Hirdetés
- AMD Ryzen 7 / 5 / 3 1***(X) "Summit Ridge" (AM4)
- E-book olvasók
- Milyen monitort vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen processzort vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
ma Van sima és profi változat, olcsóbb és ultraprémium kivitel.
-
Kipróbáltuk a Synduality: Echo of Ada zárt bétáját
gp A világvége után mechákkal és aranyos, folyton csacsogó anime lányokkal kell szembeszállni az emberiség maradékát pusztító szörnyekkel, valamint az energiaválsággal.
-
Asus Rog Ally(RC71L)
lo Szép Napot Mindenkinek Szemezgettem ezzel a RoG Ally(ejtsd: Rodzs Eláj)-al, hogy kéne valami, ami hordozhatóbb mint egy...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Llew
senior tag
Sziasztok!
20 éves igazoltan keveset futott, 2.4 T manuális váltós S80-ba érdemes beleugrani? Illezve ezt nyilvan nekem kell eldönteni így úgy kérdezem, hogy mennyire lehet necces?Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
FeRRaR1
őstag
Röviden: egy 20 éves autóra látatlanba nem lehet mit mondani és futást se írtál.
Hosszabban: Alapvetően jó autó, de ennyi idősen bármi elromolhat. Alapos átnézés / átnézetés, próbaút hidegen és melegen, kód olvasás meg a szokásos. Korábbi javítási számlák, autó álltalános állapota...
Nekünk volt 2 automata D5. Egyiket eredeti turbóval adtuk el 540e km-el. A másik 320-nál cserés volt. De kényelmes, szerethető bálnák.
Meg maradjon a zsebben ha beköszön egy turbó vagy önindító csere akkor nem kell meglepődni. De ez kb minden 20 évesre igaz. (15-re is)
-
Koterly
újonc
Sziasztok!
Új vagyok ezen az oldalon. Van egy Volvo XC 90 4,4 V8 am. Szerelőként sikerült némi tapasztalatot gyűjtenem. Ha valakinek van kérdése megpróbálok értelmes választ/tanácsot adni. Illetve van egy két bontott alkatrészem "005 S60-V70 hez. -
Wiz Khalifa
addikt
Sziasztok!
Régebben érdeklődtem a C70-ről, március 1-én meg sikerült megvásárolni az első Volvo-m ami egy C70 2.4i automata váltóval.
Egy kérdésem lenne már most. A jobb oldali ajtó kárpitról a hangszóró rácsot le lehet venni külön? Vagy csak egybe a kárpittal? Mert az a hangszóró zörög nekem és meg akarom nézni miért.
Smoke some weed nigga!
-
nesa
veterán
válasz Wiz Khalifa #13157 üzenetére
Milyen C70?
-
Peti78
őstag
válasz Wiz Khalifa #13159 üzenetére
Mit hogy értve?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #13159 üzenetére
Gondolom pl évjárat.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
nesa
veterán
válasz Wiz Khalifa #13159 üzenetére
Úgy értve hogy melyik fajta az sokat segíthet az információba, több féle C70 van Hard top, Soft top, cupé, évjárat ? csak az első generációból is 2 féle volt, az újabbat már nem is tudom.
[ Szerkesztve ]
-
aneda
aktív tag
-
Vismajor01
addikt
válasz Wiz Khalifa #13165 üzenetére
Raneztem a szep ujabb peldany 3misi alatt, dizel... Most komolyan ki vesz dizel kabriot? Ugye te nem?:D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Vismajor01 #13166 üzenetére
Isten ments. Nekem 2.4i szívó sor5 170 lóval és 5-ös automata váltóval.
Smoke some weed nigga!
-
Koterly
újonc
Sziasztok!
Ha valaki szeretne venni xc90 v8-at akkor eladnám az enyémet. 185e km, új balance, felujított váltó, tetőmonitor DVD, gyári fejhalgató 2 db. Megszületett a baba, és városi autónak nemideális jelenleg. -
Koterly
újonc
A volvon kívül van még 6 autóm. A benzin ár nem igazán érdekel.
-
Wiz Khalifa
addikt
Sziasztok!
Volvo C70-ben hogy van a rádió csatlakozása? Most kibontottam a rádiót, 2 antenna vezeték van rádugva, egy valamilyen 2 pines csati meg egy 14 pines amiben alig van vezeték.
Hangszóró hova van vajon csatlakoztatva? Vagy miként van ez?
Az a helyzet hogy nekem be kell kötni egy olyan toldást a gyári rendszerbe amire rá tudok szabvány ISO-t kötni de most elvesztettem a fonalat mi hogyan van.
Smoke some weed nigga!
-
vmk
tag
Sziasztok,
Autóvásárlás előtt állok és a kiszemelt egy Volvo V70 [link].
Ez beleférne a keretünkbe. Családi autónak használnánk, amolyan második autó lenne hosszabb utakra, mondjuk így.
Sajnos nem ismerem a típust. Abban szeretnék segítséget kérni, hogy mire kell figyelni vásárlásnál ami típus vagy márka specifikus probléma/hiba/bármi?
Esetleg a linkelt példányon látszik-e valami turpisság?
Azt sem tudom pontosan, hogy ez árban hol helyezkedik el, tehát reális vagy sem.
Köszönöm. -
Wiz Khalifa
addikt
válasz Wiz Khalifa #13172 üzenetére
Na meg találtam a turpisságot. Hátul az erősítőnél kellett volna kezdenem a dolgot.
Viszont van valakinek Dynaudio-s kocsija amiből az erősítőt kibontotta már vagy ilyenek? Kellene a cikkszáma.
Smoke some weed nigga!
-
molnarpeter
nagyúr
Mennyi a keret, szervizre van külön tartalék? 2000-2001 évjárat van keresnék 140 Lovas dízellel, az még egyszerűbb adagolós technika, olcsóbbak a hibalehetőségek. Ajánlom a milyen autót vegyek topikot is [link], illetve típus facebook csoportokat, ha fixen ezt keresitek.
[ Szerkesztve ]
-
vmk
tag
válasz molnarpeter #13175 üzenetére
Kb ennyi a keret, 1 millió. Átírásra, szervizre, javításra, gumizásra és minden másra maradna még 500 ezer. Ha nem kell mindet elkölteni, akkor hurrá.
Sajnos ilyen paraméterekkel (V70, diesel, 2000-2001) nincs találat.
Ja, és manuális váltó az kitétel, mert látom ebből rengeteg automata van eladó.
Nem fixen ezt kerestem, de megtetszett típus (és maga az ötlet is).
Facebook-om nincs, az kiesett. A "milyen autót" ismerem, de most konkrétan erre a típusra és tapasztalatokra voltam kíváncsi.Ez már valamilyen elektronikus adagolós vagy mi a gond vele?
-
Atomgeszi
veterán
Sziasztok!
Akksi csere előtt le kell húzni az ülés légzsákját, hogy ne legyen utána hibakód? Vagy mit is kell lehúzni, hogy jó legyenek a dolgok az agyában? -
haxxika
senior tag
Én nem félnék a D5-től, mondjuk ezt a 224 ezret keveslem 20 év alatt, dízelnek az kevésbé egészséges.
Amit én használok az D5 163 lovas, D5244T motor (Euro3, 2401cm3). 423e van most benne, ebből 413e km-t a család rakott bele. Motorhoz nem kellett nyúlni, kopó dolgokon kívül kuplung+kettőstömegű, nagynyomású szivattyú felújítás, porlasztó csere, intercooler cső csere volt ami kiugró.
Amit linkeltél autó, azon a képeket elnézve sokkal többnek kéne lennie mint 220e km. Váltógomb le van kopva (nekem még mindig látszódnak a számok a tetején), nincs tempomat, se ülésfűtés.
Esertleg több infó összeszedve az autókról itt: [link]OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
vmk
tag
válasz haxxika #13180 üzenetére
Köszönöm, jó kis összegzés volt ez.
"mondjuk ezt a 224 ezret keveslem 20 év alatt"
Igen, nagyjából mindenki ezt mondta elsőre. Látszik a váltószoknya kopásán és a kormány kopásán is, hogy használták ezt azért.
Viszont az ülés meg teljesen jónak tűnik.Azt látom, hogy nincs benne se tempomat, se ülésfűtés. Alapvetően nem olyan nagy gond nekem. Közben nézelődtem még, hogy a piacon lévők hogy néznek ki és hogy vannak felszerelve és próbáltam összehasonlítani laikusként.
Kicsit viszont meg vagyok kavarodva a motorral kapcsolatban. Akkor ez most az Audi féle 5 hengeres vagy a Volvo féle? (Nem mintha számítana, hogy melyik, csak kíváncsi vagyok.)
Most olvastam, hogy rozsdásodásra annyira nem hajlamosak. Ez talán az egyik legfontosabb szempont.
-
válasz haxxika #13180 üzenetére
"Én nem félnék a D5-től, mondjuk ezt a 224 ezret keveslem 20 év alatt"
Néha azért valós is lehet. pl. e héten láttam egy 11 éves XC90-et, első tulajdonos, itthoni üzembehelyezéssel, és csak 90e km van benne. Ezzel a tempóval 20 évesen sem éri el 200 ezeret.[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
haxxika
senior tag
válasz FireFox1996 #13182 üzenetére
Ritka jószág, de szvsz nem tesz jót a dízelnek a kevés járatás. Korai D5-el van ez a 400ezernyi tapasztalat, az újabbal (185 lovas) meg még 600ezernyi. Motort sehol nem kellett még megbontani, de a dpf-el nem volt gond utóbbiban. Én beleugranék bármikor, inkább a 163 lovas korábbiba.
vmk: Az előéletet tekintve dízelnél biztosabb ha északi országokból érkezik. Van bennük egy előmelegítő kályha, amely télen segít, hogy hamarabb elérje az üzemi hőmérsékletet. Ez szoftveresen programozható is ha rákerül a megfelelő program. Főként olasz autókból ez hiányzik, és eddig a legtöbbször úgy láttam, hogy amiben nincs ülésfűtés && dízel, akkor ebből ki is marad. Nyilván nem zárom ki, lehet eltérés, de eddigiekben ez volt a tapasztalat.
Az én autómban programozható, rettenet jó, hogy 5 perc múlva már dől a meleg télen.[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
zgospel
őstag
Az Audi motor 2.5-ös, a Volvo motor 2.4-es. A rendszám alapján látszik, hogy most hozták külföldről, kizártnak tartom a 200 ezer km-t, legalább a duplája lesz Ami egyébként nem feltétlen baj, ami nálunk van 2.5-ös S80 abban is van több mint 400 ezer, és a motornak nincs baja, nem is volt. A porlasztócsúcsokat illene beállíttatni, de keveset használjuk, szóval nem feltétlen éri meg.
Egyébként gondolj bele, hogy ha valóban ilyen keveset futott és fasza állapotú autó lenne, akkor olyan áron nem adták volna el külföldön sem, hogy minden költséget és még a hasznot is beleszámítva itthon ennyiért lehessen adni. A jó állapot - még ha öreg autóról is van szó - máshol is érték, főleg hogy Kelet-Európa neppereinek legalább a fele ezekért az autókért verseng[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vmk
tag
válasz zgospel #13184 üzenetére
Köszönöm a válaszokat. Megértettem. Nem igazán éri meg foglalkozni vele. Nézegetem a jövőben is, hátha lesz egy jó találat, de most így az körvonalazódik, hogy az sokkal közelebb lesz az 1.5 millióhoz, mint az 1-hez.
"Audi motor 2.5-ös, a Volvo motor 2.4-es" Közben megfejtettem ezt is, köszönöm. Csak az zavart meg, hogy az erősebbik Volvora D5-ként hivatkoztak, a gyengébbikre meg nem.
Akkor már a topik témájánál maradva ezekről a Saab-okról mit érdemes tudni illetve mire kell figyelni vásárlás előtt típusspecifikusan? Saab 9-3 Combi 1.9 TiDSPF Vector
-
vmk
tag
válasz haxxika #13180 üzenetére
Kinéztem egy D5-öt ezzel a motorkóddal. Ez jobban felszerelt, szimpatikus.
Amiket írtál, hogy a kopó dolgokon kívül kellett cserélni (gondolom az évek alatt), azzal simán összejönne az autó értékének 80%-a. Ami nem esne jól, ha 1-2-3 éven belül elmenne rá. Ezt mérlegelnem kell.
Gyorsan utánakeresve ezeket találtam:
Kuplung+kettőstömegű ~300K
Nagynyomású szivattyú ~200K
Porlasztók ~400K
Intercooler cső ~50kEz így valós lehet?
Annyi infóm van még a kiszemeltről, hogy nem megy a tempomat, kiolvasták és kuplungkapcsoló hibát ír. Ez okozhatja valóban? Mert ez nem tűnik nagy dolognak.
Szerk: márkaszevízbe elvinném átvizsgáltatni. Itt kell valamire figyelni estleg?
Mármint olyan szempontból, hogy szoktak-e valamivel trükközni hogy eltántorítsanak (irreális költségeket mondanak, stb)?[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Azért egy ilyen idős D5-nél számolnék azzal, hogy évente 200-300e Huf elmegy rá a szokásos dolgokon felül (gumi, adók, biztosítás, kötelező szerviz). Alapvetően nem rossz konstrukció az én tudásom és tapasztalatom szerint sem, de azért az apróságokat is magasabb áron mérik, mint az olcsóbb márkákhoz, típusokhoz.
[ Szerkesztve ]
-
TheMarci
addikt
válasz BigBlackDog #13187 üzenetére
Ezt csak megerositeni tudom, nagy valoszinuseggel mindig lesz valami, amit epp cserelni kell.
Atvizsgalni nem markaszervizbe vinnem, ott azt sem mondtak el, hogy nem 3xxxxx km, hanem 7xxxxx van a kocsiban, inkabb Volvo szakertohoz.
[ Szerkesztve ]
Do You Dream?
-
vmk
tag
Köszönöm a válaszokat és tippeket.
"nagy valoszinuseggel mindig lesz valami, amit epp cserelni kell."
Talán ez hangzik a legrosszabbul. De csak azért, mert nem ehhez vagyok szokva. Aztán valószínűleg használatban meg ott lesz a kárpótlás. -
tvrobi
csendes újonc
Nyugodtan számolj bizony évente 300ezer ft ráfordítást, amiben nincs benne olajcsere, gumik.
Viszonylag drága hozzá minden, nem astra, suzuki kategória.
Csakis 163 lovas d5-öt javasolnék személy szerint, az a hang és gyorsulás azért picit tényleg kárpótol
7 év alatt 2 milliót költöttem rá, vételáron felül.
De akkor is imádom és marad míg szét nem esik, s80, d5, 163 le, automata, 405.000 km.
Mindig jön vmi szar, megcsináltatom, kifizetem, akkor utána ugye nem adjuk el...ha rossz akkor meg azért nem🙂
Többiektől kérdezném, klíma bekapcs, vékony magas csiripelő hang, hideg semmi....
Kompresszor lesz?
Az is alsóhangon 100.000 ft + töltés + munkadíj -
Peti78
őstag
SZia!
Bár nem típusazonos , de azért elmondom.
2001-es s60 T5-öt vettem pár éve. Nagy szerelem volt, át se nézettem. 398+ ezer volt benne. 3 év alatt elköltöttem rá több mint 2 millió forintot. mindenből minőségi alkatrész ment bele, hozzáértő szervízben. Úgy voltam vele olyan ez mint a szép nő aki még főzni is tud. futúmű, önindító, minden is cserélve lett. AZ utolsó szervízkor első-hátsó tárcsák, betétek, és fűtőradiátor is csere. 3 ezer km múlva hengerfejes lett.
Na ezt már nem csináltattam meg. Kicsit bánom, mert igen jó volt ez a nő az ágyban, jól is főzött, de állandóan hisztizett és a hiszti sokba került.
Utána vettem egy V50 et D3, (2010)két éve van meg, azt hiszem abba 30 ezer került. Az első két izzót kellett benne cserélni és egy lengőkart. Nemrégen egy s80 D5 (2014) 140 ezerrel.Júliustól 20 ezret tettem bele, olajcserén kívül még nem kért semmit. Mindkét autó rendesen karbantartott volt és ma is az. Át lettek tüzetesen nézve vásárlás előtt. AZ utolsó mondat a lényeg!
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
haxxika
senior tag
A kuplungkapcsolóra nekem is dobott már egyszer hibát. A kuplungpedál mögött van egy kis műanyagházas rugós szenzor. Új darab olyan 15k körül volt utoljára mikor néztem. Én azt csináltam, hogy kiszedtem, kontakt sprayvel megfújtam, letisztítottam és azóta egyszer sem jött vissza a hiba, ennek volt már lassan 3-4 éve. Egyébként amiket felsoroltál valósak.
Haver 2 éve vette az ő S60-át (amit most adott el és cserélt egy újabbra külföldön), ott az első nagyszervíz is nyalta a 250k-t (összes olaj, szűrő, vezérlés, féltengely jobb oldalon). Rá kell borítani néha egy kis összeget, de ha megy, akkor meg imádod.
Amit a legjobban szeretek benne, hogy kimegyek németországba és úgy szállok ki, hogy nem fáj semmim Kevés autóban van ennyire jól eltalálva a kényelem.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz haxxika #13195 üzenetére
Én nekem is most lesz nagyszerviz a C70 P2-n amit nem rég vettem. Egyenlőre motor szerviz. Vezérlés, hosszbordás szíjak, gyertyák, váltóolaj, motorolaj, szűrők, új kiegyenlítő tartály, fagyálló ez így anyag költségben kb 160k forint meg a munkadíj lesz kb 90k.
Aztán jöhet a futómű.
Szóval minden kocsi "nyel el" egy kis pénzt mikor megveszi az ember de meg is hálálja a kocsi ha gondos a gazda.
Apropó, kitaláltam, sőt már a beépítésnél tartok, hogy hogyan lesz bluetooth kihangosító rendszerem, AUX csatlakozóm és USB csatlakozóm úgy hogy a gyári rádiót nem kell cserélni, és még is tökéletes hibátlan rendszer lesz. Magyarországon annyira nem ismert tudtommal (én 3 kocsiban láttam még magyarban) de egy Parrot MKI9200-as kihangosító rendszert építek be.
Hátha valakinek érdekes lehet ez a téma, akkor ez egy jó alternatíva.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
haxxika
senior tag
válasz Wiz Khalifa #13197 üzenetére
Elég idióta megoldást tettek a P2 C70/S40/V50/C30-ba hogy nem lehet rákötni normálisan a rádióra semmit. Nekem MK1 S60-ban a cd tár helyére van csatlakoztatva egy bluemusic nevű cucc - ami kb. egy arduino megfelelően összeforrasztva - végighúzva a mikrofonnal. Soha nem volt vele bajom, tökéletesen megy.
Ez a parrot esetleg S80ba (II) is használható lenne?OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz haxxika #13198 üzenetére
Igazából találtam pár alternatívát de nem akartam a gyári rendszert módosítani.
De majd még lesz fejlesztve a 2 mélysugárzóval a hangzás.
Mivel szabván ISO csatija van a Parrot-nak így akár milyen kocsiba betehető amibe megoldható hogy a gyári rádió vezetékre egy olyan toldást tegyen az ember amiben van ISO csati. Nekem ugye hátul van az erősítő. Ahoz vettem egy olyan kábel toldót amiben van ISO leágazás is.
Smoke some weed nigga!
-
puhoska76
tag
Üdv 2005-ös v50 1.8 benzin valamiért nem villannak a lámpák lezáráskor.Minden ajtó lezáródik ellenőriztem.Nyitáskor villannak valaki okosságot esetleg?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 7 / 5 / 3 1***(X) "Summit Ridge" (AM4)
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Megnyugtató hírek érkeztek az új Battlefield játékkal kapcsolatban
- Hyundai, Kia topik
- Autós topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- E-book olvasók
- Milyen monitort vegyek?
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen