Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz venember83 #21685 üzenetére
Divat alatt nem a kerékpárpiacon belül uralkodó trendekre akartam utalni, hanem magára a bringázásra mint olyanra. Azért még mindig többen szaladgálnak ócska, ótvar teszkós MTB-vel.
Az biztos, hogy az acélvázas gépek mostanában megint virágkorukat élik, de azért összességében a többség még mindig nem rendelkezik kerékpáros kultúrával. Vesz egy ótvar valamit az első útba eső hipermarketben a húspult mellől és hajtja amíg szét nem rohad alatta. Van olyan haverom akinek a bringáját elkezdtük felkészíteni egy túra előtt, sok alkatrészt kellett cserélni és képes volt 6 évig úgy hajtani a gépet, hogy a kormány rosszul volt beállítva, félrehúzott. Amikor jól beállítottuk, akkor nyafogott, hogy nem tud egyenesen menni, mert már megszokta, hogy kicsit felemásan áll a kormány...
Az igényes bringázás nem feltétlenül kell, hogy drágát is jelentsen egyben. De egy kis igényesség nagyon ráférne a magyar bringásokra.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Newneed #21699 üzenetére
"Aszfalton a fékerőszabályzós bicikli stabilan, rövid féktáv után megállt"
Nekem csak egy Promax fékem van de azzal is meg tudok állni így.
(#21702) Solad Úgy látszik már a fékeknél is bevezették a digitális technikát?
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Zola007
veterán
válasz ---Lasali--- #21703 üzenetére
azon nyomban törlöm magam amint beépítik!
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
HollyBoni
veterán
Ebike-ról rendeltem gumit és belsőt, gumira azt írták hogy rendelniük kell, beérkezett egy nap alatt. Belsőnél 24h zöld kosaras raktáron jelzés van, és még mindig azt írja hogy megrendelés alatt... He?
-
Stauffenberg
nagyúr
-
syberia
veterán
válasz Szakbarbár #21698 üzenetére
Az ilyen 8-as könnyedén megszüntethető egy kis dirt-stílusú tekeréssel...ugye ha nem marad kerék, akkor 8-as sem
https://howbad.info/
-
lsebestyen
addikt
Na mivan, jön a front?
-
szjoci
őstag
-
razzorr
őstag
válasz Stauffenberg #21709 üzenetére
Erről eszembe jut egy story gyerekkoromból.
Nagymami új járgányt kapott a családtól és unokatestvéreimmel kipróbáltuk, hogy milyen az új gépsárkány. Farolgattunk, kipörgettük a kereket, centiztük a kocsikat, ezután pedig jött a feketeleves. Unokatesóm úgy döntött, hogy vagánykodásból a döngölt földúton jól felgyorsít és majd megáll a többi kis rokon gyerek előtt cenkikre, persze első féket használva, de hát nem jött össze neki a mutatvány és olyan szinten zakózott brutál nagyot , hogy az előre szaltó, az hozzá képest kutyafüle. A kereke csúszott vagy 1 métert miután 2 méter magasra felrepült és mint egy darab kavics zuhant alá.
De uncsim rögtön felállt, mint aki profi Exgames harcos és mutatványos, leporolta a kis ünneplő cuccát, mi meg örültünk, hogy még egyáltalán él.
Viszont az új bicaj olyan szinten ment tönkre, hogy nem csak az első kerékben, de a hátsóban is akkora nyolcas lett, hogy olyat az emberiség még nem látott. Letört a kosár, az első villa is meghajlott, a lámpa is tropa lett.
Szóval ezért kell finoman adagolni az első féket, és gyerekkorban megtanulni az ilyesmit, mert könnyen megtörténhet a baj. -
Szakbarbár
aktív tag
Abroncsféket a népnek! Azzal még nem sokan álltak fejre
A régi bringámon még Altenburger egy forgáspontos fék volt. Bár az inkább csak lassító volt mint fék. Azzal sosem sikerült blokkoltatni az első kereket.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
lsebestyen
addikt
Amúgy ez a fék adagoló tiszta idiótaság, menjen ki a gyerek az utcára, vagy a játszótérre, fél nap alatt ráérez hogyan kell fékezni...btw marha sokan nem használják az első féket, talán ez a kontrás bringa hozadéka, nekem is sok idő volt mire rászoktam, bár egy két neccesebb helyzet után kénytelen voltam
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz lsebestyen #21716 üzenetére
Pontosan. Rá lehet erre érezni elég hamar.
Én meg szinte csak elsőt használok, hátsó sosem tud megállítani úgy ahogy szeretném. Max montin használom terepen ha csúsztatni kell picit a hátulját, de országútin sosem.
-
Because
őstag
válasz lsebestyen #21716 üzenetére
pont ma tolták rá a bicósútra a babakocsit körbenézés nélkül... nem kevés kellett, hogy átforduljak a bringával qva első tárcsafék
-
razzorr
őstag
válasz Because #21718 üzenetére
Ezért mondom én mindig, hogy ne csak az autósoknak kelljen kresz vizsgát tenniük, hanem a gyalogosoknak, bicikliseknek, meg úgy mindenki másnak, aki részt vesz a közlekedésben.
Baromi sok vakegér szaladgál az utcán. Annyira buták és önzőek az emberek nagy része, hogy az már fáj -
Newneed
tag
Sejtettem hogy lesz off hozzászólás!
Kérdezett a srác (evo87), láttam senki sem tudott nagyon hozzá szólni, ezért megosztottam a tapasztalatom.
Pár napja vettem az új bicajt, és gyárilag arra volt felszerelve. Nem olyan rossz az a cucc, szerintem meg inkább hasznos mint "káros". Előtte lévő bicajon shimano V-fék volt, kellys dualstop v02-es pofával, teljesen rendben volt, adagolni is lehetett és rohadtul fogta a kereket. Azzal ha tökig behúztam fejreálltam, a szabályzóssal pedig ki lehetett kerülni a balesetet.
kinek a pap, kinek a papnéaloha
-
dqdb
nagyúr
válasz Because #21718 üzenetére
Ilyenkor a vészfékezéssel párhuzamosan a nyereg mögé kell beülni, hogy a súlypontod minél lejjebb és hátrébb kerüljön, a hátsó tengelyre minél nagyobb súly essen.
Newneed: a fékkar nem bináris működésű, annak nem csak teljesen kiengedett és teljesen behúzott állapota van. A jó fék fog, mint a veszedelem, egyetlen ujjal behúzva fejre tudsz vele állni, de emellett jól adagolható is, hogy mindig a körülményeknek megfelelően tudd használni (és ebben az is benne van, hogy a sok lehetőség az a szituáció tűnik éppen a legjobbnak, amikor inkább fejre állsz, de megállsz). Ha valaki képtelen erre ráérezni magától, akkor arra nem az a megoldás, hogy gyengítsük a fékhatást, hanem az, hogy gyakorol. Ha hidraulikus féked lenne, akkor ott ingyen is lenne megoldás: kis levegő kell a rendszerbe, és máris nem fog harapni a fék, igaz, fogni se ...
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
-=RelakS=-
veterán
Bike-discount.de-ről kell valakinek valami?
Hirtelen este rendelnék, mert ott egy ezressel drágább a cucc, mint itthon, de legalább van.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz lsebestyen #21716 üzenetére
Én már úgy kaptam az első bringám, hogy azon volt rendes első-hátsó V-fék. Aztán nagyon rühelltem a kontrás féket mikor egész nyarakat voltunk öcsémmel nagyszülőknél falun és kaptunk régi Camping meg Csepel bringákat, hogy azzal közlekedjünk... Volt egy hatalmas lejtő a faluban, jó volt rajta lemenni, de ha befordult eléd egy traktor, akkor nem győzted kontrázni a gépet, hogy nagy nehezen megálljon...
De van olyan rokonom aki tavaly kapott egy zsír új trekking bringát, hogy azzal járjon dolgozni, de nem tudta rendesen használni a V-féket, neki kontra kellett. Hát át lett építve emiatt az új bringa kontrásra.
-
lsebestyen
addikt
válasz Stauffenberg #21723 üzenetére
Valóban nehéz húzogatni a féket...az ilyet sose fogom megérteni, de mindegy nem az én keróm, csak ne találkozzak vele az utakon
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz lsebestyen #21726 üzenetére
Jó mondjuk szerintem kevesen vannak akik a V-fékkel nincsenek kibékülve, de annál többen vannak azok akik a szerencsétlen láncváltót nem tudják kezelni.
Kerreg, kattog, keresztbe vált, nem vált, túlvált, oda-vissza vált mert nem tudja mit csinál. Barátnőmet sem tanította meg senki a használatára amíg én nem jöttem a képbe... Bár ő inkább annak örül, hogy talált egy fokozatot ami kényelmes haladást ad neki és többnyire single-speed módban nyomja, de legalább már tudja merre kell tekerni amikor kaptatunk fel a hídra és könnyítene.
Nem akarok szexista lenni, mert távol álljon tőlem, de általában a műszaki dolgok irányába teljesen érzéketlen lányok szoktak bajban lenni a láncváltóval. Annyira rendszeres, hogy a Duna partján a kerékpárúton feltartanak. Az egyik veszettül pörget, a második alig tud elindulni olyan nehéz fokozatban van, a harmadik nem az utat nézi, hanem lefele bámul, hátha attól megoldódik a keresztbe váltás miatti zörgés a negyedik meg szerencsejátékot játszik és föl-le váltogatja a fokozatokat hátha közben telitalálata lesz...
-
Vladek83
tag
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Stauffenberg #21727 üzenetére
Én azt tapasztalom, hogy nem csak a nők, az átlagemberek jó része nincs tisztában a váltóval. Vagy csak azt gondolják, hogy az csak a profiknak való (vagy túl bonyolult) és az ő biciklijén csak díszből van. Legalábbis rendszeresen látok hídnak fel és aluljáróból felfele -5-ös pedálfordulattal tekerő embereket, miközben jobbra-balra csúszkál a nyeregben hogy testsúllyal minél jobban rá tudjon segíteni a tekerésre. Ilyenkor direkt megnézem mindig, hogy csak régi bicikli és nincs rajta váltó (előfordul ez is), de nagyon sokszor ott van a váltó, csak használni felejti el.
-
imyourfriend
őstag
válasz Cathfaern #21730 üzenetére
Nehogy már egy kerékpáron található váltó túl bonyolult legyen. Bár most hallom, hogy "öcsém" úgy másolta le az angol érettségit a csoporttársairól, és erre kifejezetten büszke is (bár még magyarul sem tud értelmesen megnyilvánulni, nem hogy valamilyen más nyelven.)
-
ez lehetséges? mármint oké, pár trükk biztos, de amikor a habtestével megáll a hátsó gumin a raklap peremén... és nem kap defektet???
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
zsolt19900
őstag
Nos megszületett az én kis kétkerekűm is, mentem is vele egy laza távot, tettszett jó volt és nagyon más mint amit eddig kisgyermek koromban hajtottam Köszönöm a sok segítséget szentkuti11 kartársnak
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
válasz ---Lasali--- #21736 üzenetére
nem megyek kátyúba, kikerülöm nincs szívem szétb.szni a kerekeim, a monti meg bírja, annak nem árt... de nem is tyúkbél gumi van rajta, hanem 2.2-es.
de akkor is... a srác tuti van 90 kiló, és a raklap szélére ráugrik a hátsóval.
há' nem tom'.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
HollyBoni
veterán
válasz imyourfriend #21741 üzenetére
Szingós sem bírja sokkal jobban, meg biztos hogy 15-ig lehet fújni? Az enyémet csak 12-ig... Meg nem értem hogy van összefüggésben a strapabírás meg a max nyomás. Az meg a másik hogy már szingót senki sem használ. (Rajtam kívül, de hamarosan váltok szerencsére.)
[ Szerkesztve ]
-
szentkuti11
addikt
válasz zsolt19900 #21737 üzenetére
Nincsmit, hajtsad sokat, ne szoba/garázsdísz legyen. Nem hosszú az a stucni?
-
zsolt19900
őstag
válasz szentkuti11 #21745 üzenetére
kényelmesen ülök rajta, biztosan (jó ez jó vicc lenne kijelenteni egyenlőre ) ülök rajta, és jó is kezelni nagyon
jó, hát teljesen más mint az eddigi tinikorombeli csúcs Metros bicajom
de marha jó, hogy oda csak egy-egy kattintás és már könnyebben nehezebben, gyorsabban lassabban tekerek marha érdekes, meg a fékek is patentek.... nagyon jól be lett állítva minden rajtavolt az üzletben még egy sram x4el szerelt gépezet, mostanában lett kész hát picit elgondolkodtam, de már félre volt tetetve félig-meddig ez, és mondta a srác, hogy kb pariban vannak a deore-val, így hát ez lett
még ezt-azt kell rá vegyek, de majd idővel és mindig figyelni, hogy tip-top legyen
alkudtam az árba, egy ülést és egy valamilyen lánckenő zsírt, majd azt is használom persze.... azt javasolta, hogy 100km-ként kb. kell kenegetni vele
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Because
őstag
már mindegy ha a nevére rákeresek csak azt találom, hogy lebénult többet nem fog ugrabugrálni
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
Na, bike-discount-ról senkinek semmi?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Starlink
- Macska topik
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sweet.tv - internetes TV
- Holnap mutatkozik be a HMD Pulse Pro
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Milyen egeret válasszak?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS