Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen videókártyát?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Androidos fejegységek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Hirdetés
-
No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
gp A bejelentéssel együtt egy rövid előzetest is kaptunk a játékhoz.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TrollBalint
addikt
leginkább a V70/XC70-nek a hátuljával van baj, hogy olyan merőleges, nem elnyújtott (mondjuk értem, hogy ezzel csak több hely van benne), de nagyon derékszögű az az autó így.
Lehet, akkor most nem Volvo lesz mégsem, vagy pedig felemeljük a keretet, de azért a takaromon túl nem szeretnék nyújtozni és "felelőtlenül" túl drága autót venni. Mindenesetre nem sürgős a dolog, Augusztus vége előtt nem fogjuk tudni eladni a mostani autónkat, addig meg még bármi is történhet.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
nesa
veterán
válasz TrollBalint #13451 üzenetére
Nem tudom milyen a mostani kocsid de tartsd meg, a felesleges pénzed meg váltsd be PL euróra vagy vegyél arany rudat + egy jó gyalukést meg kalapácsot.
A tuti autókat nem írom le mert az úgyse vennéd észre, és amúgy sem 10db -ot akarsz venni.
[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
Egy Opel Insignia kombi, de nem tartjuk meg, ez már biztos. Túl sok probléma jött elő az elmúlt év során.
Nézegettem amúgy XC60-ast is, pl, ez kifejezetten tetszik, és ha jól tudom ez egy megbízható motorú: XC60
Tulajdonképpen mindent tud, amit szeretnék, kivéve az android autót, meg hogy fiatal, de Volvo esetében sokkal elnézőbb vagyok, mint más típusoknál. (Mondjuk a bőrülést már nehezen nézem el, de Volvonál még az is belefér)https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
nesa
veterán
válasz TrollBalint #13453 üzenetére
Ez a volvo legjobb motorja a 2.4Dizel 163Le ez a legegyszerűbb D5244...
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
Nyilván volt benne egy kis egészséges elcelodes hogy visszarantsa a földre.
Amúgy de, az a legmegbizhatobb amit te hoztál ki a szalonbol, ismered az eloeletet, tud mi mikor volt javitva/cserélve, stb."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz milkabrams #13443 üzenetére
Az enyém is már 3 éves lesz,de azt hiszem nem ment át a lényeg: a használt mindig lutri, olyan hogy nem megy tönkre soha semmi nem létezik.
Érted már? Rohadni nem fog egyik Volvo sem ha nem volt törve és utána a feszer mögött javítva. Motorikusan a szivobenzinben van a legkevesebb hiba forrás de az sem golyóálló. El kell ezt felejteni, ilyen autó nincs és nem is volt soha csak néhány anekdota hogy "csak tankolni kellett 5 évig". Bocs hogy rád öntöm, de nincs valami jó napom és ma te vagy a második ilyen álmokkal, mert ez álom. Se Volvo,se Saab,se Ford,se Honda nem létezik ilyen amilyet te keresel.Ha megengedsz egy jó tanácsot: az északi autók ha nem német/Svájci/osztrák import és nem volt hitvány minőségben javítva akkor nem korrodalnak, motorikusan maradj a szívóbenzinnél (ez a legegyszerűbb muszakilag), felszereltsegben a legfapadosabbat keresd, így lesz a legkevesebb meglepi, ami nincs benne az nem tud elromlani ugye...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
belaazallat
addikt
válasz TrollBalint #13448 üzenetére
Szia!
Mint 2 gyerekes családapa hozzászólnék ehhez: " Legyen nagy csomagtartója, leginkább azért, mert gyereket tervezünk a közeljövőben. Mivel eddig nem volt gyerekünk, nem tudom ez méretben mit jelenthet, de mindenki azt mondja, hogy nagy csomagtartó kell"
Mindegy mekkora a csomagtartó, úgyis mindig tele lesz sok fölösleges dologgal. Újra megtanulsz majd legózni. Én 99-es V40 kombi 410 literét kell beosztanom 2 gyerek és az asszony mellet.
CD-tár nincs már benne.
Ha méret a lényeg, egy jól pakolható Sedan-t sem vetnék el."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz belaazallat #13457 üzenetére
Az első feleségem a w140es bálna 3 hullas csomagtartojat is megtoltotte egy gyerekkel, a második 320literbe is belefer 2 gyerekkel... ki érti ezt.
Ez egy kamu, minél nagyobb a csomagter annál több cuccot pakoltat be veled, tapasztalat."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
belaazallat
addikt
válasz 2ozzmexy #13458 üzenetére
Ezt próbáltam én is írni "minél nagyobb a csomagter annál több cuccot pakoltat be veled"
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
milkabrams
őstag
válasz 2ozzmexy #13456 üzenetére
Mint már korábban írtam, nem gond ha költeni kell autóra, de mikor állandóan olyan hibák jönnek, hogy a szervízvezető vakarja a fejét és 3 napja nem találják mi a franc van vele, mert élő adatok szerint minden jó, másnap meg nem indul... és nem ez az első ilyen gond. 1 hete vagyok autó nélkül, mert a fos focusom már megint szar, múlt hónapban locsoltam rá 230ezer forintot, meet gond volt a klímával, akkor át is nézték ezt a tragacsot. Lassan úgy vagyok vele, hogy benzinben locsolom rá azt a pénzt és meggyújtom.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
FeRRaR1
őstag
válasz milkabrams #13460 üzenetére
Ezért adtam el a fordot én is idén, nem volt 4 éves, végig szervizelt, alacsony futású, mégis 3-6 havonta szerviz. Szétmállott a klíma hűtő? Mi az anyámtól? Mondják ja ez ilyen. Befecskendező a 3. hengerben elmegy, csak prémium üzemanyag, szűrő cserélve, tank félig, autópályán. Mint ha elmentek volna a bakok úgy elkezdett rángatni 2000 fordulat alatt, utána néha elkezdett ütni az automata. Mind ez a 3 egy éven belül + az éves szerviz + műszaki. Szóval 4 garázs látogatás. Na mondom mész te az anyádba te mocskos sz@r. Abszolút nem voltam 3F-es de a tapasztalatom azzá tett. Feltettem kicsit többért mint vettem, 4 nap és elment. Persze ki volt kerázva mint minden autóm. Most itt meg se említem hogy a BT és android autó nem tudott hívást fogadni mert vagy én vagy a másik fél nem hallott semmit. 10-ből 3x ha jó volt. Néha elfeketült és újra indult menet közben és társai. Mellé atom kényelmetlen volt 30 percnél tovább... Vevő mondta olyan szép el se kéne adnom. Hát nekem is fáj de elengedem hogy te "élvezhesd" (Mondjuk mondta hogy csak fordja volt eddig, csak azt hajlandó venni. Egészségére. Én soha a büdös életben nem veszek még egyet.)
Ami vissza jött pénz, annak a 2/3-ából vettem egy XC60-at, amit itt pár oldallal visszább láthatsz, a fehéret. Pénz is maradt, kocsi is 1000x jobb.
[ Szerkesztve ]
-
milkabrams
őstag
válasz FeRRaR1 #13461 üzenetére
Sajnos ennyi pénzem nincs, de ha eladom ezt a vödör csavart és kicsit kipótolom, tudok venni 1,5m körül valamit. S60 vagy Toyota Avensis, még nem döntöttem.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
TrollBalint
addikt
válasz belaazallat #13457 üzenetére
alapvetően a Sedan-t jobban szeretjük, csak hát mindenki azt mondja, hogy kombi, mert...
Igazából abból a szempontból, ha veszünk valamit az Ikeába*, akkor könnyebb ebbe hazavinni, de az már egyre ritkább lesz...
Egyébként babakocsi, ilyesmik beleférnek / belefértek?nesa: Addig-addig mondogattam a feleségemnek, hogy megnézünk a közeljövőben egy V70/XC70-et is, hogy milyen belülről. Tegnap egy V60-t szerettem volna, de nem volt a kereskedésben, mert a kolléga jár vele Viszont helyette egy 2008-as XC60-t néztünk. Hát az is nagyon szép, így, hogy beleültem, még jobban tetszik A motorja az 2.4-es dízel, de ~185 LE-s, az is hasonlóan jó konstrukció, mint a 163LE-s? Gondolom egy turbóval lehet több.
"minél nagyobb a csomagtér annál több cuccot pakoltat be veled" - na ezt megjegyzem, bár a feleségem nem az a fajta, de ezt megemlítem neki, hogy ilyen szempont is van
*bárhol
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
belaazallat
addikt
válasz TrollBalint #13463 üzenetére
Lapra csukható babakocsit kerestünk, befért mellé a mózes is. Mellette 2-3 bőrönd. Legózni kell!
Adott csomagtartóhoz kell méretezni az elvinni szándékozott cuccokat.
Fel kell állítani egy preferencia rendszert, mi mennyire fontos az "új kocsinál". Volvo legyen, kombi legyen/nagy csomagtér, stb.
Én sokáig kerestem milyen autóra lenne érdemes lecserélni a Volvo-t(99-es V40).
az én preferenciáim így alakultak:
1 benzines legyen, sok rövid városi út, babataxi, ovi, bolt melóhely.
2 halk autópálya tempónál. (alváz és üregvédelem után sokkal halkabb lett)
3 hátul 3 teljes értékű ülés(vagy nagyobb méretű egyterű, amire nincs keret, vagy nincs használható benzinmotor, vagy 2 olyan típus, amit nem biztos, hogy szeretnék megvenni Fiat Multipla, Honda FR-V )Ha a 3. pontot elhagyom egy csomó kocsi belefért volna a paraméterek közé. Viszont vagy így vagy úgy kompromisszumot kellett volna kötnöm. És ha már kompromisszumot kell kötnöm, akkor inkább megtartottam a megbízható autómat. Ez utóbbi Nálad tudom nem játszik, de az új autónak nagyon utána kell nézned, nem is a konkrét darabnak, hanem a típusnak, ismerni kell a jellemző típusbetegségeket. Sajnos Volvo-nál is van pár.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
TrollBalint
addikt
válasz belaazallat #13464 üzenetére
Igen, ez "kell egy preferencia", illetve, a "valamiből engedni kell" dologgal szembesültünk. (De ebbe mindig belefutok )
Jelenleg ott tartunk, hogy Volvo legyen, nagyon szeretném, hogy benzines legyen. Feleségemnek nagyon tetszik a V40, mert hogy kis aranyos. Én viszont a nagy autókat szeretem, ezért megpróbálunk egy V60-t keresni első körben, aztán ha nem sikerül, akkor valamiből engedünk
Ha meglesz konkrét típus, amire azt mondjuk, hogy megvennénk, akkor úgy is kérdezekhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
aneda
aktív tag
-
TrollBalint
addikt
Igazából régebben is szívesen vettem volna ilyen autót, de máshol azt mondták, hogy 500+ literes kell. Itt* mondtátok, hogy be lehet férni azért kisebbe is. Úgy döntöttünk, annyira nem pici azért a csomagtartója (látatlanba, volt S40-ünk, 2001-es gyártmány, kb. akkora ez is), ennyi cuccot rakunk bele. Legfeljebb nem megyünk sűrűn, vagy a gyerek jön tömegközlekedéssel
Motoroknál ajánlották az 1984 ccm3 és a 2400 ccm-et, hogy azok megbízhatóak. Ez igaz a dízel és a benzinesre is, ugye? (Úgy döntöttem, nem zárkózom el a dízeltől, ha találunk jó áron, 4M körül már láttunk, akkor hajlandó vagyok 1M-t az elején különböző szervízekre elkölteni, csak legyen megbízható)
*nem csak itt
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
SRII
őstag
Sziasztok! Volvo xc 90 2004 től diffuzorokat nem szoktatok vásárolni? Valaki már vásárolt ilyent? mennyibe kerülnek ezek kiegészítők? Köszönöm
Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TrollBalint #13467 üzenetére
Azok a köbcentik dízelre vonatkoztak, V60-ban van mindkettő, plusz a PSA 1.6 (az sem selejt, ha abból találsz szebbet, de az öthengeresek jobbak, 1969 ccm meg még kiforratlan évjáratok). Benzines fronton a régi 3 literes T6 AWD-t merném venni, ecoboostok hengerfal repedősek.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz TrollBalint #13467 üzenetére
Nekem ha kell még hely, akkor bérelek zárható tetőboxot keresztrúddal, de mivel annak egy szemmel látható ára van így egyik feleség sem vállalta eddig, inkább a fele cucc otthon maradt "nem kell az annyira" jeligével... Lám az élet igazolja önmagát, ha már megnyirbálod a cipő/táska/ruha budget-et akkor hirtelen elég nagy lesz a csomagtere bármelyik autónak.
Ez egy fejlesztési potenciál kedves autógyártók, az elasztikus csomagtartó.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
TrollBalint
addikt
válasz molnarpeter #13469 üzenetére
sajna benzinesből nem találtam sokat, viszont dízelet láttam már 4M alatt (2013-as évjáratokat is, de megmondom őszintén nem figyeltem a ccm-t)
Mindenesetre ma megyünk egyet megnézni élőbe, hogy mégis milyen belülről, ez lesz a végső "teszt", hogy ilyen autót fogunk-e keresni, vagy esetleg mégsem tetszik annyira. (Mivel Volvo, így kizárt, annak még a bőrülést meg az automata váltót is meg tudom bocsájtani csak navi legyen benne)2ozzmexy: szóval nem is a gyerekcucc foglal sok helyet... nekem meg mindenki azt mondta, hogy a gyerek miatt kell nagy, de hát akkor az asszony miatt. De akkor az marad itthon
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Weareus
addikt
Na, ezért kéne nekem is ilyen a V70 D5 mellé...
Mondjuk egy 6 gangos, s60-as kaszniban.
T6 lassan megy pihenni, októbertől benzin árak ki tudja hova mennek...[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
TrollBalint
addikt
Kinéztünk egy példányt, amire azt mondom (képről), hogy szívesen meg is venném, de előtte nyilván megnézetnénk. Valaki tud ajánlani megbízható szakembert, vagy helyet, ahova el lehet vinni az autót Székesfehérváron? Egyik kereskedésben található ez a csoda. Azt honnan tudom megállapítani, hogy 5 hengeres? (Oké, a nevében benne van, de azt hiszem el, amit látok / tapasztalok, ha felismerem )
Esetleg ismeri-e valaki ezt a kereskedésthttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
belaazallat
addikt
válasz TrollBalint #13473 üzenetére
Üdv!
Vidd be Ivanicsékhoz és kérj egy teljes átvizsgálást. Én használtan ott vettem a az én Volvomat(Ivanics).
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
TrollBalint
addikt
válasz belaazallat #13474 üzenetére
Róluk hallottam már hideget-meleget vegyesen
Ilyen átvizsgálásra tudnak adni hamar időpontot? Gondolom előre kell kérni.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TrollBalint #13473 üzenetére
Csak 5 hengeres 2.0 volt V60 dízel ebben az évjáratban, illetve 1984 ccm elég árulkodó. Lehet nyomócsöveket is számolgatni, ha úgy tetszik, stb Kézi változik hűtött eszembe, a lendkerék van olyan drága ezekhez, hogy ne legyen sokkal veszélyesebb 6-os automatával venni, szvsz jobbá illik az autó karakteréhez.
Márkaker - ha épp árulnak ennyiért bármilyen autót, nem lennék meglepve ha jó sok vélt hibát találnának. Tudom, ezzel nem vagyunk sokkal előrébb, csak érdemes ellenőrizni a véleményüket és nem beleugrani az autóba amit hirtelen elkezdenek marketingelni helyben[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
válasz molnarpeter #13476 üzenetére
Ilyen ár kategóriában csak egy S80-ast találtam, ami viszont 5-6 évvel idősebb.
Egyébként most teljesen megzavarodtam. Ha jól rémlik (persze vissza is olvashatnék) az 1984 ccm3-re mondtátok, talán pont Te, hogy az Volvo motor és megbízható. De az újabb Volvokban csak az 1969 ccm3-eseket látom. Azt hittem képes vagyok átlátni ezeket, de úgy látom ez magas nekem
szerk:
Mindig is, sőt, a mai napig az automata váltó ellen vagyok, mert szeretek váltani, bár a régi Volvonkban jobban szerettem, mint az újabb Opelünkbe, de ez mellékes. Viszont a Volvonál azért az az automata csalógató... Egy Youtube videóban láttam, hogy a műszerfalon a lehetett állítani a stílust (elegance, sport, meg még valami) ez kézire is vonatkozik, vagy csak autómatánál van ez?[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
belaazallat
addikt
válasz belaazallat #13474 üzenetére
Volvo márkaszervíz, nekem csak értékesítésből van tapasztalatom, 2015-ben ott vettem a Volvomat. Akkor igen rugalmasak voltak sok téren.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
FeRRaR1
őstag
válasz belaazallat #13478 üzenetére
Igen eladásnál mindig nagyon rugalmasak, csak utána lehet hogy nyomnak egy 180 fokos fordulatot. Amennyiben nincs hibád / javítanivalód akkor jó tapasztalattal mész haza.
Zay úti duna autóban voltam egyszer és utoljára.
Mellesleg egy privát küldött oda hogy olvassanak ki egy hibát amit nem lát, majd a márkaszerviz egy másik priváthoz akart küldeni, de közölték hogy igazából 2 misiért megoldják a problémát. Mindezt atom bunkó és lekezelő stílusbanMindegy, nem írom le az egészet mert hosszú, lényeg hogy őket nem ajánlom.
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
-
SRII
őstag
válasz belaazallat #13474 üzenetére
Ivanics!? na lehet megoldanak olyan problémát amit más alig tud kiolvasni de én egyszer voltam velük kontaktban, azóta sem és soha nem is szeretnék!
Konkrétan egy hibaüzenetem volt, 28500FT /óra a munkadíj!!! 3 hét várakozás! Soha többet!Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
-
TrollBalint
addikt
Az autó csak vásárlás előtti átvizsgálásnak lenne alávetve Fehérváron, egyébként Pesten fog lakni
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
wwhy
veterán
Srácok, egy ki segítséget kérek: egy V40 CC-t néztem ki, de soha nem volt dízelem. Legtöbbet hosszú utakra használom az autót, havi 5-800km, néha több.
1. mennyire megbízhatók a Volvo dízeljei, spéci a D2?
2. a CC azon kívül, hogy 4cm-vel magasabb, (miben) jobb, mint a nem CC?
3. chiptuning szabad? Nem sufni, hanem pl. Lachip, pl.[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
válasz molnarpeter #13484 üzenetére
Külföldön kérhetik az euro 6-ot Pl. egy HU-Svédország más jelentősége számomra nincs.
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
TrollBalint
addikt
válasz belaazallat #13474 üzenetére
Ennyit arról, hogy beviszem hozzájuk a kocsit átvizsgálásra. A kereskedés benne van, hogy viszek szerelőt és átnézi, de én nem vihetem el az autót szervízbe / akárhova.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TrollBalint #13486 üzenetére
Ez a megszokott/átlagos policy, rosszat nem jelent - vannak erre specializálódott autó vizsgálók
-
-
molnarpeter
nagyúr
Jelenlegi autóm mielőtt hozzám került, Svédországban töltötte ideje nagy részét (életvitelszerűen itt lakott a gazdája), szűk 10 évig lényegében magyar rendszámmal járt-kelt, minden gond nélkül… leszámítva egy rendszám lopást, de az inkább a parkolóhely választáson múlott
[ Szerkesztve ]
-
Vegha
senior tag
válasz molnarpeter #13489 üzenetére
A teljes kephez hozza tartozik, hogy a sved es a magyar rendszamok eleg sokaig ugyanolyan kiosztasuak voltak (3 betu + 3 szam), mindossze az orszagkod es a kotojel (hianya) volt a kulonbseg; szerintem atlag Stefan Nilsson eszre nem veszi :)
Hogy a rendorok mennyire zaklatnak, arrol nekem sincs infom: 3 ev alatt egyszer sem volt sem helyszini, sem utolagos afferom. -
válasz TrollBalint #13486 üzenetére
Kevés olyan kereskedő vna, aki engedi, hogy elviszed vizsgálatra.
De elhozhatod a szerelődet a telephelyükre, és ott megnézhetitek az autót.
Amikor néztünk egy XC90-et, nem is engedték, hogy próbaútra elvigyem az autót mielőtt leelőlegezem a kocsit...
Nekem egyszer belement az egyik kereskedő, hogy ő elvigye a kocsit az általam kinézett műhelybe, hogy átvizsgálják És végül meg is vettem azt, és jó döntés volt<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FireFox1996 #13491 üzenetére
Nem szeretnek mert ott rögtön rezsioradijat számolnak minden tételre külön és gyári alkatrészeket, akkor is ha irreálisan drága és simán van pofáját gtk-ig menni a számlával...
Az oda viszem a szerelőt/átvizsgálót meg szívás mert megemelni ugyanúgy nem tudod, és fék,futómű stb olyankor derül ki...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
wwhy
veterán
Köszönöm az észrevételeket, segítséget mindenkinek. Szívem szerint benzinest vennék, de az hiába az örök mantra, hogy állapotot veszünk, nem km-t, egy 180e+ km V40-et nem merek bevállalni Van ugyan egy V60, de nincs szükségem egy ekkora hajóra
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
Peti78
őstag
válasz molnarpeter #13487 üzenetére
Akik egyébként nagyon sok mindent meg tudnak mondani egy autóról, ugyanakkor a döntésemet csak egy, a márkához értő szervíz véleményére alapoznám. Policy, nem policy, nem tud meghatni. Igaz, én Debrecenben még nem találkoztam olyan kereskedővel aki erre azt mondta hogy nem. Magánszemély annál inkább hajlamos a visszautasításra.
TrollBalint: ha egy autót nem vihetek el oda ésszerű tűvolságon belül ahova én akarom, felejtős a vásárlás részemről.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
TrollBalint
addikt
Erről a két autóról mik a vélemények, elsősorban megbízhatóság / motorikus szempontból?
A V60 mellett, amit pénteken tervezünk megnézni, nekem még ezek szimpatikusak:
Volvo S80
másik Volvo S80
A másodikban nagyon tetszik, hogy van üléshűtés, amit megkockáztatok, hogy nyáron nagyon jól jön, plusz fiatalbb, 2015-ös. Futásra, mindkettő ~200.000-t. (Mondjuk a mélynyomó az nem tudom mit akar takarni, ha utólag berakott mélynyomóra gondol, az viszont nálam hátrány, mert foglalja a helyet a csomagtartóban )https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
aneda
aktív tag
válasz TrollBalint #13497 üzenetére
A másodikba ne akarj lengéscsillapítókat venni (four-c). Sírni fogsz az ára láttan, és az is biztos, hogy eddig nem vett bele senki, pedig már lassan esedékes.
Plusz 4 hengeres, ellentétben a másik D5-el.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Peti78
őstag
válasz TrollBalint #13497 üzenetére
A másodiknak nagyon szép a beltere és 8 fokozatú a váltója. Igen, négy hengeres, viszont újabb konstrukció. A Volvo szakim Volvo szervizzel a kezében fél éve vett egy ilyet ismert hajtókarcsapágy problémával, nagyon nyomott áron. Felújították a motort, azóta szépen megy. Kapott [motoroptimalizálást] , fürge jószág. A váltója nagyon jó, de ő is azt mondja, az öt henger az öt henger. Ez meg csak 4.
Az aneda által említett lengéscsillapítók valóban drágák, de valamit valamiért.
Nekem 2014-es D5 van, nem az amit Te linkeltél, hanem az újabb műszerfalas. EGy éve vettem, Fojtószelepet és turboszabályzó szelepet kellett eddig benne cserélnem. Szerintem nagyon megbízható konstrukció. Szerintem mindegy melyiket veszed, azért a four C jó dolog, sajnálom hogy az enyémben nincs.wwhy: AZon az úton elég sok kereskedés van és nincs velük tapasztalatom. A Tamások autókereskedés viszont jó hírű errefelé, tiszteességes emberk a tulajdonosok, nézz rájuk hátha van valami.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen