- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fpeter07
veterán
válasz Tothgera30 #22892 üzenetére
Erről a mini drome ugrott be. [link] Nem semmi lehet ezen versenyezni.
-
hoffman_
nagyúr
válasz madmike #22903 üzenetére
Akrigg? naná, az a srác egy zseni
ui.:
és még én rinyáltam, hogy a padkázás meg a kanyarbevétel micsoda horror lesz fixen. itt van Akrigg üzemmódban... fájdalmasan ügyes
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #22867 üzenetére
2 kerékpárt találtam a megyémben:
- Altrix MTB(katt) Nem tűnik rossznak, csak a váz valszeg kicsi lesz nekem... Bcsabán melózok, megtekintés könnyen megoldható, ha okésnak tűnik...
- Merida Matts Sport 100(katt) Jónak tűnik, megtekintése kicsit macerás, mert 50 km messze található tőlünj -
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
imyourfriend
őstag
[link] Ez az igazi verseny.
-
Szakbarbár
aktív tag
Vízkövet hogy tudom leszedni a vázról? Kicsit folyik a kulacsom és ahogy elpárolog a víz utána fehér foltok maradnak a fekete vázamon. Ecet vagy citromlé megfelelő lehet?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Szakbarbár #22910 üzenetére
Ecet az jó ötlet csak ne folyasd bele a középcsapágyba.
-
kacsyx
aktív tag
válasz Tothgera30 #22892 üzenetére
A fixis fazonokról mindig eszembe jutnak az építész dla tanáraim, azok szokták még felvenni ezt az elvont stílust Annyi a különbség, hogy ők még istennek is képzelik magukat amint bekerülnek a körbe
-
válasz Szakbarbár #22910 üzenetére
Vizes rongyal töröld át a vázat, aztán ha kész, akkor szárazzal
Más:
Megoldottam a pedálom recsegését. Nem tudom mi volt a baja, de tegnap leszedtem (hátulról kell imbusszal kilazítani), ma reggel meg visszatekertem, aztán a mai 134km alatt meg sem nyikkant.
Király vagyok![ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
anorche1
őstag
1300km után egy picit megnyúlt a hátsó és első fék bowdenem. Kerestem a fékváltókaron a hogy hol lehet rajta húzni, de csak az első váltó bowdenjét lehet. Későn vettem észre, és a féktestnél kell, mert addigra kitekertem az imbuszt, hogy húzzak egy picit rajta. Viszont ehhez kevés kezem van, hogy egyfogóval erősen húzom a bowdent, a féktestet megfelelő pozícióban tartsam (ne érjen hozzá egyik oldalt se a felnihez, de ne is legyen távol), és még az imbuszt is húzzam meg. Ti ezt hogy csináljátok meg, van erre valamilyen trükk, vagy ez több emberes meló?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Szakbarbár
aktív tag
Már próbáltam, de visszajöttek a foltok. Ha körömmel kicsit megkaparom akkor lejön.
(#22916) Jó hogy nem egyből a kromofágot javasoltad.(#22914) anorche1
Kell hogy legyen rajta egy bovdenfeszítő a féktestnél vagy a fékkarnál.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
válasz Szakbarbár #22915 üzenetére
80as smirgli az tuti lehozza
(rongyot itasd be egy kis ecettel, aztán azzal töröld át a vázat)(#22915) Szakbarbár:
Az befolyhat a középcsapágyba, így az nem jó A smirgli az nem folyik[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-=RelakS=-
veterán
válasz anorche1 #22914 üzenetére
biztos, hogy az a bovden nyúlt meg, és nem a fékpofák fele kopott el?
Amúgy meg én v-fékre:
Fék szétakaszt, fékkaron az állító csavar teljesen becsavar.
Féknyergek összenyom kézzel, fékpofa kívánt irányba állít, imbusz meghúz. Ezt mindkét oldalt. Ez lesz a behúzott állapot.
Behúzott állapotban olyan szorosra húzod a bovdent, hogy még éppen be lehessen a bovden pipát pattintani a kengyelbe: ez eléggé előfeszíti a rendszert.
Ezután fékkar meghúz párszor, majd a féktestek asszimetriáját a kis állító csavarokkal kiigazít. Ha nem tetszik a fék fogáspontja, akkor: Ha túl korán fog, vagy olyan későn, hogy koppan a markolaton, akkor bovden lazítás/meghúzás. Ha későn fog, de nem koppan, akkor az állítócsavart a fékkaron kijjebb teker.Remélem, nem maradt ki semmi.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
gergo5991
őstag
válasz Szakbarbár #22915 üzenetére
coca-cola-val próbáltad? ha a rozsdát leviszi a vízkő nem jelenthet gondot én úgygondolom
amig ezt leirtam, rájöttem, kifényesíthetném kólával a bicajt, eladásnál nem fog annyira használtnak tünni -
anorche1
őstag
válasz Szakbarbár #22915 üzenetére
Nincs, tudtommal oúti váltófékkarokon nem is szokott lenni.
(#22917) -=RelakS=-
Igen tuti. A bowdent nem a gyenge fék miatt akartam meghúzni, hanem mert a vázon futó bowden zavaróan laza volt. Az meg ugye elfelejtettem hogy oútiról van szó, szal patkó fék és nem v fék. De már megoldottam: a kis pöcköt átfordítottam, és ilyenkor nem lényeg hogy közel legyenek a pofák a felnihez, megtudtam húzni a bowdent, és be is tekerni az imbuszt. A pöcök visszafordításakor pedig még húzott rajta egy picit, a pofák meg a felnikhez kerültek.
És köszönöm mind2töknek a segítséget"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
KERiii
tag
tudnátok ajánlani egy U lakatot és egy lánc + lakat kombót ami már megfelelő biztonságot nyújt? Kb 30 ezerből jó lenne ha kijönne a kettő.
-
Djuree
félisten
üdv!
60k-ért milyen trekkinget érdemes venni és hol?
esetleg akciósan vmi drágábbat ennyiért?
vmi monti és országúti közötti bicó kéne nekem, napi 25-30km tekerésre.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
ludsimon
veterán
válasz csabi94 #22885 üzenetére
ugyanerre gondoltam.. nem mellesleg lehetne félévente kukázni a ruhákat, ha állandóan kimosnék mindent.
Egy ismerősöm eredeti US Postal mez+nadrágszettet szerzett be, abba teker hétvégenként és nem mossa ki, nehogy romoljon az állapota. Mondjuk ez már a másik véglet.
Én 4-5 alkalom után cserélek felsőt, majd 4-5 alkalom izzadás után egyszerre kimosom a nadrággal együtt a 2 mezt.[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Sziasztok, még nem jártam itt.
A kérdésem az lenne, miért van az, hogy a kerékpárom belső gumijai a nem tartják a nyomást?
A külsők pár hetesek, új CST-k, 2.8-4.5 barig használhatók, a belsők szintén új CST-k.
Hiába fújom 4 barra őket, pár nap után csak 2 marad, az viszont már stabil.
Pont azért cseréltem most őket, gondoltam, a régi belsők miatt van ez.
Egy barátomnak Continental belsői vannak, szintén újak, ugyanez a jelenség.
Nem értem, mi lehet a gond?
-
imyourfriend
őstag
válasz BomiBoogie #22926 üzenetére
Két nap az komoly azért.. nekem országútiban a belsők ~2 hétig bírják és ennyi idő alatt eresztenek le 8 barról ~5 barig. Ekkor már pumpálni kell a belsőt, amúgy nincs gond vele.
-
ígyvanferi
addikt
válasz imyourfriend #22927 üzenetére
Pár napot írt, nem kettőt. Nekem is ilyet csinál a hátsó, nem tudom az okát.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Djuree #22923 üzenetére
A monti és városi bicaj közti kategória a cross trekking, 60-ért olyat nem kapsz, ennyiért a legalapabb acél trekkinget kapod meg. Őszintén szólva nem ajánlanám ezt ha napi szintű használatban lenne 25-30km. Ide már megbízhatóbb bicajra lenne szükség. Kb a 60 ezer dupláját kéne elköltened. Esetleg ez: [link] de ennél lejjebb semmiképp nem adnám.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz ígyvanferi #22928 üzenetére
Köszönöm nektek. Tehát akkor összességében elmondható, hogy ha mondjuk csak párnaponta vagy hetente használom a kerékpárt, érdemes minden indulás előtt fújni, hogy biztosan rendben legyen.
-
válasz BomiBoogie #22926 üzenetére
ott vagy a külsőbe beleállt egy tüske, ami kiszúrja a belsőt is amikor felfújod, és amikor leenged 2bar-ra, akkor már tömít a belső annyit, hogy nem engedi el tovább a nyomást, vagy szelep.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
kacsyx
aktív tag
Erdőben így tekerjetek...
[ Szerkesztve ]
-
kacsyx
aktív tag
válasz syberia #22933 üzenetére
Ladánybene és Tatárszentgyörgy között. Mezőőr szomszédomat kérdeztem, ők teszik-e ki, vagy az erdészet, de mondta, hogy a fatolvajok szokása. Leszúrják, nekiállnak fát vágni, ha menne a rendőrség, vagy az erdészet, már nem mennek. Ők meg addig elinalnak.
Pont telibekaptam a hátsó kerékkel, 15 km-t toltam utána.[ Szerkesztve ]
-
kacsyx
aktív tag
Mikor hallottam a durranást, már nem is voltam ideges, beletörődtem gyorsan a sorsomba, hogy tolom egy 'kicsit'. Amúgy is gyűjtöm a betonacélt, betonozáskor mindig jól jön
-
#68216320
törölt tag
Van egy öregecske alu MTB-m, amin most Rubena Flash 26x1.5-ös külsők vannak, mivel főleg országúton használom a kerékpárt. Szeretném most lecserélni ezeket a gumikat szélesebbre, olyan szokásos MTB szélességű gumikra. Viszont azt szeretném, ha nem "bütykös" lenne, hanem amennyire lehet "sima" felületű, apró kis bordákkal a szélén. Ugyanis mostanában várható, hogy időnként földútra is tévedek vele majd. Tudnátok esetleg valami típust ajánlani, ami nem túl drága, de azért relatív jó anyagból készül?
A bringára már nem költenék sokat, de azért ne repedjen szét a gumi az első kánikulai nap után.
Jellegében ilyesmire gondoltam:
De jó lenne, ha lenne középen egy futófelület ami nem bordázott. -
imyourfriend
őstag
válasz #68216320 #22938 üzenetére
[link] [link] [link] Bár szerintem utóbbi inkább aszfaltos használatra javallott. Az a gond ezekkel, hogy 2-3 évente mindenképp cserélni kell őket mert legyen bármilyen drága egy gumi egyszerűen anyagában használódik el. Hacsaknem minden használat után leeresztet majd használat előtt felfújod, hogy növeld az élettartamát.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Nekem is pont ilyen van, a boltban is ajánlották, mert egyenletes a futófelülete, de azért kanyarban is megvan a tapadása, még esős időben is.
(#22941) PeachMan
Nekem a második van, ha egyenesen mész vele, nem zavar, hogy terepes az oldala.Persze, átlagos használtra.
[ Szerkesztve ]
-
sssent
senior tag
válasz BomiBoogie #22930 üzenetére
4-4,5 bar-t még meg kéne, hogy tartson egy jó belső pár napnál tovább is. 5 bar-on gurulok, és 1 hétnél korábban szerintem még sose kellett ráfújnom, ha épp nem történt valami.
Egyszer megesett, hogy benzinkúton fújtam rá, ami után mindkét kerekem elkezdte ugyanezt a nyomásesést produkálni. Nem tudom mi a frászt fújt az a kompresszor, mert végül a szelepek szétszedése és kitakarítása oldotta meg a dolgot. De attól, hogy nem ereszt le teljesen még tényleg lehet defekt is. Bár ha mindkettő egyformán csinálja (ez nem volt egyértelmű), akkor ez szerintem kevésbé valószínű.
Selejtes gumi is létezik. Amióta egyszer a vadi új Conti belsőmről a semmi közepén derült ki, hogy bizony ereszt, azóta a pótbelsőim csak kipróbálás után kerülnek a szervizpakkba. Ezzel egyébként a különösen szórakoztató az volt, hogy először nyilván a köpenyben maradt tüskét kerestem vagy 20 percig hiába. Otthon a pancsikolós módszerrel derült csak ki, hogy az új belső a szelep tövében eresztett.
(#22932) kacsyx:
Az még hagyján, hogy a technika pusztul, de egy ilyenbe valaki futócipőben beletrappol... -
#68216320
törölt tag
válasz imyourfriend #22944 üzenetére
CST C1218 26x1,9 jónak tűnik. De nincs rajta fényvisszaverő csík, így úgy tudom kell plusz prizmát is felszerelnem, mert csak egy van a kerekeken.
-
ludsimon
veterán
válasz BomiBoogie #22935 üzenetére
De nem az.
Ha épp kicsúszik alólad a bringa, átszúrja a tüdőd, vagy hasad, vagy bármelyik lágy részed.
Ez azért elég durva!
Gondolj bele, ha egy ilyen rozsdás vacak kiszúr valakit az ott helyben belehal.[ Szerkesztve ]
undefined
-
szjoci
őstag
Sziasztok!
Véletlen vettem észre defektjavítás után, hogy a hátsó agy kónusza ki van lazulva. Gondoltam szétszedem és megnézem mi a helyzet, és már vannak bemaródások a kónuszon, szóval cserélnem kellene. Viszont van egy szimering gyűrű (piros nyíllal jelezve) olyan vékony aluból, hogy kivételkor picit megsérült... Ennek a cikkszámát sehol se találom (a shimano techdoksiban sincs benne), esetleg valamely szervizes, boltos tudna segíteni a beazonosításban?
Az csak hab lenne a tortán, ha esetleg meg is tudnám venni nála a kónuszokat, csapágygolyókat, ezt a szimeringet, valamint ugyanilyen tipusú az első agyam is, ehhez is kellenének ugyanezek a cuccok.[ Szerkesztve ]