- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Apple notebookok
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #45000 üzenetére
Svájcban nem kötelező, de ha balesetezel és Te vagy a vétlen fél, viszont nyári gumid volt, akkor nem fizet a biztosító, sőt még fel is nyom a hatóságoknál. Nyilván ide pl nagyon téli nélkül el sem lehet jutni, mert az osztrák kiszed és az ánuszrózsádnál fogva mutatja meg milyen a hím szerelem.
Persze otthon más a tészta. Tavaly is fogtam a fejemet, amikor képtelenek voltak egy havazásnál normálisan elindulni zöldnél, mert a nyomorult, lejárt nyári csak pörgött mint légy a szaron.
-
negro
őstag
válasz Gsx-rr #44983 üzenetére
en basztam el. kifutottam az idobol, illetve inkabb nem volt ra a sok munka miatt, hogy nezelodjek es vegyek vmit. anno lemezen jartam de most kenyszerbol nem akarok megint azt venni.
na mind1. azert mar kineztem egy felso kozepkategoriasat (Fulda Kristall Control HP2) 2018 auto bild teli teszten 4. lett 20 markabol. ahogy neztem mas teszteket is baromi jo hoban, nedvesen, csereben kozepes szarazon. nem arany aron van.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
lali81
tag
Szombat reggelig nekem is a nyáriak voltak fent elől, de nem bírtam megállni velük a lakóparkon belül se a táblánál.Fordultam vissza és szereltem át. Húztam ameddig lehetett, de innentől balesetveszélyes, és nem móka ez.
-
szimi57
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz szimi57 #45008 üzenetére
Persze, ha 4 evszakosat veszel...
cOxeR: Semmi. A mellett, hogy egy f@sza auto volt, egy idozitett bomba ketyeg benne, ahogy kozeledik a 200k km fele. Ha en hasznaltam volna tovabb, akkor az kicsit tobb mint 1 ev alatt meg is lett volna.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Skizz
addikt
Ha már témánál vagyunk:
225/50 r17 alig futott Falken téliszettem van jó árban... -
MPowerPH
félisten
válasz szimi57 #45008 üzenetére
A furgonomra en is all season gumit raktam, mert nem megy annyit. A kisteherauto gumi pedig ebbol inkabb teli minta. De konyorgom, van egy 200 x lovas autod, amire felteszed nyaron a sportosabb gumikat, amik mar vizes aszfalton is eleg lazan elgyengulnek. Szerinted telen mit kezdenek ugyan ezek a latyakkal? A nyari gumi anyaganal fogva teli korulmenyek kozott megkemenyedik, es nincsenek lamellak, amik a teli tapadast elosegitik. Es meg csak nem is az, hogy elveszited az autod hatuljat, de a fektav. Ha nem tapad, akkor a vezetoi tudas is nullazodik... Ha van annyi lelekjelenleted, akkor max annyit tudsz csinalni, hogy az arokba rantod az autod, ami meg mindig jobb, mint egy frontalis utkozes (persze ha nincsen fa elotted, mert az ciki).
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Szakadok....
Egyébként maga a dolog nem vicces.... Csak az a vicc a BMW mindenért le van szarozva.... Ha más autó kigyullad az nem baj.... Ha más autó össze vissza csal és több százezer autót kénytelenek visszavásárolni / megsemmisíteni az se és a többi stiklik meg hazugságok se számítanak....
335 000 Kocsit visszavásárolni sem kis mutatvány csak az Egyesült Államokban
Mitől szarabb mint a többi ????
Na ezekre adjon valaki magyarázatot.... Lehet szaroznia BMW-t de minden autóból ugyan úgy van rengeteg amik kigyulladnak... Szánalmas amilyen fikázások mennek a BMW-re de más autógyártóra meg egy rossz szó sincs semmiért... Ezek kellene elgondolkodni és rengetek cikk / videó van más autómárkák kigyulladt autóiról a többi elcsalt / eltussolt botrányokról nem is beszélve..... Ilyenkor mi van ????????????????? Ezeket senki nem veszi észre ???? ezek nem bajok ??? Ezek nem gáz dolgok ??? Nem kell köpni az Audi, Merci , VW, Ford ,Hyundai stb... után ????? Ha a BMW egy vödör csavar a többi is egy fos vödör csavar.... Ha ennyire szar a BMW ADAC-nál miért nem csak BMW-k romlanak el ????????? Vagy miért nem mindenhol ők az elsők ???? Ha ilyen szarok mert elromlanak és itthon se veszi senki miért nő Magyarországon minden évben az eladások száma ????????? Sőt világméretben is miért nőnek az eladások minden évben ?????????? Hát ha szar és senki nem veszi itthon meg mindenki köpöd akkor itthon és világszinten is szar... Ennek ellenére rekordeladások vannak mindenhol minden évben ahogy itthon is.... Erre valaki magyarázat???????
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #45015 üzenetére
Ebben igazad is van. De a Hyundai -ra van 7 ev gari. Legalabb a karteritest megkapod a gyartotol, ha mar leegett az autod. egyebkent az emlitett markak kozul csak egy-egy motorral lehet problema. A BMW -nel ugye meg ugy nez ki, a teljes diesel paletta.
Na meg itt van visszahivas... A BMW -nel pedig meg a kartalanitas is ismeretlen szo azokkal szemben, kaiknek az autoja leegett.Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45016 üzenetére
Tessék ???? Elolvastad ???
Az ügyben az a legérdekesebb, hogy bár az NHTSA, az Egyesült Államok közlekedési hatósága az ügyvédi iroda szerint vagy 350 ügyről tud, és kongresszusi meghallgatásra is beidézték a két koreai autómárka képviselőit, úgy néz ki, eddig érdemi intézkedés nem történ, és mintha az autógyártó igyekezne elérni, hogy elhallgassák az ügyet,
Magyarán 350 esetnél simán több lehet és el se akarják ismerni.... Ez a kártérítés ???????????
Persze csak 1-1 motorral van baj.... Ahha ééééérrteeemmmmm 300.000 nagyságrendben vannak visszahívások az Audinál VW-nél stb.... Amerikába is pár autó pihen a sivatagban.... De várj te nem visszahívás keretében kaptál új EGR hűtőt ?????????????? Vagy neked osztogatták 55K-ért ?????? Mert egy EGR hűtő egyébként ~250K amiben a beépítés nincs benne.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #45017 üzenetére
Az USA -ban forgalmazott 2.0 es 2.4 -es benzines eroforrassal van problema... Elolvastam, mar november elejen. Sokaig tartott, mig megtalaltad, mar eleg regi hir.
mod: En kib@szott eroszakos voltam, es igazabol mar visszahivas elott bementem. Mivel a kinti maszek szerelom ott reszlegvezeto, igy igazabol le volt vajazva, O mondta, hogy vigyem. A hibarol mar tudtak regota, hisz vetel utan is hozza vittem, es elmondta, hogy az EGR -el lehetnek gondok, mert gyari hibas. Akinek elobb elpukkant, az megszivta.
Oszt a hibas, allitolagos lifetime lancra van e visszahivas?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45018 üzenetére
Novemberben 103 benyújtott probléma volt Decemberben már 350+....
És miért baj ha most rakom ki ??? a Totalcar-os cikk pedig mai.... Most volt kedvem / időm ezzel foglalkozni... A Fordot is láttam már régebben... Mint ahogy te is láttad meg a BMW-t is csak valahogy a BMW-t fikázni jobb mint egy Fordot vagy Hyundai vagy Kia-t....... 2011-től gyártott autók is benne vannak nem új dolog meg az összes többinél is rengeteg probléma van.... De most is elbagatelizálod ezeket a BMW meg továbbra is szar szemét... Holott van visszahívás EGR hűtőre pl.... ( Mint ahogy neked is cserélve lett.... )
6 hengeres motorba 250E Km-t el lehet menni én azután javaslom a cserét... 4 hengeresbe 150-200E Km között valaki betartja valaki nem..... 250E Km már lifetime nem 500E Km-re tervezik ezeket..... De lehet rugózni a lánccserén semmivel se szarabb mint más autó... Tiednek se volt semmi baja le is írtad mégis szar az összes ( szerinted )
Mai napig állítom 250E Km ig nem kellett volna a motorhoz nyúlni az autódon.... Miért szar akkor ??? és mivel te nem 230E Km-el vetted 30 ezres olajcserékkel lehet neked simán elmentek volna a csapágyaid is 400E Km-t.... Mert amikben le volt cserélve az olaj / szűrök rendesen azok nem is kopnak el.... Szívósort kellett volna takarítani meg esetleg a szívójáratokat a hengerfejbe..... Műszaki hibád nem is volt.... Miért szar??? Továbbra se értem.... Te írtad le,hogy nem volt problémád az F10-el se az E92-vel se és az F10 fórumon se volt semmi komoly.... Mára hirtelen minden szar....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #45019 üzenetére
A BMW huszon millios auto, az emlitett markak pedig egytol egyig boven 10 millio alatt vannak.
H.Ezredes: Enyem meg nem volt szar, mert nem, volt benne a km. De gyorsan az lett volna. Irtam mar, idozitett bomba. :/
Akkor neked miert nem F10 -ed van, ha olyan jo? E60 -at nem is irom, mert azok mar nem tenyezok.Egyebkent ha BMW -t vennek most, akkor tuti egy faceliftes E92 335D -re szavaznek. Az valahogy mindig nagyon rendben volt, es meg csak nem is fostam, hogy valami megadja magat. Az meg tan meg volt csinalva rendesen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45020 üzenetére
A Merci Audi VW is 10M alatt van ??????????????????????? Ugyan már....
Egyszerű a válasz F10-re nekem nincs pénzem ennyi.... Én itthon dolgozok és nem külföldön élek... Itthon nem keresek olyan jól ezzel a munkával,hogy jelenleg F10-el járkáljak. Ha ezt Németországba csinálnám vagy Angliába valószínűleg már F10 LCI-be ülnék...Én megvenném egyébként.... Látom,hogy amikkel foglalkozva vannak azok érdekes módon jók amikkel nincsenek azok szarok... Egy autó karbantartása nem csak olajcserééből áll de sokak ezt nem fogadják el...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45020 üzenetére
Egyébként ha egy autó 10M Ft alatt van akkor ki is éghet az nem probléma ( legyen az új autó vagy használt ) ?????????? Mert akkor egy használt 4-5-6-7 éves BMW 5M Ft-ért 10M alatt van... De mondom a Mercik Audik és már a komolyabb VW-k is 10M felett vannak bőven....
(#45023) BMW001
Te csinálsz világbotrányt.... Az összes többi ugyan úgy "botrány" csak azzal te nem foglalkozol / leszarod / nem üti meg az ingerküszöbödet mert a BMW-re vagy kihegyezve..... Pont úgy mint a hírportálok egy BMW rosszul parkolt egy BMW nem indexel egy BMW balesetet szenvedett stb....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #45021 üzenetére
Akkor csak annyit kerdezek, hogy miert a BMW -bol lett vilagbotrany, az Audi, Mercedes, VW -bol miert nem?
A nagyszamok torvenye.
Audi mas miatt saros a VW -el egyuttmukodve a konszernen belul, Skoda, Seat -ot beleertve. Termeszetesen az sem jo. Bar ugy tudom, hogy az Audi ujabb gen. nagy diesel motorjai mar rendben vannak, meg csak csapagyazni sem kell oket.mod: VW azert nincs 10 milla folott default, mert akkor az A4 aran adnak. Egyebkent semmi markatol nem elfogadhato. De a nagyszamok torvenye itt is.... Valszeg BMW -bol joval tobb kiegett eddig, mint az emlitett markakbol.
De az normalis, hogy egy 20 millas F10 -ben a bal kileponel a kuszob vilagitas megkotlik, mert beazik? Cserelni csak kompletten lehet a teljes panelt, mert led modulos. 100k+. Az normalis, hogy az osszes lampajuk parasodik, beazik, ezert a 500k -s adaptiv fenyszorok sorban hullanek el, es cserelni kell oket. Pont tema volt, hogy a palyan sotetben egy pillanat alatt lekapcsolt a vilagitas a tagnak. Jajj, annyi mindent lehetne irni, ami tipus hiba, es elobb vagy utobb mindenkinek elojon.
Ilyen teren meg jo is a fapad, ott nem tud semmi besz@rni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #45022 üzenetére
Ezredes, regeljel mar fol F10-F11 facebook csoportba, es olvasgass. Napi szinten jonnek a szebbnel szebb bejegyzesek. Legfrissebb:
"Nincs vele sok baj. Amikor elhoztam a kereskedőnél már épp hogy nem kaptam egy szobát, mert többet voltam ott mint itthon. Jobb hátsó ajtó beázás... oké gyári hiba gariba megy. Aztán elszíneződött ködlámpa üveg... szöveg ugyan az, gyári hiba gariba megy. Na de amikor a Side view kamera nem ment... persze gyári hiba, gariba új kábel. Majdnem vége ja nem... hátsó szélvédő (f11) nem nyitja fel a teleszkóp, nem hiszitek el, de gyári hiba de már nem fért be a gariba. Meg a bal első ajtó zár ami csak egy gyári hiba, de gari időn kívül.... a jobb elsőt kicserélték gariba mert hát gyári hiba.... más nincs is... ezt el ne higyjétek, mert elszállt a lerúgom ami nem drága, de legalább gyári hiba 😂🤣 alig várom a hátsó lámpa baszakodást, mert hát ugye gyári hiba...."
Ez Neked jo, mert ebbol elsz.... Ha nem lenne veluk sok baj, ehen halnal, vagy mas markakkal is kellene foglalkoznod. Meg Muhaa is megmondta, hogy F10 -et csak akkor, ha magas az ingerkuszobod az auto fenntartassal kapcsolatban, es nem vag foldhoz egy-egy hirtelen fel millas rutin javitas sem. O is szerelo egyebkent, es O is megel csak BMW javitasbol.
Tobbieknek is akkor: Aki ketelkedig, legyen tokos, vegyen fel hitelt, es vegyen egy hasznalt F10 -et. Alt. 5-7 milla korul vesz az ember majd uj autot. Ennyibol mar pont kijon az F10 is dupla ennyi idosen, sokkal nagyobb futassal. Aztan 1 ev mulva varom a tapasztalatokat. Mi a feneert magyarazkodjak olyanoknak, akiknek meg csak tokuk sincs beleulni, inkabb megveszik a fiatal autot ennyiert.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #45024 üzenetére
Jah, es egyebkent rohadt jo autok, leirtam mar, imadtam az F10 -et. Majd ha itthon 1 millio folott keresek, es lesz zsebpenz is, akkor biztos azt vennem, de akkor is hasznaltan, vagy akkor mar lizing...(bar az A6 BiTDi elpicsazza a 35D -t, lehet most megis bekockaztatnam azt a Quattroval, Avantban. ) G30 nekem egyebkent nem gyerebe, igy ha sikerul bekerulnom a korokbe, es en is sogor, koma, jobarat leszek, akkor annyiert egy A6, vagy E Klasse valahogy modernebb. De erre keves esely van, szoval en is megyek Vityam, takarodj -ot kiabalni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45024 üzenetére
1 éve még azt írtad senkinek semmi baja ma már mindenkinek mindene szétesik...... Javítottam azért pár F-es autót és igazából nem szoktak lerohadva állni legalább is amik hozzánk járnak nem szarok főleg nem annyira mint amennyire te beállítod.... Azt is aláírom amik hozzánk jönnek azt mi rendesen megcsináljuk.... Tessék akkor F10 535XD most megy 1 éve a tulaj aminek tavaly csináltuk a motorját azóta eltelt 1 év és elment több mint 25E Km-t Januárra lehet 30E is meglesz... Tehát az adott autó 2012-es a karosszériába mindenben ~ 350E Km ( valós Km van ) Ennyi idő alatt olajak voltak cserélve most lett hátsó tárcsa betét cserélve illetve 2 darab első féltengely is... ( azok elkoptak 350E Km után ) Nyáron volt 2 hátsó kerékagycsapágy cserélve. illetve a jobb első kilincsnek volt nyűgje ,hogy nem lehetett onnan 1 érintéssel bejutni. Azért ez nem a világ vége egy ekkora futásteljesítményű autón... Másik F01 pl 220E Km körül volt és most adta el az ügyfél és ült át G11-be Ami problémája volt az izzítás.... Szívósor lett takarítva fékek cserélve váltóolaj meg bekönyököltek a bal első combtámaszra és eltörött azt kellett megjavítanom.... ( rettentő nagy hibalista... ) F30 olajcserékre / fékcserére jöttek Régebben F01-en F07-en kellett diffi szilenteket cserélni mert azokat megnyírta vagy gátlót mert elfáradt vízpumpa görgők szíjak stb... Rengeteg szívósor tisztítás izzítás stb.... Komoly problémák egyáltalán nem voltak... A legutóbbi F11 amibe ugye 230E Km volt az úgy lett megvéve,hogy egy DPF hőmérséklet szenzor hibája volt ugye vezérlés cserekor az is ki lett cserélve azóta nincs hiba a hibatárolóban.... De ő is most megy vele rendesen majd kiderül következő olajcserekor,hogy mi van vele... Ilyen extra széthulló szétfosott kocsikat nem csináltam Valahogy nem hívogatnak széthullott F-es kocsikkal meg lerobbanva se szoktak hívni ezekkel.... De apámat is felhívtam náluk mi a helyzet. A lényeg egyáltalán nincs komolyabb baj velük. Eléggé felfújod a dolgokat meg megy a sírás... Német F10 fórumon fent vagyok és nincsenek meghalva tulajok.... Bármelyik szervizes ismerősömet megkérdezem nem mondják,hogy annyira fúúú de komoly probléma lenne a kocsikkal... Ráadásul szentül magyarázod,hogy szarok miközben F10-ed volt és semmi bajod nem volt és az új tulajnak se Tulajdonképpen annyira szar,hogy a tiednek sincs semmi baja.... Tudod ha egy autót rendesen szervizelnek mint ahogy te tetted az sokáig jó lesz... Ha csak leélik az más...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45025 üzenetére
A legnagyobb baj,hogy te nagyon nem vagy hiteles.... Erősködés ide vagy oda garanciába kaptál EGR hűtőt nem volt semmi problémád egy kilincsen kívül.... Mai napig hibátlan az autód te is tettél bele 50E Km-t.... Leírod most is,hogy akinél van nála is hibátlan az autó.... Elég hiteltelen ,hogy szidod,hogy egy vödör csavar.... Ha kigyulladt volna..... Ha lerobbantál volna.... Ha lett volna egy olyan komoly hibád ami miatt rengeteget kellett volna költened bele akkor azt mondanám igen neked volt ilyen tapasztalatod... Vagy minden héten beszart volna valami rajta.... De leírtad világosan E92-vel mentél több mint 80E Km-et F10 50E Km-et és nem volt semmi bajod.... Nagyon hiteltelen pont tőled,hogy vödör csavarozod mikor jó autód voltak..... Okod nincs erre.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
válasz MPowerPH #45013 üzenetére
A balesetek, törések szabad szemmel nem is látható kis hányadát okozza a nem megfelelő gumiabroncs választás. A kereskedelmi forgalomban kapható valamennyi nyári abronccsal el lehet kocsikázni télen, mondjuk nem mindegy hogyan. A gumik közötti szórás sokkal kisebb, mint az emberek, emberi képességek, vezetési stilusok, rutin közötti szórás. Jobb szeretek egy szar gumin gurulni, mint egy jó gumis őrült előtt vészfékezni
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #45027 üzenetére
Karbantartas jopiinzert. Itthon nem gyoznem jelenleg, ezt hozzateszem.
En az olvasottak alapjan irom ezt. Irtam, ha valaki mazohista, akkor hajra....E92 -ot irtam is, hogy az eleg bombabiztos volt. Na de az nem friss szeria. Az a szeria szerintem nagyon rendben van, es batran ajanlom masnak is akkor, ha az auto multja lekovetheto, es gondos tulajtol van. E60 -ra ez mar nem igaz...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #45026 üzenetére
Teny, hogy BMW cimszoval fuzott cikk az "click beat". E lelehet adni igy nagyon. Kicsit olyan ez mint a mesterseges gyulolet keltes ami megy a neten, hogy minden bmwes bunko, meg nincs index kerdeskor.
Mert kommentekben megy a frocsoges mikozben en meg azt latom, hogy sokkal de sokkal tobb mas markat vezetok nem indexlnek! De nagyon durvan. Korforgoban kifele kb minden 2. autos ... persze mind bmw aha... Van egy egeses eset... a fusztralt, irigy, kisf@szu meg orul, h jonn egy cikk mert lehet szarozni. Nem sok valosag alapja van a dolognak.
Egnek itt mas autok is boven csak arrol nincs cikk vagy ha van is meg sincs emlitve a marka csak, hogy kiegett egy auto. Ha bimmer eg akkor kiegett egy BMW. Ettol fuggetlen teny, hogy a markanak ezt nem szabadott volna megengednie maganak.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
dellfanboy
senior tag
-
adrian14
tag
Sziasztok,
Az mennyire egészséges dolog, hogy egy 20 éves kis 1.6-os benzines e46-ot, első indításor hidegben (pl.: -5c°-ban) ha beindítok kell neki gázt is nyomni? (nem dadog meg semmi, alapjárat sem ingadozik. Csak az önindítózás közben kell neki a gáz, mert ha nem adok neki lefullad.) Vagy egy ilyen régi autónál megszokott? Tegnap tettem bele új aksit. Lehet az önindító fog elszállni, vagy ne foglalkozzak vele?[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
Egy kis érdekesség. Itt jóval kevesebb olajcsere intervallumot irnak pl. E90.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #45039 üzenetére
Átlagban nem a 3-4 éves autók szoktak kigyulladni.... Pl E90 ami kigyullad 2010-es F10-ek rengeteg 2010-2013
Elég érdekes,hogy a BMW 30 kigyulladás után bocsánatot kért lincshangulat van de Hyundaiból meg több mint 350+ eset van mégse volt nyilvános bocsánatkérés se semmi + inkább letagadnák...... " Az ügyben az a legérdekesebb, hogy bár az NHTSA, az Egyesült Államok közlekedési hatósága az ügyvédi iroda szerint vagy 350 ügyről tud, és kongresszusi meghallgatásra is beidézték a két koreai autómárka képviselőit, úgy néz ki, eddig érdemi intézkedés nem történ, és mintha az autógyártó igyekezne elérni, hogy elhallgassák az ügyet, legalábbis az ügyvédi iroda szerint." Ha mindenbe belekötünk ezeket is vegyük észre....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45041 üzenetére
Múltkor mikor szó volt arról,hogy más autók mennyire szervizigényesek / kigyulladnak-e akkor hívtam azt az ismerősöm akik Merci / Audi / BMW / VW-el foglalkoznak és mondta,hogy volt egy ügyfél ML Mercivel és kigyulladt az autó magától de nem tudott kiszállni és bent égett... A csóka felesége mondta nekik sírva kiment valamiért Romániába de haza már nem jutott....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
Szerintem nem. Zach jol csinalja amit, mert probalja felhivni a figyelmet egy problemara. Egyebkent is rendben van az urge, nem kell bantani, mert minden olyan dologgal foglalkozik, ami az autosok, vasarlok ellen van.
A hadjaratot nem Zach kezdte, az mar joval elotte elindult, kulfoldon, nem Mo .-n. BMW modellpalettan eddig csak az F10 az, aminel tomeges kieges hullam sopor vegig. Es ott is kerdeses, hogy melyik motor, mert inkabb a 20D -k gyulladtak ki eddig. De ez megint a nagyszamok torvenye, abbol fut a legtobb az utakon a modellbol.(tobb fut 20D-bol, mint az osszes tobbi fajtabol egyuttveve...)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #45044 üzenetére
30d -ek is egnek. van rola nem egy video, hir. csak ahogy irod ritkabb hisz kevesebb fut az utakon! Testverem is figyelmeztettem ezzel kapcs. Az 2012-es X-es 30d touring. 140k van benne. Amugy baja sok nem volt vele. Lenges csillapito es fekbetet cseren kevul nem koltott ra eddig. 90k -val vette. Illetve az bal hatso ules futes nem mukodik. De az gyerek hibaja mondjuk...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
whbear
senior tag
válasz H.Ezredes #45042 üzenetére
Így volt, W164 csak Szerbia.
Ezredes: Te napi szinten foglalkozol BMW javítással, ezt elég jól tudom. Én is hasonlóan, de + MB és VAG. Az elég érdekes hogy nagyjából pont ugyanazt tapasztalom mint te. Egy jól karbantartott autó hálás darab és ha folyamatosan megkapja ami kell neki akkor nem is olyan vészes. Ennek ellentéte a teljesen elhanyagolt kicsontozott autó, mint pl a legutóbbi tulaj aki sajnálta az olajszűrőt is anno és most mikor visszajött 360 ezer km-es autóval (M57N2) és elsoroltuk neki hogy szívósor, vezérlés, izzítás komplett, váltó szar, difiből ömlik az olaj stb. Kalkuláltunk egy árat és csak nézett hogy az nagyon sok és hogy miért? Hát azért mert éveken keresztül csak tankoltál és így minden egyszerre hullott el...Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Crypto Trade
- Politika
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- BestBuy topik
- iPhone topik
- Ford topik
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- További aktív témák...