Hirdetés
-
Computex 2024: Ez a mimikás robot valójában egy 65 wattos GaN gyorstöltő
ma A Ugreen Nexode RG fekete és lila színben cukiskodik, és három eszközt is tölt egyszerre, ha kell.
-
Végleg elkaszálták a Life by You fejlesztését
gp Többszöri halasztás után végül kiderült, hogy mégsem jelenik meg az életszimulátor.
-
Itt a Logitech Keys-To-Go 2
ph A táblagépekhez és más kisebb méretű mobil eszközökhöz szánt billentyűzet háromféle színben lesz megvásárolható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Sony7
addikt
válasz Beus0726 #13044 üzenetére
Szia. Nem ez a motor, hanem az 1.6 - os, de viszonyításnak jó lehet: Kevesebb, mint 100km-enként regenerált a kocsi, átmosattam a szűrőt, azóta 230-270km-enként csinálja. Vegyes használatban van a kocsi. Szerintem megéri átmosni. Szerelőt sajnos nem tudok, én Debrecenbe vittem. Ha otthol le tudod szerelni, elvileg átmosható otthol is.
Mennyi km van a kocsidban?
Egyébként típustól függően 120-200000km alatt simán eltömődik a dpf. Nem a koromtól, mert azt - ha rendben van a motor- kiégeti magából, de minden alkalommal marad hátra egy kis hamu. Ez a sok kis hamu összegyűlve idővel eltömíti a szűrőt, és ez már nem kiégethető. Ezért kellene cserélni, de a (fordított áramlási irányú) kimosás is segíthet.-
-
Beus0726
újonc
válasz 7Sony7 #13051 üzenetére
Szia, 155 ezer km van benne. Ahogy észre vettem, eleinte kb 200km-enként regenerált. Most 100km-es út alatt előfordul, hogy 2x is.
Illetve, már 2x az is előfordult, hogy gyengült a motort és egy bizonyos fordulat / sebesség felé nem ment. Ezért is vittem diagnosztikára.
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
válasz Beus0726 #13052 üzenetére
Ebben az esetben én átmosnám/mosatnám. Viszont utána úgy rémlik, meg kell "mondani" a motorvezérlőnek, hogy új a dpf, vagy valamit nullázni kell benne azt hiszem. Szóval, ha otthon csinálod, ennek utána kell nézni.
Kéne venned egy diag műszert, sokat segítene. Ha már ennyire el van tömődve, ne hajtsd nagyon, míg ki nem lesz tisztítva, mert tönkre teheti a turbót a nagy ellennyomás.[ Szerkesztve ]
-
-
Vismajor01
addikt
Ma megirtuk az adasvetelit, enyem a v60 phev =)
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #13050 üzenetére
Igen, nagyjából háromszoros vastagságú, fajtája válogatja. A film az csak is kizárólag ideiglenes színváltoztatás, szárazan kerül fel, védelmet nem nyújt, vagy csak nagyon minimálisat, de cserébe kényes, törődni kell vele, sok mindent nem szeret.
A PPF nedvesen megy fel, célja csak is a védelem. Persze matt fóliával lehet játszani.... Ez megvéd kavicsoktól, kulcstól, sőt kisebb parkolási sérülésektől is. Az újabbak napsütésre vagy hajszárítóra gyógyulnak, eltűnnek a karcok belőle. Sokkal több rá a garancia, általában 5-10 év közötti. Illetve optikailag szebb a PPF mint a film.
Egyik barátommal rendeltünk 3-4 mintát gyártóktól, lehet jövőre megpróbálkozunk vele egyszerű elemeken, saját autón.
Mind a kettőre mehet, sőt ajánlott a kerámia a könnyebb tisztítás miatt. A felső polcos PPF-ek már kerámiázva jönnek manapság.
-
aneda
aktív tag
válasz 7Sony7 #13058 üzenetére
Szerintem ilyen nem létezik, hogy gyári beszállító.
Csak abban az esetben, ha még gyártásban van az adott modell, de ott is lehet duplikált a beszállító a gyártásbiztonság végett.
Miután kifutott a modell, nem feltétlen marad az eredeti beszállító (bár van pótalkatrészgyártási kötelezettsége 10 évig), de ha marad is, már más minőségű lesz az adott alkatrész. Ennek oka, hogy már nem az eredeti soron fog készülni a beszállítónál, hanem egy csökkentett műszaki színvonalú soron, mert ő már átállt az új modell alkatrészének gyártására, arra koncentrálja az erőforrásait.
Ettől függetlenül van az az eset, mikor ki van köszörülve a Volvo felirat az alkatrészből, ott valószínűleg olyan terméket kapsz, amit a Volvóban is vehetnél, de az sem biztos hogy az vagy olyan, mint az első beszerelésű volt.
(Magyarul lehet, hogy a Lemförder elküldte Kínába a levetett gépsor lényegi részeit, és ott gyártják a motortartó bakot, pl. minőségellenőrzés nélkül.)Az oroszok már a spájzban vannak!
-
7Sony7
addikt
Hmm. Értelek, ez is egy lehetséges verzió. Tulajdonképpen ha úgy nézzük, van olyan gyári alkatrész, ami eleve nem túl jó, és ezért a gyár, ill a beszállító utólag módosít rajta. Nem is feltétlenül a gyári kell nekem, csak mivel annyi féle van, nem tudtam melyiket válasszam. Gondoltam a gyári beszállítóval nem lövök mellé. Pl lattam, hogy a fék az Ate, így nem is keresgélek drágábbat, ha cserélem, jó lesz az Ate. Emiatt kerestem a "gyárit".
-
-
aneda
aktív tag
válasz 7Sony7 #13060 üzenetére
...és ezért a gyár, ill a beszállító utólag módosít rajta....
Nem ezért, hanem mert a pótalkatrész gyártás sokkal kisebb volument jelent, mint az első beszállítás. Pl. itt készül Mo.-n a Q7-Tuareg-Cayenne hátsó segédalváza, ~7500db/hét darabszámban. A gyári beszállítónak ez a biznisz, nem az utángyártás.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
7Sony7
addikt
Ok, lehet igazad van, de az én szempontomból a lényegen nem változtat. Ha a lemfoder gondol egyet, és az utángyártottat rosszabb minőséggel gyártja, attól még nem biztos, hogy rosszabb, mint mondjuk egy febi. És ez a baj, hogy gyakorlatilag nem tudja az ember, hogy milyen minőségűek a különböző márkájú alkatrészek.
-
-
abéla
senior tag
Rendben, akkor -az eredetileg gyári- beszállító feltehetően jobb minőségben kínálja az adott alkatrészt a konkurenciához képest.
Talán ez így pontosabb.És bár az eddigi tapasztalatom szerint, amellett, hogy ezek (mármint a Lemförder silentek/bakok/gumiharangok) bírták nálam a legtöbb ideig(utángyártottak között), simán lehet, hogy az eredeti alkatrész -még ha az ugyanattól a gyártótól is származik- minőségbiztosítása jobb. És egyébként igen, általában azok több ideig is bírják.
Aztán persze vannak furcsa történetek is: pl ott van a "jóféle" Magnetti Marelli féle throttle body, ami ha gyári, ha nem, nem túl jó időállósággal bír (jobban mondva annak potmétere) vagy az elektronikai érzékelők, amik nagyrésze "gyárilag" Bosch (MAF/MAP/IAT/TCV...), meg úgy általában az elektronika vagy a komplett PCV rendszer vagy a már említett felső/htsó motortartó bak, toronyszilentek, féktárcsák, benzinpumpa-ház stb-stb ...hát szóval, előfordul "gyáriban" is az elszabott vonal.
És bár ezek némelyikére vannak már jobb -utángyártott, fejlesztett- alternatívák, ezek sokszor árban vetekednek a gyári megoldásokkal.Ami a lényeg: a "sima" utángyártottak között az adott termékvonalon érdemes a legjobbat venni, amit valószínűleg az -akár régebbi- gyári beszállítói tiulus jelez legmegbízhatóbban.
De emellett, talán ennél is fontosabb -főleg itt, Balkánszélen- a beszerzés forrásának megfeleő megválasztása, amivel viszont a hamisítványok megvételét próbálhatjuk elkerülni;
ebben pédául a gyári forrás tagadhatatlan előnnyel bír.[ Szerkesztve ]
hootka!
-
baloghrp85
újonc
Sziasztok, a gyári/utángyártott kérdés kapcsán tenném fel a kérdésemet. 2.0d S40-ben kellene EGR-t cserélnem. Az előző tulajtól Engitech-et örököltem, ezt a gyártót hanyagolnám. Melyik gyártó lesz a tuti? Nordic javasolt Magneti Marellit, Svédautó NRF-et, márkaszerviz gyárit, saját szerelő Pierburg-ot vagy Wahlert. Úgy érzem elvesztem de nem akarok mellényúlni. Szívesen fogadnám a tapasztalatokat. Köszi!
-
7Sony7
addikt
válasz baloghrp85 #13064 üzenetére
Üdv. 1.6 os psa féle dieselben 2 éve és kb 20.000km-el ezelőtt valeot tettem. (Az is volt benne) Még működik.
-
-
TigerDzsó
tag
válasz baloghrp85 #13064 üzenetére
Ha ez a PSA féle motor, akkor talán Delphi lehet a gyári beszállító, legalábbis nekünk az volt benne és utána is az került bele.
-
haxxika
senior tag
válasz baloghrp85 #13067 üzenetére
Biztos hogy volt? Nem inkább Valve akarna lenni? Ha jól tudom 8 szelepes (8V), valamint 16 szelepes (16V) motor változatok készültek, legalábbis az 1.6d-ből biztosan, ami ugyanúgy PSA
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz baloghrp85 #13069 üzenetére
Ha a gyári szám egyezik én nem vacakolnék vele, ahogy láttam erre a 36000980 számra több találat is van (polar parts, skandix) és sehol sem írtak 16 Voltos feszültséget, szerintem csak szimplán el van itt cseszve.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
2014-es s80 motorburkolatán lévő emblémát szeretném kicserélni. Pattintós, vagy ragasztós eljárással van rögzítve? Esetleg hogy érdems rákeresni, mert ahogy én próbáltam, nem találtam.Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
mody123
tag
Sziasztok,
2006-os MK2 s80 volvóra vennék xenon izzót. Milyet ajánlotok? Nem kanyar követős.
Köszönöm előre is -
Ifdm93
friss újonc
Sziasztok
Remelém tudtok segíteni
Egy olyan hibám lenne a kocsival h ha először inditom el a nap folyamán a kocsit mindig berángat egy kicsit viszont ha jövök megyek vele már nem csinálja az indításkor.
Érdekesség képen ha meleg van és süti a nap a motort nem jön elő a hiba.
Porlasztok bemérve és jók lettek,izzitok cserélve lettek
Egyszerűen már nem tudok mire gondolni…
Esetleg járt már valaki így?
Alany 2.4 d5 185le 2008 p3 -
mody123
tag
Azt hiszem D2S a foglalata de megnézem és úgy rendelek hozzá izzót. Köszönöm
Más:
Volvóknál V8-on kívül van láncos vezérlésű motor?
-
Wiz Khalifa
addikt
Sziasztok!
2005-2010 közötti Volvo C70-ről mik a vélemények? Csak benzinben gondolkodok ami 2.4 vagy 2.5-es motort jelent ahogy láttam a használt piacot. Ha lehet nem manuális váltóval venném.
Mivel cabriolet ezért gondolom a beázásra és a kaszt egyenességére is kell figyelni. De ezen kívül a motorról, automata váltóról, stb... mik a vélemények? Megbízhatóak? Mire érdemes figyelni? Kasztni szeret rohadni?
Köszönöm ha tudtok segíteni, még sose volt Volvóm és még a családba és baráti társaságba se ezért kérdezek ennyit.
Smoke some weed nigga!
-
FeRRaR1
őstag
válasz Wiz Khalifa #13078 üzenetére
A motorok megbízhatóak, persze ha megkapták a szükséges dolgokat és nem üvegelték hidegen.
A váltó már macerásabb ha automata. Alapjában véve nincs vele baj, **amennyiben cserélik benne az olajat** Na most engem erről 2 márkaszerviz is le akart beszélni. Mert hogy élet tartam olaj. Aki ezt elhiszi, annak zsebbe nyúlós lesz. Viszont ez miatt nem tudom a tulajokat okolni ha nem cserélik. Mivel maga a szerviz is ezt mondja. A kocsi többi része egy Volvo S40, ami a Ford Focus alvázra épül.
Különösebb gondok nincsenek vele, az első generációs C70 ismerőseim köpködték hogy ez már nem igazi Volvo. Nekem is volt V50-em, ami S40 kombi, 5 hengere 170 lovas szívó, automata. 6 éve adtam el kb, még most is tudom kinél van és a mai napig megy.
Nekem személy szerint nem jött be a V50, igaz én a többi Volvóhoz hasonlítom. Nem rossz, de nem is annyira jó mint egy S60, V70, S80, XC90... Mondjuk ez egyértelmű a pozicionálásából is.
Azt mondom próbálj ki párat, ha tetszik és találsz egy jó példányt hajrá. Lényeg hogy neked tetsszen és feleljen meg. Én pl 188 centivel már szűkösen voltam kicsit elöl...
[ Szerkesztve ]
-
miazmá
tag
Üdv!
Volvohoz hol érdemes bontott alkatrészeket keresni? (2005 S60 2.4 D5 185HP)
Alul van egy műanyag turbócső amit valami kikoptatott és szeretném kicserélni, de kép alapján nem igazán sikerült beazonosítanom egyik bontós webshop-ban sem
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz FeRRaR1 #13079 üzenetére
Szia. Bocsi hogy most válaszolok, elolvastam aztán akkor nem volt időm válaszolni, utána meg elfelejtettem.
Köszönöm a válaszod, természetesen vakon nem fogok kocsit venni ki fogom próbálni stb… alaposan aztán lehet kiderül nem is jön be.
Az automata váltó kb minden kocsinál így van. Én Angliában élek, itt talán cseréltetik időközönként mert itt minden szart szeretnek egyszerűsíteni hogy több pénzt húzzanak le az emberről. Pl fékpofát nem felújítanak a szervizbe hanem komplett cserélik újra, kb 4 évente.
Rozsdásodni mennyire jellemző? Főleg a Ford alváz miatt kérdem.
Smoke some weed nigga!
-
ffodi
veterán
válasz miazmá #13080 üzenetére
Kikoptatás alatt mit értesz?
Azért kérdezem, mert ennél a típusnál/évjáratnál a turbócső (töltőoldal) 1-2 alkatrésze szeret mindig ugyan úgy tönkremenni. Először is van egy rezonátorháznak nevezett alkatrész aminek egyik oldala közvetlen a turbóhoz csatlakozik (a másik egy hosszabb műanyagcsőhöz), ebben van 2 db tömítés. A 2 db tömítés közül a "felső" nálam rendszerint (1-2 év) elszakad, és akkor bizony leköpi a rezonátorházat (a műanyag turbócsővel együtt...jó-jó a töltőnyomás nem gyári értéken van ) és szívódízel-üzemmódba lépünk át, hamar eltömődött DPF-fel társulva. Ehhez létezik egy kiváltó alkatrész. A korábban említett műanyag turbócső állapotától függ az, hogy mennyire tudja "leköpni" az említett alkatrészeket. Ugyanis, a cső műanyag fülekkel van rögzítve (mereven), melyek közül az egyik (beépítés pozícióját tekintve a legalsó) elég hamar letörik, és akkor van a legnagyobb "baj". Ha ez a cső kell, akkor bontóban is jó eséllyel sérültet fogsz csak kapni. Továbbá, ha ez a baj, akkor 2 db erősebb gyorskötöző a gyári rögzítési pontra és problem solved.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
miazmá
tag
Hűha, ennyire nem néztem körbe
Kikopás alatt tényleges kikopást értek.
Látszik hogy körülötte is el van vékonyodva az anyag és már 1 borsónyi lyuk is van a csövön.
Szerintem sokat földutaztak vele, talán.Köszi a kimerítő választ, amint ráérek felugrok vele az aknára és meglesem(majd lövök egy képet is)
-
Kelecar
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #13081 üzenetére
Örülök, hogy itt látlak és igazi autó vásárlásán gondolkozol
FeRRaR1 is angliában él hátha egyszer megmutatja neked a V8-at és eszedbe se fog jutni mást venni
Fékpofa alatt nem tudom mire gondoltál (mert az csak dobfékekben van), de fék alkatrészt itthon sem szokás felújítani: betéten nincs is mit, tárcsát szerintem nem éri meg mert általában nem nagy tétel, féknyerget lehetne, de legtöbb szervíz inkább cseréli (én vállalok féknyereg felújítást homokszórással ha érdekel valakit )
Volvok 90%-ban nem rozsdásodnak. Régi S40/V40-ek (1995-2004) és mégrégebbi 400-as széria ami tudott rohadni, de P1, P2 és P3 platformokra nem jellemző.
C70-ből egy jó T5... hm... azt én is nagyon adnám -
-
Kelecar
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #13085 üzenetére
Hát nem tévedsz, nem ismerem a kinti kínálatot, de itthon 2M alatt semmilyen P2 C70 nincs, nemhogy megbízható, vagy T5
Mi nagy Volvósok vagyunk, itthon összesen 7 van, abból 2 az enyém, de én 200 ló alá nem adom
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Kelecar #13086 üzenetére
Mondjuk itt kint némely kocsi márka, stb... olcsóbb mint otthon. Amúgy igazán 5000fontig nézve lehet jobbakat kifogni mert 4000-ig olyanok vannak inkább T5-ben amiben van 160-200k kilométer. De pl ez azért egész szép szerintem. [link] Illetve szerintem ez se annyira rossz. [link]
Amúgy egy fontos kérdés merült fel még bennem. Mivel én szeretem a kocsi hangtechnikát. Ebbe egyáltalán lehet beépíteni másik fejegységet, stb...? Mert nem igen találtam rendes infót. Még arról se milyen méretű hangszórók vannak benne.
Smoke some weed nigga!
-
Kelecar
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #13087 üzenetére
Fú ezek szépek. Ha itthon lenne ennyiért balkormányos már mennék is érte
Hát hifi téren szerintem nem a legjobb. P1-esekben fejegységet elég macerás cserélni. Én csak a bluepowerről tudok amit bele lehet rakni, de az se olyan nagy szám.
-
Maki75
újonc
Sziasztok! Egy nagyon jó barátom, új boldog tulajdonosa lett egy Volvo S80 II 2006 D5 autónak, ez volt álmai kocsija, én segítek neki mert új autós fiú. Nos a kocsival semmi gond, nincs hibaüzenet, csekkdzsin, a 6-os automata szépen teszi a dolgát. Egy gondunk van illetve kettő, de a második kisebb probléma. Első: a fedcomp nem akar előjönni, hiába nyomjuk be a indexkar végén a gomdot, az csak az egyébként megjelenő üzenetet nyitja meg vagy tünteti el, (pldául, ajtó nyitva, motorháztető nyitva, stb. ezeket kiírja) de a tekerőgomb használatára nem akar a többi adat például az átlagfogyasztások stb, előjönni (én örülnék, ha egy vízhőfokot, vagy oljanyomást is látnék...). Mi lehet a gond? A kisebb probléma, hogy a rögzítőfék nem akar kioldáskor teljesen visszaugorni, de ezt lábbal rásegítve lehet orvosolni (gondolom a bowdent kellene cserélni, mert berozsdált, bár lehet elég lesz egy kis olaj, meg megjáratás neki, ha még nem szőrösödott ki a huzal benne). Ötleteket segítséget előre is köszönöm! Esetleg tudtok-e valakit akinek Győr környékén van gépe a tárolt adatok kiolvasáshoz?
-
FeRRaR1
őstag
válasz Maki75 #13091 üzenetére
Több S80 is van / volt a családunkban de nem nagyon tudok segíteni. Mind elektromos kézifékes volt és nem volt hibájuk sose. Az XC90-en volt pedálos, azon kellett pofákat, rugókat cserélni és bowdent állítani.
A fedélzeti problémával se találkoztam még, tippre érintkezési vagy bajuszkapcsoló hiba lehet.
Alapból nincs vízhőfok és olajnyomás jelzés. Viszont ha gond van valamelyikkel szól. Illetve utólag megoldható, VDASH tud ilyet can extenderen.
-
baloghrp85
újonc
válasz haxxika #13070 üzenetére
Tisztelt Urak, küzdök az S40 2.0d-vel, bízom benne, hogy van valami ötletetek.
A probléma: részterhelésen (~1500-2000 fordulatszámtartományban) torpan/rángat az autó.
Másfél éve vettük, vétel után nem sokkal jött a "Motorrendszer szerviz szükséges" de tökéletesem ment az autó. Kiolvasva EGR hibakód volt benne. Szétszedtem, le volt falazva, egy 8mm-es furat volt a falazólemezen, tehát valamennyit azért visszavezetett. Kiszedtem a lemezt és nélküle rángatott kisebb fordulaton. Visszafalaztam, hogy majd cserélek EGR-t. Megnéztük élő adatban, itt úgy tűnt hogy működik az EGR. Biztosra akartam menni, ezért elvittem márkaszervizbe, ahol megerősítették, hogy jól működik az EGR, viszont a légtömegmérő mért értékei nem jók, ez lesz a baj. Cseréltem, a probléma nem változott. Visszamentem még egy körre. Hibakód semmi nincs eltárolva ezért a márkaszerviz is arra jutott, hogy cseréljek EGR szelepet. Itt lehúzták a szelep csatlakozóját és így rendesen megy az autó, de leállításkor elég durván áll le. Ami még érdekes, hogy lehúzott EGR csatlakozóval nem ír hibát a műszerfalra.
Végül Borg-Warnert vettem, a cserét elkövettem az EGR csere során a hőcserélőjét és a szívósort is kitakarítottam (ki is jött egy lapátnyi korom). A rángatás még mindig előjön, illetve azóta kétféleképpen üzemel az autó:
-Nem rángat de érezhetően gyengébb viszont finoman áll le.
-Ereje teljében van de kis fordulaton rángat, leállításkor rúg még egyet.Gyanús volt még a MAP szenzor. Ezt kitakarítottam, semmi. Egy hibátlanul működő V50-ből kölcsönkértem, azzal is rossz.
A márkaszerviz és a többi szerelő kontaktom is kifogyott az ötletekből. Most a héten Launch-al néztek meg minden élő adatot és minden tökéletes...
Nagyon jól jönne még valami ötlet
Köszönöm előre is!
-
zgospel
őstag
válasz baloghrp85 #13094 üzenetére
EGR lefalazásakor a szoftvert is át szokták írni. Amikor visszaalakítottad az EGR-t eredeti állapotra, akkor a szoftver is vissza lett gyárira állítva?
Illetve vajon amikor az EGR le lett falazva az előző tulajnál, akkor ki is lettek takarítva a dolgok, pl a szelepek, vagy csak lefalazták aztán minden korom és trutyi maradt ahogy volt?A lambdaszonda milyen minőségre lett cserélve? Volvónál nem tudom mi a helyzet, de például Opel Astránál gyakori probléma, hogy random utángyártott szondával nem működik megfelelően, és utána a szerelő sem érti hogy mi okozza a problémát, hiszen a szondákat cserélte, közben meg pont az okozza a bajt továbbra is.
Porlasztócsúcsokra is lehet ráférne egy beállítás már, bár azt nem tudom (nem hiszem) hogy okozhat-e ilyen problémát.Érdekes, hogy a márkaszerviz nem tudja a megoldást, a helyedben elvinném egy kifejezetten dízeles független szervizbe, ott valószínűleg több tapasztalat lesz a mókolt dízelekkel és tudni fogják.
Én nem értek hozzá, de hátha segít ezek közül bármi
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
baloghrp85
újonc
A korom mennyiségéből ítélve nem lett semmi kitakarítva az előző tulajnál. Viszont az EGR cserélve volt nála is. Valószínűleg ő is ezzel kínlódott, cseréltek neki EGR-t, nem lett jó és lefalazták. Vezérlőből nem lett kiírva, ezért is írt hibát.
Márkaszervizben újraszoftvereztettem, biztos ami biztos alapon.
Lambdaszonda hiba tárolva sem volt benne, ahhoz nem nyúltam még. Viszont ha lehúzom az EGR csatiját, eltűnik a rángatás és megy is. Olyan mintha tényleg az EGR-rel lenne baj de az, hogy két eltérő gyártótól származó szeleppel is ugyanazt csinálja, elég furcsa.
Tudsz ajánlani esetleg valaki gurut Csongrád-megyében?
-
mody123
tag
Sziasztok,
MK2-es S80-nál milyen gyakran kell cserélni a hosszbordás szíjat? Ha jól tudom amikor szakad akkor nagy eséllyel viszi magával a vezérmű szíjat is
-
nesa
veterán
válasz baloghrp85 #13094 üzenetére
Soha nem lesz jó, hagyd a francba, ha kivan írva az egr nyitva marad, falazd le teljesen, vagy ha nagyon környezet tudatos vagy akkor egy 3mm es lyukat tegyél a falazásra.
[ Szerkesztve ]
-
baloghrp85
újonc
Igen, errefelé terelődnek a gondolataim de közben annyira idegesít, hogy nem jövök rá a megfejtésre. Még a turbónyomás szabályzókat megvizsgálom, hátha találok valamit.
-
tibor.sz
tag
Sziasztok!
2011-es V60, meghalt a szivargyújtó a könyöklő előtti redőnyös részben és a könyöklő hátulján lévő is. Nem ad ki áramot egyik sem. Ez lehet biztosíték probléma?
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra