- MILC felhasználók szakmai topikja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple notebookok
- Mini-ITX
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
ph A nyár folyamán debütáló konstrukció blokkja kényelmesen befér 1U magasságú rackekbe is.
-
ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
ma Visszautaztunk az időben a ZTE furcsa belépőajánlatával.
-
Végre Steamre tart a Sins of a Solar Empire II
gp A nyár folyamán véget ér az Epic Games Store exkluzivitása és a Valve rendszerében is megjelenik a teljes kiadás.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lefkosia
őstag
The Truth Is Out There
-
Zoli133
őstag
válasz lefkosia #22302 üzenetére
Nem rossz ötlet de elterjedésére nem sok esélyt látok, mert konzumer piacra drága lesz első körben azért mer tnem hiszem hogy olcsó, a másik indok, hogy felsőbb kategóriákban meg pont a kerék tömege az egyik elgkritikusabb dolog így itt megint megbukik. De majd meglátjuk.
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
nagyúr
válasz lefkosia #22302 üzenetére
Ezen kialakítás célja a komfort növelése lehet max, mivel minimális rugóutakkal elképzelhető csak a kivitelezés, de akkor már egyszerűbb, könnyebb, olcsóbb egy ballonosabb gumi. Hajtáshatékonyság szempontjából az is érdekes lehet, hogy változik a kerék alakja ide-oda. Mondjuk a jelzett, további felhasználási területeken simán lehet létjogousltsága.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
razzorr
őstag
válasz deicide #22301 üzenetére
42/14em van. Hát meg kell valljam, sokszor nyomok kemény tempókat és 21.fokozatban úgy repül a lábam, hogy majdnem leszaladok a bringáról. Pláne mióta lecseréltem a bütyköst, azzal is kiakasztottam a gépet és tartósan meg kényelmetlen úgy tekerni mint egy propeller
Lehet vennem kellene egy outit. De kezdetnek maradok inkább a lánctányér cserénél. -
Tomi_Sci
őstag
válasz razzorr #22305 üzenetére
Kazettás hátsóaggyal lemehetnél 42/11-re (3 -> 3,82), de nem a legjobb ötlet folyamatosan a legkisebb lánckereket nyüstölni, 48/11 (4,36) már biztos elég lenne. Csak az áttételért ne vegyél outit, rengeteg kompromisszummal jár. Egy fitness bringával megkapod ugyanazokat az áttételeket, és még a derekad sem törik ketté. Ha ugyanazzal az energiabefektetéssel szeretnél gyorsabban menni, akkor kell az outi
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
belaazallat
addikt
Ha valaki otthon unná a görgőzést: [link]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
_seth_
veterán
Délután le is mérem
Mennyire használható darab? Nekem egy régebbi 2008-as sr van, az sem rossz de már v fék helyett tárcsa van és hülyén néz ki a fék helye + a fehér egyébként is jobban menne a piros-fehér bringához mint a mostani + talán még komolyabb is egy kicsivelIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#48525824
törölt tag
Ha valakit érdekel van pár eladó 23-as drótos conti ss+ gumma occsóér' :-)
-
Cathfaern
nagyúr
válasz fpeter07 #22310 üzenetére
Ha csak a szél lenne, akkor még munkába biciklivel jönnék (sportolni tény, hogy akkor se indulnék el). Mert azért a 100km/h az csak széllökés, nem folyamatos. Illetve azt talajtól 10m magasságban mérik. Talajszintben ennél jóval kevesebbet érzel, mivel a város (házak, fák, stb.) jelentősen lefogja.
-
zoli03
őstag
Lemértem magam Competitivecyclist-en, a felsőcső (effektív) hosszra 61-62 cm írt. Eddig 19"-os bicikliket nézegettem magamnak. De nézegettem a gyártók geometriaadatit, ekkora felsőcsőve inkább a 20-21"-os vázaknak van. Kinéztem ezt a Genesist, a tulajdonos 54 cm-t mért nyeregvázcsőhossznak, szemre is inkább 21"-osnak néz ki, mint 19"-osnak. Érdemes lenne megnézni élőben?
-
nagyúr
válasz venember83 #22306 üzenetére
Én speciel a tolószékre gondoltam, a repülőnél én sem értem.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
gergo5991
őstag
Halad a biciki eladás, ma 2 en is irtak, 1iknél a méret a gond, 2. csak a vázat akarja
-
gergo5991
őstag
válasz Tothgera30 #22320 üzenetére
milyen cangát vettél?
én is venni akarok, de előtte el kell adni a régit, legyen zsé[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Napi fárasztó kérdésem: hogyan tudom legegyszerűbben megnézni, h milyen átmérőjű nyeregcső kell a bringába? Ahogy csináltam: szabócenti, körbetekertem a nyeregcsőt, aztán elosztottam pi-vel, így kijött h 28,6mm-es de annak nem örülnék, mert elég ritka méret ahogy néztem...Viszont ha a vázcsövet mérem le az meg inkább 27,2-es...
-
D.Orion
veterán
válasz lsebestyen #22324 üzenetére
Bocsi
-
imyourfriend
őstag
válasz lsebestyen #22324 üzenetére
Keríts egy sublert és mérd meg vele.
-
gergo5991
őstag
Több napos túrákra milyen bicikli ajánlott? lenne terepen menés de inkább aszfalt ( szerintem ), nézegettem itt a cyklocross bicajokat, de 1 se olyan szimpatikus
A lényeg hogy jól guruljon tekerni azt bírok, és kitaposott erdőút ne okozzon gondot neki[ Szerkesztve ]
-
Tomi_Sci
őstag
válasz gergo5991 #22328 üzenetére
Ha nagyrészt aszfalt, akkor egy sárvédő és csomagtartószemes cyclocross, vagy egy randonneur cyclo gumival.
Az előbbi drága, az utóbbi nagyon drága. Szóval a földi halandók nagy részének maradnak a "németnyugdíjas" geometriájú f*s teleszkópos trekkingek.Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
gergo5991
őstag
válasz Tomi_Sci #22329 üzenetére
többnapos túrára elég lenne egy háti táska, nem kell nekem csomagtartós meg mittudom én miféle bicikli, olyan 700-800 euróba gondolkodok, szóval olyan kell, amivel rövid idő alatt sokat tudok megtenni, nem ez a nagyanyám bolti tempó stílus
20-25km/h tempót tudom tartani egy 17 kilós dirt bicajjal, gondolom egy vékony kereküvel, jobb váz geometriával meg könnyebb bicajjal jóval 25 felett tudnék lenni[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz gergo5991 #22330 üzenetére
többnapos túrára elég lenne egy háti táska
Erről előtte kérdezd meg a hátadat istekertem már 5 kilóval a hátamon 7 órán át
Tudod, milyen kevés dolog fér bele 5 kilóba? Egy 25 literes hátizsák és a defektszereléshez szükséges dolgok együtt kitesznek ebből másfél kilót, és akkor még semmi ruha és kaja nincsen nálad._seth_: az a teleszkóp azt a feladatot, hogy illik egy fehér-piros bringához tökéletesen ellátja Többet ne várj tőle, és akkor biztosan nem leszel csalódott, mert az ebben a kategóriában szokásos nulla visszaút-csillapítás mellett nem a mozgásával fog elkápráztatni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
deicide
veterán
válasz lsebestyen #22331 üzenetére
Leszoktam én is róla, elég kemény volt a Sukoró-Balaton kör-Sukoró táv 13.5 órája a dög hátizsákkal . Mondjuk azon a 300km-en a hátizsákon kívül a 26"-os MTB 1.75"-ös gumikkal és a villából 100km után kikönyöklő rugó sem segített a komfortérzeten.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Cathfaern #22335 üzenetére
Nem tudok megbarátkozni velük, az elfoglalt pozíció alkalmatlan a haladásra, csak gagyi "teleszkóppal" lehet kapni, komolyabb merev villát úgy kell hozzájuk vadászni, és kő nehezek. Hatvan évesen majd biztos inkább egy trekkinget választanék, de addig is egy ilyet elfogadnék. Illetve inkább ezt, de Ultegrával túrázni már pofa kell Kapna egy jó kis első csomagtartót meg rendes lámpákat, Magyarországra 35-ös gumikat.
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
_seth_
veterán
Hála az égnek rövid lenne a nyaka így megúsztam
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
ígyvanferi
addikt
válasz Tomi_Sci #22329 üzenetére
Ezt a randonneur kifejezést most látom, hallom először. Nagyjából annyit tesz kerékpár típust tekintve, hogy valami hagyományos, régebbi (?) versenybicikli felszerelve sárvédővel, táskatartóval nem csak hátul, hanem esetenként elől is, világítás, kész is vagyunk? Vagy nem ilyen egyszerű? Csak végigfutottam gyorsan pár képet, meg magát a randonneuring kifejezést csekkoltam. Elég stílusos gépek, meglepően nagyon tetszenek a mindenféle felszerelés ellenére. Lehet ilyen irányba kéne nekem is nézelődni, úgyis nyaggatnak a biciklis túrázással cimboráim egy ideje. A mostani nem alkalmas erre.
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ígyvanferi #22340 üzenetére
Azért a sok régi bringa a képeken, mert a népszerűsége nincs éppen a csúcson, a trekkingek eléggé kiszorították a piacról.
Lényegében egy (jóval) kényelmesebb geometriával készülő országúti, amin vannak sárvédő és csomagtartó szemek, illetve ballonosabb, szélesebb külső is elfér a vázban. Outi alkatrészcsaláddal szerelik őket, sokszor előre felszerelt világítással.Szerk: Főleg a tengerentúlon népszerű, kicsit már át is alakult a jelentése. Sokan inkább "fehérgalléros" nagyvárosi ingázásra használják, gyakran féloldalas hátsó táskával, akár singlespeed is.
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
ígyvanferi
addikt
válasz Tomi_Sci #22341 üzenetére
Szép darab ez is, az fix.
Mitől lesz sokkal kényelmesebb a váz geometriája? Készülnek direkt ilyen stílusban vázak? Amit linkeltél, annak ugye nem vízszintes a felsőcsöve, de nekem csak ennyi szúr szemet. Inkább olyan trekkinges érzésem van ránézésre. Viszont sok olyan képet látok, amin egy szépen felújított (esetleg retróvá tett) versenybringa van, felszerelve minden jóval. Vagy akkor azokat csak a szükség szülte, ahogy írod, mert még épp csak most kezd elterjedni ez a felhasználási forma? -
#48525824
törölt tag
Három hét outi után végre megint össze van rakva a fixi, furcsa lesz megint megszokni, hogy nincs fék.
-
borix
őstag
válasz gergo5991 #22330 üzenetére
Szemezgetek én is a cyclocross bringákkal a Merida bringái elég masszívnak tűnnek de az új széria mind tárcsaféket kapott nekem meg csomagtartó miatt a v fékes változat kellene igaz a tárcsafékesre is föl lehet rakni de szerintem nem az igazi.
(nem kell nekem csomagtartós) Biztos van jó állásod a bank kártyádnak meg sem kottyan,minek cipelnél sátrat hálózsákot stb.
Ez hogy tetszik?
Giant TCX 2 -
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ígyvanferi #22342 üzenetére
Rövidebb felsőcső, kisebb fejcsőszög, nagyobb tengelytáv, hosszabb fejcső. Magasabban van a kormány és nem kell annyira előre hajolni. Hosszú távon kényelmesebb mint egy outi.
A vízszintes felsőcső nem ennek a függvénye, az a hagyományos geometriájú bringák jellemzője, ma már jórészt mindenki "sloping" felsőcsövet használ, magyarul lejt a nyereg felé. Így hosszabb nyeregcső szakasz van szabadon, jobb a rezgéscsillapítás (minimálisan), és kisebb az átlépési magasság. Sokaknak volt kellemetlen, hogy a testméretüknek megfelelő nagyságú váz egy piros lámpánál kellemetlen részeket nyomott, ezért lejjebb vitték.
Régi outiból is lehet átalakítani, ha találsz sárvédő/csomagtartó szemest. A geometriában lévő eltérést pedig stucnival/kormánnyal is tudod kompenzálni, ha a derekad igényli. Értelemszerűen tárcsafék/féktüskék hiányában valami nagyon harapós patkóféket kell szerezned, mert sok csomaggal nehezen állsz meg outi fékkel.Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
válasz -=RelakS=- #22345 üzenetére
Az összes fék nélküli bicajost úgy basznám nyakon, hogy a szeme kiesne a helyéről...
Volt nap, hogy majdnem kettőn sikerült átmennem tavaly nyáron pár óra különbséggel...
Nagyon örülnék ha meló közben az egyikük mozgási energiája törött koponyává, és lukas-bevérzett tüdővé alakulna a szélvédőn... idióták mind.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
Solad
őstag
válasz -=RelakS=- #22345 üzenetére
De az nem annyira menő
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- MILC felhasználók szakmai topikja
- BMW topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- World of Tanks - MMO
- Fűnyíró topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen