Hirdetés
-
Belép a Realtek a PCI Express 5.0-s SSD kontrollerek piacára
ph A cég rögtön több modellel is jelentkezik, a csúcskategóriától egészen a belépőszintig bezárólag.
-
Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
gp A friss trailer mellett megkaptuk végre az új kiadás megjelenési dátumát is.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyugodtan leírhatod, hogy nem probléma, ha a memóriaelérés késleltetése kétszeresére nő. Van egy szint, amit a GPU-k át tudnak hidalni, hiszen erre vannak tervezve, de olyan mennyiségű wave-et nem fogsz tudni futtatni, hogy magas késleltetést áthidalj. És onnantól csak teljesítményt vesztesz, mert nincs adat, amivel a GPU dolgozhatna.
Offline render szintjén egy ilyen megoldás hasznos lehet, mert ott alapvetően mindegy, hogy 20 helyett 30 perc alatt végez a rendereléssel a GPU, de nem mindegy, hogy mennyi modellt tudsz belerakni a VRAM-ba. Real-time szinten viszont nem éri meg felvállalni azt, hogy a GPU sokszor malmozzon. Arról nem is beszélve, hogy az AI scaling mindig veszteséges technika. Ha minőség kell, akkor nem érdemes alkalmazni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.