- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- Haladó fotósok digitális fényképei
- Milyen egeret válasszak?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kompakt és hordozható számítógépházzal rukkolt elő a DeepCool
Hirdetés
-
Audiofil mobillal készül a Moondrop
ma 3,5 és 4,4 mm-es jack csatlakozó is lesz rajta.
-
Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
ph Az MSI is bejelentkezett a gamer routerek piacára, fő ajánlatuk egy Wi-Fi 6E kompatibilis modell.
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #55996 üzenetére
Akinek gyenge, remap aztán hello, elég szép potenciál van ezekbe csupán szoftveres módosítással is.
-
Highend55
tag
válasz FIREBLADE78 #55993 üzenetére
Mirol beszelsz?
2016 x6 258le volt nalam tavaly, egyaltalan nem volt erotlen! -
FIREBLADE78
addikt
válasz Highend55 #56003 üzenetére
Nem erőtlen,de 25d és 30d között nem éreztem nagy különbséget. Ok,mentünk 5 km-t. Nem fostam le a bokám,nah. Előzéskor azzal sem mertem belemenni a neccesbe. Lehetett érezni hogy nem úgy ugrik,mint egy erős autó. Súly. Ez a baj velük.
Tesla úgy belepréselt az ülésbe,hogy hangom elakadt. Egy 30d hol van ettől? Mint Makó Jeruzsálemtől.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Highend55
tag
Gigaszok harca,
M5 F90 Vs 991.1 TurboS [link] -
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #56007 üzenetére
Nem biztos, hogy foglalkoznak ők olyan csórókkal.
-
whitezo88
nagyúr
Nem friss videó, 2 éves, de ez van mikor 6500 dollárért veszel M5 E60-at [link]
-
CharlieDrop
veterán
Autókozmetikás ügyfelemnél egy ilyen szépség járt!
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Clapaucius
tag
Srácok.... HELP!
Valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?
Jövőhét végén tudom csak szerelőhöz vinni, mert nyaral.15 perc kocsikázás, 4-5 ezerig pörgetve maximum, majd leállítottam.
10 perc múlva újra indítottam és egyből felemelte az alapjáratot 1400 ig.
Indulás után éreztem is, hogy szökik az ereje, valamint minden váltásnál olyan, mint ha leugrottam volna a kuplungról.......
-
Drago1
tag
válasz Clapaucius #56012 üzenetére
Mi ez valami kviz Ki kell talalni milyen motor van benne ,milyen evjarat ........... hihetetlen bazzz....g
-
Ck.
addikt
válasz szimi57 #56013 üzenetére
Én pont ezért gondolkodok erősen rajta, hogy itthagyjam a márkát. Képtelen vagyok azonosulni azzal, amit képvisel. Én nem ilyen vagyok, sose voltam és nem is leszek.
Sokkal közelebb áll hozzám a Toyota, de akár a Dacia is, ha csak pusztán a társadalmi réteget, a jóságot és a kivagyiságot nézzük. Nem akarnék sosem a 10 centivel a padló felett járó réteghez tartozni vagy egy társaságba kerülni velük vagy a porschés krémmel.
Egyelőre még a márka szeretete erősebb, mint a réteg ellenszenve, de ez mostanában nagyon közel áll a megdőléshez.[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
D2 racing futóművel volt már valakinek tapasztalata?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
grizlisandor
addikt
Sziasztok!
Cimborám autót venne, 2005 E87 120d M47 120 kW 163 ló, jelenleg 350k km van benne. Külföldről hozta be a srác 10 éve, nála volt végig az autó. Volt 2 db állatfelmérésen, hivatalos márkaszerviznél és egy csak bmw-kkel foglalkozó maszeknál(ő szervizelte az autót).
Hibalista a hivatalos helyen:
Vezérléscsere(mivel illik ekkora km-nél cserélni), kapott is rá bruttó 300k HUF ajánlatot. Olvastam Ezredes írását, hogy 500k km+ se biztos, hogy cserélni kell. A maszek is azt mondta, hogy felesleges, de ha szeretné, akkor megcsinálja rajta.
2db hátsó fékcső, de ez ugye általános, mondjuk 2 hónapja volt műszakin, olyan helyen, ahol az enyém is vizsgázott...
Jobb hátsó első felső lengőkar, mert a szimering repedt, erre a maszek azt mondta, hogy nem vészes, ráér még a cserével.
Hoz hibakódot a 4 db izzítógyertyára, arra azt mondják, hogy az izzítógyertyák vagy az izzító relék haltak be.
Volt egy kis olajpára, valami cooler-nél, ezt annyira nem értettem, mind2 helyen mondták, hogy le kell mosni a motorteret, ha visszajön, akkor valami O gyűrű cserével megoldható, mert ott szokott kifújni kicsit.
Fékolajcsere.Szerk.:
Kiegészítő vízkeringetető, meg valami érzékelő(belső levegőkeringtetőt állását vezérli talán?) is dob hibát, elvileg minden bmw-ben dobja ezeket, elvileg nem kell foglalkozni velük azt mondták mind2 helyen.Maszeknál én is ott voltam, kérdeztem a vezérműlánc állapotát lehet ellenőrizni? Azt mondta, hogy nem, csak akkor ha cseréli. Ezredes vezérléscserés albumjain láttam, hogy N47-nél talán a láncfeszítőn látszik a fáradás.
Kérdeztem a szívósor dugózást, azt mondta, hogy 3 éve megcsinálta a kocsin. Difi olajcserét kérdeztem, azt mondta, hogy ezekben az M47-es motoros autókban nem kell a difiben olajat cserélni, mert élettartam, bezzeg a N47-esek szervizigényesebbek, azokban kell. Mondom élettartam olaj egyik autógyártónak se jött be, szerintem bár nem értek hozzá, le lehet azt cserélni.1.5 Mihályt kérnek az autóért, ami amúgy nem egy bontószökevény, de mindenki riogatja, hogy ezzel a km-el nem fogja eladni, fiatalabbat akart N47, de mutogattam neki egy Ezredes-féle vezérléscserét, meg kb mennyibe kerül, városozik elég sokat, részecskeszűrőt is kerülni kellene, így rájött hogy ha már 1er, akkor inkább M47. Hiába mondtam neki, hogy vegyen egy jó sor6-ot, de a sok ló, magasabb fogyasztás és biztosítás miatt nem akarja.
[ Szerkesztve ]
-
Drago1
tag
válasz grizlisandor #56017 üzenetére
Ennyi km el 1 milla körül mennek ezek, akkor érne ennyit ha meg lenne csinálva rajta minden max 1.2 M
-
FIREBLADE78
addikt
Ezzel ne foglalkozz. Mit képvisel? Ha körbenézek hazánkban, az újabb,drága bömösökben szinte csak 50,60-as embereket látok. Nem hinném,hogy ők annyira bunkók lennének vezetés szempontjából. Másik oldala a dolognak,hogy akik miatt úgymond utálják sokan a márkát az a fiatalok többsége. Ők veretnek a régebbi kocsikkal,mivel szerencsétlen nem tudja megvenni (sajnos) az újabb autót. De ugye kell a luxus márka. Dacias között is van bunkó,nem csak bmws között.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #56022 üzenetére
hjah, egyetértek. de ha jobban érzi magát egy Daciában, akkor üljön abba, ez ilyen
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Ļantos
aktív tag
válasz grizlisandor #56017 üzenetére
2007év, 163le, 200.000km, új motor, 1,55-be vettem, olasz, patika. Ennek tükrében mondjatok rá árat.
-
H.Ezredes
őstag
válasz grizlisandor #56017 üzenetére
Egy M47-es motornak az a 350E Km kb olyan mint az újabb motoroknak az 50-100E Km..... Nem tartom indokoltnak a vezérlés cserét !!!!!!!!!!!!!!! Nem magával a motorral van / lehet probléma hanem a segédberendezésekkel. Turbó befecskendezők vízpumpa futómű fék lengéscsillapítók stb. Tényleg a kérdés az állapot. Ha jó az állapot akkor abban az árkategóriában mozog amit kérnek érte +/- 2-300K. ( persz ha valami extra jó a felszereltsége ennél is magasabb lehet azt ára ) Izzításnál elég kis esélyt látok arra,hogy mind a 4 izzítógyertya rossz legyen persze extrém esetben elképzelhető. De illik így számolni,hogy izzítás vezérlő + gyertyák. Maga a turbó biztosan hordja az olajat. Turbót biztosan ellenőrizném,hogy van-e lógása. Cooler csöveket / coolert / vízhűtőt biztosan kivenném ennyi km után takarításra cooler csövekben tömítéseket cserélni. Görgőket vízpumpát stb lehet ellenőrizni. Kiegészítő vízpumpának akkor van szerepe ha télen leállított motornál te még fűteni akarsz. Egyébként valószínűleg van DPF az autóban nagyon ritka a gyárilag nem DPF-es. De önmagában ha jó a DPF és a kocsi nem lesz baja normál használat mellett....
(#56006) Highend55
Azért a Turbo S egy nagy kedvenc
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
grizlisandor
addikt
válasz Ļantos #56025 üzenetére
Ha-n is láttunk szebbet, jobbat. Az nyom a lattban, ahogy beszélgetünk róla, hogy helyben van, meg ismert szerelő foglalkozott vele, meg 10 éve egy tulaj. Haver tudja, én már feladtam.
(#56026) H.Ezredes:
Köszönöm, továbbítom neki.
Közben megtaláltam mit írtál a difi olajcsere intervallumra.Vízpumpára, hűtővízre van valami csere intervallum előírva/tapasztalatok szerint?
-
Gézengúz
addikt
válasz Gézengúz #55989 üzenetére
Még egy pár szó az Alis, Lengyelországból érkezett, androidos fejegységről. (E46)
Ennek a működéséhez már nem szükséges a hátsó cd váltó megléte, mint az usb-s kisdoboz-gyári fejegység esetén, ahol a fejegység a cd váltó nélkül nem tudott cd-váltó üzemmódba kapcsolni. Szóval nyugodtan ki lehet venni.Most, hogy vezettem is már vele, elmondhatom, hogy Torque, Igo hibátlanul, gyorsan működik. Zenelejátszás tökéletes. Wifi csak egy antennás, 72Megabites tempón ált össze az udvari routerral, ez gyakorlatban olyan 40/40Mbitben maximalizálódott. Wifi File Transfer Pro-t nyitva 4-5MB/sec körüli tempóval tudtam rá másolni pc-ről + az Igo térképfájlokat is egész gyorsan le tudtam cserélni a legújabbakra.
Telefon párosítás még kimaradt, de chatprogramból teljesen jó hangminőséggel tudtam beszélgetni ismerősökkel, külső mikrofont a napellenző mellé raktam. (Tartozék)
Rádióvétel talán még jobb is mint a gyárival volt, teljesen okés. A készülék gombjainak háttérvilágítását tetszőlegesen lehet állítani.
Egyedül az erősítő bekapcsoló drótot kellett forrasztanom, illetve az antenna átalakító hátrafelé lóg ki, ez miatt nem lehetne betolni teljesen a helyére, ezt kénytelen voltam elvágni és oldalról ráforrasztani a toldó vezetékét.
Így már rendben van.A klímapanel, kis tároló helyére történő beépítése kis kreativitást kíván, de megoldható.
Kormányvezérlés teljesen okés, hangerő fel-le, számléptetés előre-hátra, programváltó és a telefonfelvevő is rendben működik.
Cd-t, Dvd-t jól olvas, de nem igen fogom használni.
Böngésző jól megy, YT rezzenésmentesen tolja a max. 720p-s videót, felbontásához képest szép képpel.
USB-ről SD-ről lejátszani szintén nem probléma, ahogy azt kell.Ha kihagytam valamit és kérdés lenne, akkor nyugodtan.
Nem bántam meg, nagyon kellett már valami a gyári rádió- microsd-ről történő lejátszás felváltására, az extrák meg tényleg jól jönnek.
[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
Ígértem visszajelzek gyári fék ügyben. Így, hogy beleszaladt pár ezer km, lemerem írni, hogy rendben van, nem ráz továbbra sem. Pedig ezt nem is nagyon járatgattam, nem úgy, mint a Pagidot, amit agyon óvtam, aztán 2000-3000 km után már rázott... Bezzeg szegény gyárit már második nap jól meg kellett taposnom, illetve azóta volt több pályázás és nagyobb sebességről fékezés. Mindezek ellenére továbbra sem üt, nem ráz és nagyon szép egyenletes a tárcsa felülete. Mindebből azt a következtetést vontam le, előre csak gyári tárcsa+betét. Hátulra is a gyári a legmegnyugtatóbb,, de itt lehet kicsit "költséghatékonykodni", pl. Ezredes úr által is tanácsolt TRW, de ide jó lehet más normális gyártóé is.
-
Skizz
addikt
Sziasztok,
Létezik, hogy E8x esetében (bixenon) a lámpa belső felén lévő pilács kizárólag a kanyarfény esetén gyullad ki, egyébként más funkciója nincs? -
Vaze
őstag
KAMELOT kollegaval miujsag van?Nagyon reg lattam erre fele,megvan mar a generál?
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
jpeetr
aktív tag
Ez van a használati útmutatóban. Akkor most pl autópályán, vagy csak álatlában nem is használjunk ECO PRO-t? Vagy egyáltalán akkor mikor lehet?
FIGYELMEZTETÉS
Alapjáratban, ECO PRO módban vagy kikapcsolt menetkészenlétnél a biztonsági funkciók csak korlátozott mértékben vagy egyáltalán nem állnak rendelkezésre, pl. a motorfék hatása vagy a fékerő és a kormányzás támogatása. Balesetveszély áll fenn. Ne közlekedjen alapjáratban, ECO PRO módban vagy kikapcsolt menetkészenléttel. -
Drago1
tag
válasz Newlachka #56032 üzenetére
Asszony e87 textar tárcsa betét minden rendben volt, elkopott a betét a hátsó 35 ezret bírt, akkor már elől is lecsereltettem a betéteket brembo - t vettem eddig 200 km et mentem vele lassú féknél sikít. Azt mondják vegyem le és reszeljem le a betét éleket, majd valamikor nagyon nincs kedvem hozzá! Lehet majd be kopik és elhalgat még várok.
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #56034 üzenetére
Köszi
20D igen
Köszi
A képek nem adják vissza de szépet kapott... Kb mindent rátolt a motorra. Ha nem 4 hengere szerintem a motor is sérült volna. Volt vele munka rengetek. A hézagokat is mi állítottuk be azzal is pepecseltünk elég sokat de szerintem is jó lett A tulaj benézett egy kereszteződést. 1 pillanatra nem figyelt és még a tempó se volt nagy gurult gyakorlatilag és légzsák se nyílt...
F30 20D N47N
A turbó szabályzó tönkre ment és túltöltött a turbó. Ledurrantotta a coolert. De ha már csere akkor kapott egy nagyobb 30D coolert
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #56040 üzenetére
Kár,hogy nincs okádós szmájli.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
lolal
senior tag
Sziasztok, minap böngészgettem HAHU-n. Régóta nagy szerelmese vagyok az E46 típusnak. Találtam egy ilyet. E46 1999 320D Kasztnira képek alapján szép, kereskedésben láttam kívülről is akkor is rendben volt.
Porlasztó hibás, ami eléggé elriasztó lehet, illetve a sok kilométer benne , habár mindig mondják állapotot veszünk nem kilométert. Látnék benne fantáziát, de mégis félek tőle. Szerintetek mennyi lenne megcsináltatni, ha a porlasztókat cserélni kell ? Egyáltalán megéri ilyenre adni a fejem ? Úgy vagyok vele, hogy olcsó, de ha ki van cserélve legalább tudom hogy megvan. Drágábbat veszek, lehet pillanatnyilag jó, de később ugyanúgy cserére szorulna. Ti mit gondoltok, érdemes vele foglalkozni, vagy nagyon vastagon fogna a ceruza, és inkább hanyagoljam a francba.
A segítséget előre is köszönömÉn vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
whitezo88
nagyúr
nincs olyan e46 ami nem rohad, legalább aljas módon. Alulról más lenne a kép. Az hogy ilyen olcsó és baja is van (ha ez van lesz másik 10 is), biztosra mondanám elhanyagolták. Meg ez a kínálat eléggé alja. Szopóroller gyanús. Én az enyém épp azért adtam el mert GTK volt már a fenntartása a piaci értékhez képest. Utolsó pár hónapban volt fékcső kilyukadás, meg váltófog ledarálódás. És nem 450e volt benne csak 300...
[ Szerkesztve ]
-
lolal
senior tag
válasz whitezo88 #56043 üzenetére
Az az igazság hogy, nem tudom mi lenne a "mediánja" ezeknek az autóknak értékre. 1 milla körül/felett már szvsz túlzónak tartom. Melyik az a ár sáv ahol életképesebb példányokat lehet találni. Dízeltől óvakodjak ? Több BMW-s mondta hogy 320 - 316i ig annyira nem problémás motorikusan, helyette minden más van... Ti mit gondoltok merre nézelődjek.
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
whitezo88
nagyúr
Ezekbe nem a motor a nagy baj (kivéve faceliftes 4h benzinesek) hanem a kaszni, a futómű, a híd meg minden ami alul van. A kismotorosok (20d is ilyen, sőt, főleg azok) 90%a lerúgott, rohadó foshalom. A nagyobb motorosokat, főleg ha kupé még normálisabb állapotban lehet találni mert nem rohangálós meg melós kocsinak használták. Jobb esetben. Lutri nagyon.
-
whitezo88
nagyúr
Pont most jött szembe egy videó, amcsi szervizes elmeséli mi a jó és mi a nem jó. E46 pl máris elején van mint nem ajánlott. [link] Indoknak pont azt hozza fel amit említette, olcsó nagyon megvenni, de fenntartani árához képest nem, így nem is foglalkoznak vele a tulajok. 5-ösnél mondjuk E60-at említi hogy not recommend, de inkább a benzinesekre panaszkodik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Politika
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Kompakt vízhűtés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Google Chrome
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!