- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Házimozi belépő szinten
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #57504 üzenetére
Sose jelentette be a Microsoft előre, amikor kivonta a rendszerből az egyik DirectX API-t. Ettől még megtették. A Windows 10 és 11 OS-ben három DirectX API van, 9.L, 11 és 12. Ezeken fut minden, ami DirectX. A dolog úgy működik, hogy létrehoz egy erőforrást az alkalmazás, amelyet becsatol a Windows a kompatibilis layerbe. Emiatt van az, hogy az OpenGL on DirectX 12 esetében is simán OpenGL-nek írják a programok az API-t, de nem azon fut natívan, csak egy olyan erőforrást hoz létre, amit becsatol a Windows a kompatibilis layerbe.
Ugyanaz a problémája a Microsoftnak, mint az Apple-nek volt az OpenGL-lel. Meg amúgy az OpenCL-lel is. Annyira le se szarja a Khronos ezeket, hogy a gyártók nagyon szabadon értelmezik a lehetőségeket. És ez leginkább az AMD-re igaz, amely vállalat a szabványos implementációk mellé tökre nem szabványos alternatívákat is csinál. Lásd OpenCL 2 funkciók 1.2-ben, OpenGL binárist shadert engedő kiterjesztések, stb. Ez a Microsoft és kb. az összes OS fejlesztő oldalán elég nagy baj, mert ugyan az AMD arra hivatkozik, hogy fejlesztői igényeket fed le, de ezekkel közben saját magához láncol programokat. És kurvára sokszor csinálják ezt Embedded és HPC szinten. Ez pedig probléma a Microsoftnak, mert elvileg ugye az OS támogatja az OpenGL-t, egy másik gyártó is, aztán a bináris shaderrel szállított programok meg se nyikkan rajta, sőt sokszor az új AMD hardvereken sem. Ezzel a marhaságával tarolta le az AMD a casino gaming piacot, mert drágább átírni 400 ezer sort, mint kompatibilis hardvert venni legközelebb. De a megoldás az, ha az OpenGL specifikációját a Microsoft egységesíti. Nem lesznek többet ilyen bináris bezárások, specifikáció által tiltott ajtók kinyitva, lesz egy implementáció a DirectX 12-re, és ha arra dolgozik egy szoftverfejlesztő, akkor futni fog a program a DirectX 12-es implementációkon.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- KÉSZLETRŐL! - Új - 180 Fokos GPU PCIe Tápcsatlakozó Adapterek - NVIDIA AMD INTEL - A Több Olcsóbb!
- JÉG Kisbironak!ASUS TUF GAMING RTX 4090
- AMD RX 7900 XTX 24GB EKWB EK-Quantum Vector 2 D-RGB Nickel + Plexi Vizesblokkal Garancia!
- SAPPHIRE NITRO+ RX 5700 XT 8G GDDR6
- Sapphire Pulse AMD Radeon RX 6600 8GB használt videókártya eladó garanciával!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest