- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Asztrofotózás
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Projektor topic
- Autós kamerák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
it Sürgős hatósági beavatkozást sürgeti a NOYB, ugyanis június 26-tól a személyes bejegyzéseink, privát képeink és online követési adataink alapján is tréningezné az AI-t a Meta.
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
ph A korábban bemutatott fejlesztések mellett a 2025-ös és 2026-os tervek kerültek elő.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12297 üzenetére
nekem ezt poweren mondták amíg enm elsz olyanom nem tudok nyilatkozni.én azért hiszeka többieknek.egy fun forumon méár fikáznák le.
a vas csak erősebb mint az alu nem.
én 20asról beszéltem.tehát az összehaosnlítás az m50b20 és m52b20ra vonatkozik.és ez csak szimpla vanos.az m54b20 dupla.
A kollegának 20asa van ha jól tudom.
majd meglátjuk talán én is megtapasztalom nemsokára.pesten szerintme akármelyik 6 hengeres bmw 10et bekap.Vangelis>>hehe na ezzel be is vagyok védve.erre még énse avgyok késve.
Gebriel>én nem sjanálnáma helyedben hogy egy anyagi pénznyelőt nem szereztél meg.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #12305 üzenetére
Dragon bácsi, az összes mostani modern blokk alu. És ha a V10 -es M5 -ben is lazán kibírja a blokk, akkor miről beszélünk. Vanossal tényleg nem sok probléma lehet, nem nagy hibaforrás, nem félni kell tőle, hanem keresni.
M50 még a régebbi nehezebb blokk, kicsit lustább, és többet eszik. E36 -ba is raktak tán M52 -est, azt kell keresni.Gebriel: Mivel diesel, ezért a szervizkönyv elengedhetetlen lenne. Mivel az nincs, semmilyen formában nem ajánlom. Főleg, hogy ez még a gyengébb, megbízhatatlanabb 30D, gyakori a turbo és porlasztó betegség. Ilyet csak szervizkönyvvel vegyél. Szerintem 745i -et nézegess.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12310 üzenetére
94/08tól pontosan sszem.
de 95/01 az a bizti keresési szempont.meg látni kell.Ez olyna mint az M40.elméletben 93/10ig rakták bele.de láttam már 94/03as is m40nel.
M43 93/04től van.enyém 93/06 szóval mikor enm vágtam ezeket akkor is kb 1% esélyme volt ne szíjas legyen. .Rajta vagyok a keresésen egyenlőre nézelődők.ha minden az eddigiek szerint megy 3 hónap múlva eladó a kocsim.igaz semmi potenciális értelmes áron nincs fenn.
Egy poweres srác most volt görögbe m43b18cal kivi vok fogyi adataira.sokat el fog dönteni.lehet az 18is is bezabál 10et.akkor kiesett.ez van valamennyire a gazdaságoságra is rámegyek.Ti hogy tudjátok mennyi idő telhet el az eladás és vétel között hogy ne vesszen el a bonuszom??én 6 hóról hallottam....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #12310 üzenetére
Most teljesen kihalt az a része a 7snek ami nekem belefér. 3milla után mindjárt 3.9 jön.
1,5-2 hónapja még vagy 10 db volt ebbe a kategóriába, persze akkor csak nézegettem válogattam, hogy mit kínnál a piac milyen lehetőségek vannak. Most az elmúlt 2 hétben amikor már tudatosan vásárolni akarok, akkor meg már egyszerűen semmi.
Nem vagyok babonás, de mindenek megvan a maga miértje. És kb ez volt az első gondolatom amikor kijöttem a kereskedésből.
Nem mondtam le a 745i-ról, de erőltetni sem fogom.
E60 tetszenek, de leginkább az E46 az ami még formavilágilag hozzám közel áll.
Kib@szot nehéz jó használt autót kiválasztani. Vagy csak én bonyolítóm túl. -
dragonfx
veterán
válasz hoby36 #12313 üzenetére
háááááttt
ha m50 akkor az nem vanos.
és a 93/06(mint az enyém pont )..is azt erősíti nem igazán lehet az....
de képen ott a hupszli....[link]
betallozva enne kéne a tiédnek lennie.látod itt nincs hupszli.de a tiéden van.
viszont lenn írja 206S2 az már vanos.os volt ekkor is.ez a kódszám valszeg a motorszámban kéne hogy szerepeljen.vagy nem tudom tovább.Gebriel>>>e46ot vegyél.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
k.
őstag
válasz Gebriel #12312 üzenetére
Nem kell sietni. Énis anyáztam már magam, amiért valamit eladtak elödtem vettem gyorsn egy másikat, 2 nap mulva ujra kapható volt az adott cucc. Ha most nincs megfelelő hetes akkor várj akár 1 hónapot is, biztos hogy lesz. De hogy csak azért mást vegyél, hogy legyen akkor az nem épp jó döntés.
-
k.
őstag
válasz Gebriel #12317 üzenetére
Szépek is az E46ok de azért a hetes az kissé tágasabb ótó
Egyébként nekem pl egy szimpla fülessel is volt ez. Eldöntötem volt rá 20km. Jó vegyük meg. Nincs sehol. Hát itt ez a 15-ks füles dejó dejó vegyük meg. Megvettem. Mindez volt pénteken. Hétfőn az a füles amire honapokig vágytam ott volt a boltban. Én meg vettem egy másikat. Kb irónikus de sosem voltam oda azért amit vettem, pedig iszonyat klassz cucc volt azis, szimplán azért mert nem arra vágytam hosszú ideig, csak egy szimpla elbaltázott döntés hozadéka volt. Na te ugyanezt milliókkal akarod megcsinálni. Jó, persze az E46osokkal sem vennél szart, de ha belegondolsz hogy már hónapok óta a heteseket nézegeted akkor azért szerintem egyértelműbb mi az amit igazán szeretnél.
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #12317 üzenetére
Egy olyan 745i -vel még csak egy lapon sem tudsz említeni egy E46 -ot. Én a helyedben ráállnék erre, de nagyon. Ez óriási vétel lehetett volna, és ki tudja, valszeg lesz még ilyen lehetőség erre. Én szépen várnék. Nem véletlenül akarták ekkora autót.
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
Kösz srácok a biztatást..
[ Szerkesztve ]
-
mh197
senior tag
válasz MPowerPH #12310 üzenetére
Azt, hogy minden újabb blokk alu csak a BMW-kre érted? Mert én úgy tudom, hogy a mostani blokkok gömbgrafit öntvényből készülnek, bár ettől még a BMW használhat alu-t, de én csak ritka esetekben hallottam róla, hogy alu blokkos motorokat használnának. Ja, és a tartósságokról annyit, hogy míg egy alu, vagy gömbgrafit öntvényes blokkból el lehet készíteni kb ezret egy szerszámgarnítúrával, addig az acélos blokkból 2 db -ot lehet ugyanazzal a szerszámtípussal elkészíteni. Ezt spec onnan tudom, mert voltam motorgyárban melózni, és le kellett 4 db acélblokkot gyártani, amiknél 2-szer kellett szerszámot cserélni, mert elkoptak, míg a normál gyártásnál átlagban ezer darabot bírnak ki, míg el nem kopnak... Igaz ott gömbgrafit öntvényt használtunk, nem alu-t, de anyagtechnikailag az alu jóval közelebb van a gömbgrafit-hoz, mint sem az acél-hoz... Egyébként az alu blokkokat sztem perselyezik a dugóknál, és leginkább ennek a sikeressége határozza meg, hogy mennyire lesz jó a motor. Hasonló eljárással készíthetik, mint a szelepszárvezetők behelyezését a hengerfejbe, vagyis a behelyezendő részt lehűtik folyékony nitrogénben, majd gyorsan behelyezik, kitágul, és beleszorul az alu blokkba, mondjuk ez utóbbi csak tipp, de jobb eljárás nemigen van, illetve a szelepszárvezetőket nálunk így készítették.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz hoby36 #12316 üzenetére
akkor nyertél.anos a mocid.ott van realoemen a kód hogy az biza vanos amelyiken rajta van eza kód.
örülj.én hanyagolnám fenntartás miatt a 745i.t pláne nagyobb az esély megdurrantják.
Amit a kolléga leír igaz tán asszem pont az uj 5ösnél irták bevonják a hengerek falait vaami franc tudja milyne ellenálló anyaggal.de ha az lekopik az idő fogával.akkor mi jön???
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fireproof
őstag
Mit jelent az hogy vanos a motor vagy nem?
-
mh197
senior tag
válasz dragonfx #12322 üzenetére
Semmi nem jön, dobhatod ki a blokkot..
Mondjuk a régebbi perselyes megoldás azért vasrtag réteggel rendelkezett/rendelkezik, max akkor van gáz vele, ha generálnál elszúrják a fúrést, és félremegy, vagy annyiira kimaródik egy helyen pl egyik gyűrű miatt, vagy más miatt.A vanos motor miért jó / miért rosszabb??
Jóvő hét kedden már megy szervízbe a verda, alig várom már, hogy kész legyen, és rendesen üzemeljen.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
2.3ra felfurták....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #12319 üzenetére
Na egy nem kicsit változott a helyzetem.
Ma bejelentette a vezető managerem, hogy egy új irodát kell nyitnom augusztus közepén.
És napi kb 100 km-t kell autópályán közlekednem.
Így majd a duplájára nőne a üzemanyag költségem, beleszámítva azt is, hogy autópályán jóval kedvezőbb a 745i fogyasztása, mint városban ahol eddig használtam volna.
A számításaim szerint egy minimálbérnek megfelelő lenne a benzin kiadásom ami valljuk be azért nem kevés. Viszont miután beindul ott a bolt akkor....
Most erősen felmerült a dízel autó használata. Viszont 730d már nem nagyon esnek bele a keretbe..
Kicsit tanácstalan vagyok.. -
-
Atos23
senior tag
Én ezzel szemezek pár hete, de nincs garázsom neki
-
Gebriel
veterán
válasz dragonfx #12334 üzenetére
Ma voltam egyet megnézni. Előttem foglalózták le.
Pedig hónapok óta fent volt az a hirdetés.Néztem pár E60-s is, hihetetlen. 3-ból 3-nak, az ablakkezelő műanyag lapja kopva volt.
Utoljára a WV Passátoknál láttam ilyet. Típus hibáként A volt főnöknőmnek 60e km volt benne, zsírként vette szalonba.
Most akkor a ~170e km nem voltak valósak benne vagy ez itt is típus hiba.
De akkor az, hogy egy 4 millás BMW-ben is ilyenek vannak azért az már vicc.[ Szerkesztve ]
-
Atos23
senior tag
válasz dragonfx #12337 üzenetére
Mi az a 100-120? K? Nem hiszem hogy az árra értetted. Még nem néztem meg személyesen, de ha nincs rajta rozsda, van a gumin profil, működik a klíma, és megy az ABS, akkor megér ez biza 600-at.
Egyedül az a fakormány veszi el a kedvem. Aki az E36, vagy akár egy W124 gyönyörű kormányát lecseréli erre a szar fakarikára, annak a kezét kéne eltörni.
Én valami berögződés miatt meg sem nézem hahu-n a 800K alatti E36-ot. Ezt is véletlenül láttam meg. Nyílván van 800 alatt is jó pár darab, de Én nem hülyegyerek autót szeretnék, hanem az E36 szép formájával suhanni közúton 80-90-el, kirándulni járni, s nem zörgést és csattogást hallgatni.
Azért kell a garázs, mert sok gino van a környéken, és nem jó egy bármilyen (akár szakadt-nem tudják megkülönböztetni) "BMW felírattal rendelkező" autót kitenni az ablak elé, mert az hívogató, hogy kinek érdemes bemenni a házába szétnézni.
-
dragonfx
veterán
válasz Atos23 #12339 üzenetére
ja ez igaz rossz környéken laksz.
hát m40 idő után csattogni fog ahogy nekem is.és ebbe az van.
amiket felsoroltál alap hogy müxik ha nem olcsóbb a ajvítása mint egy motorgenerál avgy csere.
100-120k engedést értettem az árból.
a kormány 25k.bol visszacseérled akár M.esre is.van 800k alatt én meg azt mondom 1milkáál többet e36 nem ér meg..5é már e46 van.
Gebriel>>ujakon soka kütyü és a lakk az kophat mega fény rola.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Yamaha R1
tag
Kicsit nézelődtem, olvasgattam a 2 literes dízelekről. De most titeket kérdeznélek: szerintetek mennyivel ésszerűbb választás egy 2005 körüli 150 lóerős E46, egy 163 lóerős E90-től? A régebbi típus mindenképpen vonzóbb számomra mind külső, mind belső szempontjából. Ha pedig véletlen M optikásat fogna ki az ember... De a megbízhatóság nagy úr. Hosszú távú utazásokra kellene, minél hosszabb hatótávval, a lehető legbiztonságosabb működéssel.
Szóval ezen szempontok figyelembe vételével melyik lenne jobb választás? Maximum mennyi km-rel szabad még megvenni ezeket a dízeleket, illetve mik azok a dolgok, amik mindenképpen cserések lesznek 100.000 km felett?
-
dragonfx
veterán
válasz Yamaha R1 #12342 üzenetére
ha jol hazsálják nem tolják szét betartják a turbovisszahütést akkro smemit nem kell ennyi utána cserélni.
200e km fölött már várható esetleg jobban valami.
kevéssel enm fgod tudni megvenni mert ezekkel mennek mert keveset fogyasztanak.6liter környéke.
szerintem mind2 konstrukcio megbízható.amelyik jobban tetszik.
én e46ot vennék mert e90 indexe egy borzalom."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Atos23
senior tag
válasz dragonfx #12340 üzenetére
Tudnék E46-ot venni, de az E36-nak tetszik a formája. Viszont az elveim már nem engedik meg, hogy egy 15-20 éves E36-ra, még ha patent állapotban is van, 1,2-1,5 millákat költsek el. A 400-700K körüliek meg tuti lógó belesek, vagy falusi tuningal felextrázottak
Szal ez a fehér így pont jó, a szárny és a szemöldök tűrhető, a kormányt meg vissza lehet tenni gyárira. Keresek is itt garázst Egerben a közelben, mert egy hónapra sem akarom kirakni itt az utcára.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs