz meg. A masik a vizsgalatok es vizsgak, aminek eredmenyessege ketseges, de sosem fog 100%-osan mukodni. A ketto osszevetesenel pedig el kell donteni, hogy mi a fontosabb? Inkabb nehany ember ne kapjon jogsit, annak ellenere, hogy alkalmas lenne, de igy masok eletben maradhatnak, vagy par ember eletenel fontosabb nehany ember vezeteshez valo joga. Ennek kapcsan el kene arrol is gondolkodni, hogy az also korhatar mennyire jogos, ahol szinten funyiroelv van.
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
Sziasztok, az mennyire árt az autónak, ha az egy éves szervizt 2-3 héttel túl lépem. Az utolsó olaj csere óta kb 7-8 ezer km ment bele
-
tboldi
nagyúr
-
veterán
válasz tboldi #131886 üzenetére
Reális az ár, DE qrvára nem éri meg ennyiért. A kispók egy rakás sz@r; ettől még én szeretem.
A hétvégén sokat mentem Apám Ignisével; Balatonra le és vissza. 100-120, + lakott területen szabályosan (60); 1-ben, 2-ben, 3-ban kiforgatva; a végén púposra tankoltam; így kerek 5-re jött ki a fogyasztás. És kanyarban sem akart felborulni - ezen igen meglepődtem (csücskösen azért persze nem fordultam vele, 175/60r16). 6000 rpm környékén elkezd még jobban húzni, de sajnos kb. 6200-nél leszabályoz; ki kell íratni belőle, hadd forogjon 7000-ig!
5-ben is képes gyorsítani, 100 kmh @ 2500-2600 rpm.
Egész versenyautó fíling.
2-ben kb. 90-nél szabályoz.
A kormány ront az összképen, sokat kell tekerni.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Magnum_ #131883 üzenetére
A szelepsapkának is ugyanúgy kell állnia mind a négy keréken, ha többet ment egy centivel már szétkopott a motor ahogy Novoth Tibor Úr videójában is látható, ha kevesebbet ment egy centivel akkor viszont túl korán cserélték le a motorolajat ami olyan mértékű környezetszennyezés, hogy bálnák és delfinek vetik partra magukat.
Nagyon fontos még kiemelni, hogy a főtengely szögállásának is pontosan ugyanolyannak kell lennie. -
-
#89309696
törölt tag
válasz F_Zolee #131894 üzenetére
Mondjuk egy elalvás ellen ezek sem védenek meg ahogy a videóban volt, bár átlag ember nem is szokott elaludni csak úgy, még öregen se. Ennek már biztosan voltak előjelei korábban nála és tudott is róla, csak nem foglalkozott vele, eltitkolta. Az alkalmassági vizsgálat meg erre nem terjed ki ennyire részletesen, bár van benne ilyen rész is.
Mondom én, hogy minket az okosautók mentenek meg, addig marad ez. Nagyon kell az a vészfék, sávtartó, elalvásfigyelő. -
-
z123456789
addikt
(#131722) Qru
Ezzel kezdtem, nyilván. De mivel nem találtam egyértelmű infót, ezért gondoltam megkérdezem.(#131722) Qru
Lehet félreértheően fogalmaztam, de vennék a neten egy távirányítót, és én tanítanám fel. Mivel még nem csináltam ilyet, nem tudom, hogy meg tudnám-e oldani. Helyet én is tudok, ahol ezt megoldják. -
#89309696
törölt tag
[link]
Ingyen autómosó. Érintésmentes.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Sorozatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Assetto Corsa Competizione
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- BestBuy topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen