Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peti78

    őstag

    válasz vmk #13193 üzenetére

    SZia!

    Bár nem típusazonos , de azért elmondom.

    2001-es s60 T5-öt vettem pár éve. Nagy szerelem volt, át se nézettem. 398+ ezer volt benne. 3 év alatt elköltöttem rá több mint 2 millió forintot. mindenből minőségi alkatrész ment bele, hozzáértő szervízben. Úgy voltam vele olyan ez mint a szép nő aki még főzni is tud. futúmű, önindító, minden is cserélve lett. AZ utolsó szervízkor első-hátsó tárcsák, betétek, és fűtőradiátor is csere. 3 ezer km múlva hengerfejes lett.

    Na ezt már nem csináltattam meg. Kicsit bánom, mert igen jó volt ez a nő az ágyban, jól is főzött, de állandóan hisztizett és a hiszti sokba került.

    Utána vettem egy V50 et D3, (2010)két éve van meg, azt hiszem abba 30 ezer került. Az első két izzót kellett benne cserélni és egy lengőkart. Nemrégen egy s80 D5 (2014) 140 ezerrel.Júliustól 20 ezret tettem bele, olajcserén kívül még nem kért semmit. Mindkét autó rendesen karbantartott volt és ma is az. Át lettek tüzetesen nézve vásárlás előtt. AZ utolsó mondat a lényeg!

    Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

  • mazsó

    aktív tag

    válasz vmk #13193 üzenetére

    Üdv

    Ha vásárlás előtt bevizsgáltatod és egy megkímélt, szervizelt xc90-et veszel, semmivel sem drágább mint egy közel hasonló adottságú, vagy akár kisebb autó. Pl. Komplett vezérlés vízpumpával 70eFt, Szűrők 2-3-4-5-6e Ft, Más autóba is drága a nagynyomású pumpa, porlasztó felújítás stb. Ami drágább max. a gumik, szilentek a futóműben. Ha van egy ilyen autód, bent ülsz, vezeted, utazol vele és rájössz hogy megéri, más világ... Egyéniség, nem sablon, kitűnik a tömegből, nem mindennapi ;) :B

Új hozzászólás Aktív témák