- Milyen hangkártyát vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Steam Deck
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
Új hozzászólás Aktív témák
-
benczeb
aktív tag
Köszönöm a válaszokat mindkettőtöknek.
-
Roland861010
addikt
Helló,
Vettem egy 2011-es S40-est amiben a navigáció angol(szerencsére) de az alap rendszer menű az belga és német egyik sem az erősségem.
Tudtok valaki ajánlani BP környékén esetleg ha nagyon ért hozzá vidéken is aki tudja magyarosítani a rendszert meg a navigációt?Előre is köszi.
-
Kelecar
aktív tag
válasz
Roland861010 #12754 üzenetére
Hali. Pesten pl VDASH magyarosít.
-
Weareus
addikt
Üdv.
S80 T6-tal kapcs. kérdésem van. Vida diag szerint légtömegmérő halott. Ma megjön az új. Csak simán kivesz-berak vagy hibatörlés is kell?
(A rossz légtömegmérővel lefulladozott, le kellett húzni róla a kábelt, akkor ment...)[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz
FeRRaR1 #12757 üzenetére
Köszönöm a választ. Ha esetleg arra vetemednék, hogy veszek a T6-hoz Diag-műszert, tudsz javasolni valamit?
(Márka, ár, használtat lehet-e...?)[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Atomgeszi
veterán
XC90(2008)-ban valaki cserélt már fejegységet valami okosabbra?
Igazából 2 DIN-est keresek, vigyen USB-ről zenét, lehessen rákötni SUB-ot, ha úgy van. Meg lehessen rákötni kamerát.
Ha 2 kamera kép bemenet lenne az lenne a legjobb, mert első hátsó kamerát szeretnék rákötni pluszban.Ilyen, hogy GPS nem hiszem, hogy fontos lenne, telefon mindig van.
Kormányvezérlést is gondolom el lehet felejteni, de talán az sem nagy baj. -
atee_13
őstag
Szerelhetőségi szempontból mennyire elvetemült gondolat mostanában egy 9.5 ös utolsó kiadású Saab?
Mennyire bonyolult, egy "vidéki" szerelő is elboldogul vele, vagy túl sok speciális szerszám kell hozzá?Azt tudom, h Insignia +10 cm az alvázban, műszakilag GM termék, de sok mindent belepakoltak, ami persze nem baj akkor ha megbízható.
-
válasz
atee_13 #12761 üzenetére
Szia!
Nagyon szép és egyedi autó. Időnként én is elgondolkodom / elgondolkodtam rajta. Kopóalkatrész lesz hozzá, mert GM platform. Modern Opelekben jártas szerelő elboldogul vele.Összesen 10 ezer db körüli példányszámban* gyártották, kb. mint egy Ferrarit. Ha lekoccolod, nem valószínű, hogy (könnyen) találsz hozzá alkatrészt.
Nekem volt 2009-es faceliftes 9-3-am, itthon ahhoz se nagyon volt bontott donor, pedig abból biztos készült 100+ ezer példány.*Szerk. Megnéztem, összesen 11 280 példányt gyártottak belőle.
(Ferrari 458-ból több mint 21 000 db készült.)[ Szerkesztve ]
-
atee_13
őstag
válasz
focvis #12762 üzenetére
Gyerekkorom egy nagy favoritja a márka.
Nézegettem a 9-3 okat is, de tesztekben nem szerették a "malomkerék kormányt" - így jellemezték- és, h elsőkerekesen rángatták a kormányt gázadásra.Ha jól tudom 9-5 ös megkapták a függőcsapszeges felfüggesztést (nem tudom pontosan hogy hívja a GM a technikát) valamint a flex ride futóművet, ami Opeleknél jól teljesített.
Formailag tetszik a szerkezet kívül belül, de korábban azért vetettem el mert mikor ezelőtt néztem 3,5 milla környékén mozgott annyiért soknak gondoltam.
De tegnap véletlenül megnéztem és 2m+ kicsikért látni párat. Ennyiért meg felcsillant a kíváncsiságom, h lehet be kellene nevezni egyre.Alkatrészeket megnézem, de lehet akkor itt lesz a trükk a dologban, h nem lehet beszerezni majd
-
válasz
atee_13 #12765 üzenetére
Ha ilyen közel lenne én megnézném. Jó az ára.
De szopás lehet, ahogy írtam is.9-3-ból nekem Aero TTID volt:
- nagyon ráz a futóműve, cserébe nem egy kanyarvadász
- a TTID motor nagyon erős, de sajnos szinte mindegyikben halott a DPF, dől belőlük a korom, ezért ezt nem ajánlom.
Ezeket leszámítva nagyon szerethető autó és biztosabb választás a 9-5-nél. -
tibor.sz
tag
válasz
atee_13 #12761 üzenetére
Nekem is álomautó volt a legutolsó 9.5. Még ma is megkönnyezem, ha látok egyet az utcán vagy a forgalomban, annyira tetszik. De soha nem mertem beleugrani, hiába Opel technika (vagy tán épp ezért).
Pár hónapja szerelőnél összefutottam egy ilyen autóval és a tulajával, az autó maga gyönyörű volt, hibátlan kül- és beltérrel, de a tulaj szerint rengeteg gond volt/van vele. Ő már megbánta. Pedig a futásteljesítmény sem volt vészes.
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Segítségeteket szeretném kérni! Párom felakadt a 99-es V40-nel a kapuvason. Kb 10cm hosszan, lejött az alvázon a védőbevonat, egy kis részen a tiszta fém is látszik. Milelőtt elrozsdálna szeretném lejavítani, szakemberhez most se idő, se pénz nincs elvinni.
Van aksis fúróm, hozzá drótkorong, csiszoló papír, letakarítani letudom a környéket, de mivel kezeljem le?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
belaazallat #12769 üzenetére
Kicsi drótkorong, Brunox, színben illő fedőfesték, azt' jóidő
-
válasz
molnarpeter #12770 üzenetére
+ A végén némi alvázvédő spray.
Drótkorong muszáj? Szvsz csak ha rozsdás már. Ha friss, úgy kerülném.
-
Weareus
addikt
Volvo V70 2001-es 2.4 D-hez keresek bal oldali visszapillantó tükröt. Tud valaki esetleg segíteni?
Bárdiból megrendeltük, húszon x ezer forint, mondom öröljünk. Mikor megjött, láttuk, hogy csak a burkolat.
Googlizok ezerrel, de eddig semmi.
Találtam egyet, de ezen van alul egy kis lámpatest beépítve, a mienk nem ilyen.
[link]
Hanem ilyen:
[kép]
Hamarosan műszaki, így nem fog átmenni.
Ha ott csinálják meg, az minimum 80k + (csere)munkadíj...[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Adam289
csendes tag
válasz
atee_13 #12761 üzenetére
Szia! Abból egy Aero a legszebb autó amit el tudnék képzelni magamnak, de semmi esetre nem ajánlom, ha az eszedre hallgatsz. Sokszor elgyengültem már én is, de szakértőtől kapott infók miatt passzoltam. A szervíz nagyon függ a felszereltségtől. Pl. egy XWD elvihet 1,5-2 milliót is egyik pillanatról a másikra, ugyanez igaz a 2.8-as motorra, ahol 1milla csak a vezérléscsere. Az 1.9 TTiD motorok nagy része mind csapágyas az olajfelkapó gyűrű miatt, az 1.6 os meg gyenge. A LED hamar tönkremegy átul, nem kis költség egy új bele. Azért ez az autó jóval több mint egy Insignia, jóval több elektronikával, amik esetenként egyediek és kérdéses a beszerzésük évek múlva. Rengeteg kókány szervíz van az országban, én Saab-ot 1-2 helyen kívül az országban nem mernék vinni máshoz...Ha törik bármi karosszériaelem, nehéz lesz szerezni hozzá újat/javítottat.
Nekem 2009-es TiDs van, stage 1 optimalizációval ( 193Le, 430nm). Annyival jobb motor mint TTiD, hogy strapabíróbb az előző tulajok esetleges hanyagsága miatt, emelett ugyanazt a teljesítményt tudja okosítva. A legjobb motor egyeébként a B207R, 2.0T motor. A 9-3 a legkényelmesebb autó amiben valaha ültem, Aero ülésekkel. Sztem a kormány abszolút nem zavaró, én is olvastam azokat a teszteket, de semmi olyan negatív élmény nem ért mint amiket leírtak. Ilyen árkategóriában, ilyen baráti szervízköltséges autót ami minden alkalommal mosolyt csal az arcodra, a mai napig megbámulják az utcán, odajönnek dícsérni, nem rohad, az ülésbe tapaszt padlónál, mást nem igen találsz. -
atee_13
őstag
válasz
Adam289 #12773 üzenetére
A 2.8 XWD-t mindenképpen kerültem volna azokról már olvastam, h GM konstrukciós nyűgjei vannak. 2.0 Insigniáknál tudtam a motorproblémáról ott is valami olajozási probléma miatt 3. hengernél szokott beütni a krach. De pl az Alfáknál, ha jól tudom nincs az a probléma mert más a beszállító. Saabokról nem olvastam semmit ezen a téren.
1.9 en én is gondolkoztam nem csak a Saab vonalon mert én is úgy láttam, h chippel olyan 190-200 LE között lehet optimalizálni, de a 9-3 nál elbizonytalanított a tesztekben írt dolgok.
Már hajlamos vagyok arrafelé billenteni a mérleget, h engedjem 9-5 vonalat.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
atee_13 #12774 üzenetére
Volt gyárilag 150 lovas Vectra C 1.9 CDTI-m, új korában kapott csipszet (EDS Motorsport, Németországba kellett kiküldeni a ECU-t). 200 ló / 430 Nm - nagyon jól ment (órán 240), megéri. Egy barátom vette át tőlem, 200 000 km-rel adta el, a motornak semmi baja nem volt.
Ha 9-3-at veszel, szerintem is a gyári 150 lovas dízelt keresd. -
adp
őstag
Sziasztok.
s40, v50 közt agyalok. Nagyjából 1.6-7M-ot tudok rászánni. Néztem egy fain kis benzin gázos 1.6-os v50-et de elvitték elölem. Most olvastam, hogy az 1.8-as ugyanannyit fogyaszt, viszont az nem ajánlott a motorja miatt. Találtam egy felújított motorost ami még tetszik is. Így mennyire rizikós? Vagy vegyek egy olcsóbb dízelt és tegyek félre 5 kilót ha gond lenne? ( gondolok itt turbó, kéttömegű stb) -
válasz
atee_13 #12776 üzenetére
A turbó meghalt 100 000 km körül, mert eltömte a lerakódott koksz az olajzócsövét. Ennek a 30 000 km-es szervizciklus és a hulladék GM olaj volt az oka. Ezt leszámítva minden gyári. A kuplung bírta.
A kuplung a mostani autómban (benzines VW, 80 000 km, elvileg 350 -> 450 Nm) nem bírja a tuningboxot, 2000 rpm körül megcsúszik nagy gázra.
Régen minden jobb volt! -
nesa
veterán
Édesanyámnak van 1.6 benzin c30 nekem v50 2.0D a 2.0D lényegesen nagyobbat lép, nem csak a 30+ le miatt hanem a nyomaték miatt is, de szoktam menni a c30-al is, Magyarországon mindenhova jó az 1.6 benzin , 100 ig elég élhető, és utána is megy, autópályán is simán lehet vele 140 tempomatal menni hosszú utakra is.
-
Adam289
csendes tag
válasz
atee_13 #12776 üzenetére
Autómatánál viszont vigyázni kell, hogy 440Nm kb max amit bír, a fölötti nyomatékon gyorsan halnak, főleg ha nem cserélik az olajat benne 30-40e km-ként. Nekem a vásárlás után azonnal elszállt a váltóm, de került bele egy vadiúj, így legalább nálam kerül sor majd az első valóban dokumentált olajcserére.
-
Weareus
addikt
Köszi, megpróbáltam. Írtam be a fb csoportba, hogy mi kell. Volt egy srác is, aki ilyeneket árul, ráírtam, de elfogyott neki.
Kb. 10 vidéki és 4 baranyai bontóst-boltost is hívtam-hívogatom immár több napja.
Semmi.
Pontosabban a Volvo Ivanicsnál tudnak hozni 2-3 munkanapon belül tükörlap+borítás+váz 148e HUF.
De új.
Marad az ebay?
Szabad onnét....ilyet?
Van erre topik?
Fingom nincs, hogy műxik...[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Na, ebay, meg is rendeltem.
USA-ból jön.
Gondolom, vám is lesz akkor.
80 dolcsi volt postával.
Pont ideér műszaki lejárta előtt pár nappal.
Köszi mindenkinek aki segített/próbált.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
-
haxxika
senior tag
válasz
Weareus #12784 üzenetére
szabad onnét nyugodtan, lehet viszont vámot + áfát kell majd rá fizetned ha ideér.
Csere nem nagy ördöngősség, én is lezúztam egy tükröt a parkolóházban, majd kicseréltem magam. Balos ajtókárpitot kell lebontani, plusz a tükör másik oldalán van egy burkolat, azt óvatosan leszedve utána csavarokat le és jön is a történet, de youtubeon van fent több videó róla.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
adp
őstag
-
nesa
veterán
Az gyári beszerelés, amúgy meg motorolla gyártmány anyós oldalon lábnál van a középkonzol lábnál kárpit alatt egy kék színű modul, nagyon ritka, még ritkább ami még nem füstölt el.
Tempomat utólag is berakható, olyan kormányt kell venned amiben benne van a gomb, utána csak szoftverezni kell és kész.
A xenon azért fog hiányozni mert azzal lehet látni a halogénnel meg kevésbé, pláne hogy a halogén izzó szétégeti a foncsort, de legalább pár ezerért újrafoncsorozzák, akkor egy ideig megint jó, úgye nem mindegy foncsornak hogy 55W rossz hatásfok ami inkább fűt mint világit, vagy xenon 35w ami lényegesen jobb hatásfok = kevesebb hő= hosszabb foncsor élettartam és még fényt is ad.
A Lanciámba nekem is projektoros halogén van, félelmetes fénye van, mármint én fosok este az úton a mellette lévő projektoros ködlámpa lényegesen több fényt vetít
úgy hogy nálam is lesz foncsorozás, ill valamelyikeiket meg lehet fordítani hogy a kiégett foncsor alul legyen, ez is sokat javíthat rajta.
Én szeretek látni pár hete a Lanciámat úgy zúztam le fényes nappal hogy az út túloldalán egy őz rám nézet és mint egy kos nekirohant a kocsi oldalának, még jó hogy nem fékeztem mert akkor az elejével kapom el.[ Szerkesztve ]
-
Nekem van mind2, vezetői ülésfütést én sose használom, asszony ülésén néha használja. Tempomat szintén nagyon nagyon ritkán használom, ha használom akkor is max 10-15 másodpercig, amikor pihentettem a lábamat. Jobban szeretem, ha én nyomom a gázt. Szóval mind2 nélkülözhető.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
adp
őstag
válasz
FireFox1996 #12792 üzenetére
Én meg úgy vagyok vele, hogy százszor fontosabb az, hogy szép állapotú legyen és megbízható minthogy xenon,tempomat vagy ülésfűtés van e benne
-
adp
őstag
Varom az eladoi visszajelzest... Kereskedesben van a kocsi de csak bizomanyiban. En csak a kereskedovel beszeltem. Par dolog nem volt jo benne: klima, csomagtarto lecsuko kar hianyzott, gaz tartaly vsz ures volt, kerekek hasznalhatatlanok. Mivel ezeket jokent hirdettek elvarom, hogy jok is legyenek
[ Szerkesztve ]
-
haxxika
senior tag
Ha a klíma rossz akkor általában nem feltölteni kell, hanem további teendő van vele ami miatt szivároghat a gáz. Én elengedném az autót. Ha esetleg mégis találsz másikat és mondjuk a bluetooth kihangosítást hiányolod, akkor van rá mód beépítésre, amivel zenét is tudsz játszani ezzel a cuccal.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!