Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
atee_13
őstag
válasz Piftuka #12849 üzenetére
Az a 4.4 a Yamahatól van.
Mindenképpen kuriózumnak számít. Ha jól rémlik FeRRaR1 nek van vagy volt ilyen.
Tesztek nagyon szeretik FeRRaR1 meg lehet személyes tapasztalatokkal is tud segíteni -
Peti78
őstag
Nagyon sajnálom, hogy nem 3 hónappal korábban volt eladó ez a V8. Akkor nem egy 2014-es s80 at vettem volna, hanem ezt. De akkor abban a két hétben nem volt csak egy sotét V8, az meg Dubai-ból érkezett, nyilván mindene tele van porral. Úgyhogy azt nem vettem meg. Még mindig gondolkodok azon, hogy ezt a fehéret megvegyem, de reggelre mindig győz a józan ész. Bár olcsó, legalábbis ami a vételárat illeti, azért én tuti rendesen átnézetném azzal aki ért hozzá. Mert egy vagyont lehet ellocsolni erre is .
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
nesa
veterán
válasz Peti78 #12853 üzenetére
Bármire lehet vagyont locsolni, de ha valami boldogabbá tesz az mindent megér.
Én nagyon régóta egy Oldsmobile Cutlass Cruiser szeretnék 5.7 dízelbe (az a v8 dízel hang), de sajnos nincs, már Cadillacet is megvennem de az sincs elérhető darab, ami van a túl drága.
[ Szerkesztve ]
-
aneda
aktív tag
válasz Piftuka #12849 üzenetére
Szerintem 2,5mFt-ért nem nagyon lehet találni olyan Volvot, amivel ne lehetne ugyanúgy folytatni az állandó javítást, mint a jelenlegi Saab-al.
Talán S40/V50 vonalon lenne érdemes körülnézni, de az meg nem biztos hogy előrelépés a jelenlegi után.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Peti78
őstag
2014- es S80 ba milyen ledet ajánlanátok? Beltér, csomagtartó es rendszamtabla világítás érdekel és hideg fényű
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
válasz Peti78 #12859 üzenetére
Én is csak a csomagtér világítást keráztam ki. Kapott 2 feston cob LED-et a két szélső illetve felszereltem még 2 ledcsíkot a hátsó sarkakba, a gyári kettőből kábelezve. Sokszorosa a fényerő, semmi nem látszik belőle, kb meg nem mondod hogy nem gyári.
[link] <- Ezt konkrétan de szerintem ez kb mindegy, csak működjön meg megfelelő méret legyen.
[link] <- Ez meg amit extrába feltettem. Szóval most mind a 4 sarok világít. Tökéletes.
[ Szerkesztve ]
-
Weareus
addikt
Mindkét Volvo-n meghalt a ventilátor. Ha fűtést akarunk, vagy szélvédőlefújást, hiába tekerem fel a középkonzolon, semmi. Ez most vagy ventilátor (fűtőmotor) vagy az előtte lévő kis alumíniumtüskés kocka, blower resistor az angol neve. Lehet ezeket javítani vagy új/utángyártott kell?
Esetleg toposszal rendelkező típushiba, érdemes mókolni vele?[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
haxxika
senior tag
válasz Peti78 #12861 üzenetére
Igaz S60, de én úgy oldottam meg a világítást, hogy egy 5m-es ledhuzalból vágtam le akkora méretet, hogy a hátsó szélvédő vályatba belemenjen végig. A bekötést az egyik csomagtér világításra raktam (csak poz, neg). A legjobb döntés volt, néha ha olyan környéken vagyok, inkább lekapcsolnám
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
benczeb
aktív tag
Miután a hétvégi repülőnapon megtudtam, hogy a Gripeneket a Saab gyártja, és Volvo/GE engine van bennük, elmentettem ezt a fórumtémát a kedvencek közé.
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
Menetrögzítő kamerát aksira, vagy biztosítéktáblára jobb kötni szünetmentesre?
2014 S80 és
2010. V50Más: Az adaptív tempomat megőrít az s80 ban. Van valami beállítás, hogy csak sima tempomat legyen?
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
válasz Peti78 #12869 üzenetére
Én mind a 4 dashcamet a szivargyújtó kabelére kötöttem, így csak akkor megy ha van gyújtás is. Ami a Fordra nem igaz mert az meg 30 percet leállítás után is. Illetve talán az S80 is elindul korábban mint a gyújtás. Én biztosíték táblára tenném, elég onnan levenni a pluszt, a földet meg bárhol megtalálod.
Mi baj van az adaptív tempomattal? Én imádom.
-
Vismajor01
addikt
Sziasztok,
V60 D5-D6 PHEV opcinális árlistáját keresem.
Van ötletek hol találok ilyet? Egyet kaptam itt PH-n de az full németül van, nem akarnék ennyit bszodni vele, és ott PHEV-et nem is láttam.
Hogy mire figyeljek a tipusnál az megvan, dehogy mibe mit raktak, mik voltak a lehetőségek azt sehogysem találom..
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
haxxika
senior tag
válasz Vismajor01 #12871 üzenetére
Ebben a kérdésben szerintem a Volvo V60 PHEV - Magyarország csoport tagjai jobban tudnak segíteni
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
perecKING
senior tag
sziasztok!
van egy xc90-em 09-es. fura hiba jott elo. de varnom kell a szerelomre.
Nincs ereje/nem megy(alacsony a turbo nyomas, ki lett olvasva)
valamint ahogy nyomom a gazt ugy az utasterbe jobban kezd el suviteni a levego, ugy hogy a ventillator szabajzo 1-es en van vegig, de meg is hahogy nagyobb gazt adok befuj a levego a szellozokonvalaki hallott mar hasonlorol?
nem fustol stb.. szerelo annyit mondott hogy szet kell majd kapnia, most csak a kiolvasasra volt ido meg ranezni bontas nelkul.
koszi
-
haxxika
senior tag
válasz perecKING #12874 üzenetére
Ha D5 mindenképp a turbócsöveket nézd át. Lehet nemlátszódik, de valahol megrepedt, levált. Ha így süvít a ventilátorok felől is, akkor tuti ez a gond (már átéltem én is).
Mindenképp ezen az úton indulnék el.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
róbert gida
tag
válasz Vismajor01 #12873 üzenetére
Szia!
Májusban vettem egy V60 phev-et D5 motorost 2016 év végit ami 2017 modellévnek számít.
Mire vagy kíváncsi? Rengeteget jártam én is utána mire kiválasztottam az autót.Nyugalom ,a hosszú élet ritka ! Ne igyál bele a medve sörébe!
-
perecKING
senior tag
válasz BigBlackDog #12875 üzenetére
Igen 2.4 egeszen pontosan R DESNSEPREM AWDD5 A
Az hogy mikor jott elo nehez megmondani toltam egy MO-UK tavot. Masnap csak 1percig hasznaltam akkor nem vettem eszre de nem is tapostam mert csak varoson belul mentem 1km-et. Aztan 2.nap mikor a szomszed varosba atugrottunk a lehajto utan vettem eszre, de a nagy forgalom miatt az is lehet mar korabban is csinalta, csak nem vettem eszre... Igazabol a nagy tav alatt semmi gondom nem volt az autoval meg is tapostam nehanyszor.Haxxika
Koszi! Elvileg par nap es a szerelo nekiall a csoveket atnezni. -
Beus0726
újonc
Sziasztok,
Tegnap autópályán hazafelé tartva megjelent a "motorrendszer szerviz szükséges" felírat majd néhány km múlva eltűnt, de az autó teljesen legyengült. 110km/h és 2200 fordulat fölé nem ment. Városba érve nem vettem észre semmi különbséget csak autópályán 5 és 6 fokozatban. 2010-es Volvo C70 és 2.0 D (D4204T) motor van benne.
Mi lehet a probléma, mennyi lehet a javítása és mennyire szabad így használni?
A válaszokat előre is köszönöm.
-
haxxika
senior tag
válasz Beus0726 #12881 üzenetére
Millió probléma lehet, ami csak a hibatároló rendszer kiolvasása után fog pontosan kiderülni. Lehetőleg olyan helyre vidd, ahol tudnak gyári Volvo (Vida) programmal olvasni, mert akkor egyből ki fog derülni az ok.
Valszeg újraindítás után el fog tűnni a hiba, de akksi le-fel után mindenképp, ezért fontos ilyen szervizbe vinni, mert a gyári programmal az előzmények is visszakereshetőek.
Ha megmondod merrevalósi vagy biztosan tudunk olyan helyet ajánlani, ahol tudnak segíteni.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
géeles
aktív tag
Sziasztok!
Saab guru van erre?
9-5 2001-böl, távirányító az ajtókat nem nyitja, az immo led nem villog.
Sokáig állt akku nélkül. A kulcsokban az elemcsere megvolt.
Vissza kellene kapcsolni.
Esetleg valami készülék érdekel amivel jól belelátni az agyába.
Kocsi pesten amúgy jól működik.[ Szerkesztve ]
TV Box Amlogic S905X4 4GB+64GB 8K 2.4G/5G X96Max, OnePlus Nord2-5G, "P."
-
atee_13
őstag
Asszonynak jövőben kellene majd valami pályára.
V40/50 2.0D 136le, ha egész olcsó jólfelszerelt létére akkor az azért lehet mert tropa a motor vagy rövidesen az lesz?
-
nesa
veterán
Így is mondhatod, de ez egy 2.0HDI, PSA motorkódja RHR, fordba is rakták meg még vagy 50 féle autóba.
RHR nél arra kell figyelni hogy csak a siemens befecskendezőst szabad megvenni, mert RHR létezik delphivel is az szopó roller.
De volvoba úgy tudom csak siemens van.[ Szerkesztve ]
-
atee_13
őstag
400 e körüli km reális lehet ilyesmi idős autóknál, egy motorfelújjítás lehet tudni kb mit kóstál ha baj van? Mi lehet még buktató a típusban? Asszonynak szimpatikusak a volvok, focus futómű meg nekem
Ilyen 500-1 milli közötti kategória lehet használható vagy az inkább kerülendő? -
tvrobi
csendes újonc
válasz atee_13 #12888 üzenetére
900ezerért vettem 6 éve az s80 d5-öt, 2002es.Olajcseréket nem számolva kb 3 millióba van már.
Motorcsere is kellett, egyik görgő a generátor körül eltört és egy darabka bejutott az alul nem burkolt vezérműszíj alá és lelökte.
140ezer a bontott angol motor, nem is érdekel mennyi van benne.
Igy gyorsabb és olcsóbb volt mint a sérültet helyrehozni.
Nyilván ne ebből indulj ki, de sok km sok rizikó, karbantartás persze a legfontosabb, ha mindig mindent megkap, sokáig elszalad hibátlanul.
De mindenre nem tudsz felkészülni, jött trailer az M3-asra értem mert az AC pumpa nyugdíjba ment.
És a szíj is a Bükkben repült le télen -6 fokba, térerő csak a faluba, stb...
Na de ettől függetlenül is imádom, az a hatalmas test, az az ülés, 2x megmentett már, szóval marad természetesen még 20 évig -
nesa
veterán
válasz atee_13 #12888 üzenetére
500k ér ilyen autó magyar forgalmival üzemkepés állapotban szerintem nem létezik, inkább 1,2-2,5 millióig, én az enyém 1,6 alatt most nem adnám el, 400 ezer km szerintem ezeknek nem probléma több HDI van ami megbontás nélkül 1 milliót is elmegy, én nem hiszem hogy problémás lenne, úgyis szinte mindbe van már 300-600 ezer km attól függetlenül hogy esetleg 170 re vagy 250 re tekerték vissza, az enyém 431 nél olyan a beltere majdnem mint az új, nem log semmi, nem szakadt semmi, és nincs kikopva a kárpit.
Eddig a V50 röl beszéltünkA V40 az régebbi modell abból kapsz 500 ér is de azokban Renault 1.9 TD vagy DCI van nyilván az TD egy egész más stílust kíván mert 10km alatt hengerfejesre rakható, a DCI meg olyan mint a többi mai dízel, hogy mik a speciel nyűgjei azt nem tudom nem volt még Renault dízelem.
Az újabb V40 meg 3 millió felett kezdődik.
Szemeztem mostanában én is a régebbi v40 el mint egy ötlet, hogy eladom mind a kettő kocsim és veszek egy valami normális méretű autót ami 5,5méter körüli, meg egy olcsóbb rohangálóst "V40" de csak jobb lenne rohangálni valami villany autó, csak egyszer az életbe már szeretném ha nekem is lehetne egy normális méretű autóm.
-
Peti78
őstag
válasz atee_13 #12888 üzenetére
A 2001-es s60 T5 ben 450 ezer volt amikor hengerfejes lett. Számlával, iskolákkal, Unixos alkatrészekkel azt hiszem 900 körüli ajánlatot kaptam. Előtte is sokat költöttem rá, nem volt gazdája előttem. Úgy döntöttem, nem koltom már rá ezt az összeget eladtam. Vettem helyette egy 2010es v50 et, hibátlan állapotban. Ez tavaly novemberben volt. Most a v50 mellé vettem egy 2014-es s80-at. A magam részéről ilyen öreg autóba nem ugrok bele még egyszer, annak ellenére hogy nem az autó hibája volt hogy szartak rá.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
atee_13
őstag
V50
S40
Pont azért tűnt fel, mert többre saccoltam a típust árban. 2004 előttivel nincs bajom, de az már kicsit idejemúlt nekem. Ezeknek töréstesztje jó, futómű kategóriájához képest jó, volvo nem a fapad minőség asszony jól ell lenne vele esetleg ha beleülök még én is.
Sokat nem szánnék rá mert kellene majd kb havi 2 x 250 km re 90% pályán.
Azok közé tartozom akik úgy vélik dízelt venni nem a legjobb az időpont. Amikor eljönnek majd a kitiltások. Nem tudom pontosan belőni, h ez év vagy 5. Az árak viszont jelenleg ezt egyik típusnál/márkánál sem tükrözik és ha rosszkor veszem könnyedén téphetem majd a hajam (ha lenne ), h minek kapkodtam.Karbantartással nem lenne gondom, ha kalkulálható és tükrözi a vételár. Azzal sem lenne bajom, ha egy komplett felújítandó lenne mechanikusan, ha olyan az ár is.
Csak nem tudom, hogy pl egy olcsó 600-700 ezres + 500 ezer ráfordítás mennyire lenne elég. Megcsináltatom és nem kell izgulni, h akármelyik nap megállhat és lehet rá locsolni megint 500 at vagy lehetek nyugodtan, hogy kötelezőket időben elvégezve nem kell tragédiától tartani.
#12889tvrobi
S80 nézegettem kíváncsiságból már korábban, de túl nagy. Garázsba lehet be sem férne . Asszony a puntoval is megsimogatta a tükröt a kapukereten -
nesa
veterán
válasz atee_13 #12892 üzenetére
S40/V50 fenntartása jelentősen kedvezőbb mint a többi nagyobb modellnél.
Az árat neked kell belőni, hogy szerencséd lesz vagy sem majd az idő eldönti, én inkább 1,5m felett nézelődnék, nem tudom hol laksz de ha Pécs környékén az enyém megnézheted, csak hogy legyen egy referencia milyennek kell lennie, mert ha láttál próbáltál egy jót akkor tudod a többit hasonlítani valamihez. Én szívesen kipróbálnék egy 500k körüli darabot mégis milyen az, de valószínű 20 méter után ki is szálnék. -
Piftuka
veterán
válasz géeles #12883 üzenetére
Szerintem vidd el az autót a Sziki-Car Kft. szervizébe.
Biztosan tudnak segíteni az újraprogramozásban. (Mert az elemcsere önmagában nem elegendő.)
"Aquila non captat muscas."
-
Weareus
addikt
Közben voltunk a V70-nel is vizsgán.
Bal kormány gömbfej 13.5k
Trapéz gömbfej jobb és bal 2x12.9k
Toronycsapágy, szilent 2 db 18k
Kormány axiál rúd 2 db 21k
Futómű állítás 8k
Műszaki vizsga díj 22k
munkadíj 20k
Szumma 128kA T6-hoz képest alkalmi vétel volt.
És a T6-on vezérlést is kell cseréltetni, kicsit túl lett hordva 180k kilométerrel. (Ár 220-250k között cakpakk)...
Jó Volvo-snak lenni.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
mody123
tag
Sziasztok,
Nemrégiben irtam a volvóm nagy olajfogyasztásáról ( S80 MK2 2.5T )
Motor felújitásba nem szeretnék belefogni túl sok az nekem igy lehet megválnék tőle
Munkahelyet is váltottam ami még messzebb van.Kérdésem hogy mi a véleményetek 2010 utáni 2.0 D3-as Dizel S80-ról?
Mennyire megbizhatóak?
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra