Hirdetés
Tesztek – III.
A World in Conflict volt megpróbáltatásaink következő állomása, ez a játék a 3-utas és Quad SLI-t komoly kihívás elé állította, a skálázódás egy nagy nulla volt. Két GPU-val az SLI még jól szerepelt, de hárommal, aztán néggyel semmit sem javult (pedig mint írtuk, a V-Sync-et a meghajtóprogramban alkalmazásvezéreltre állítottuk). Ezzel szemben a CrossFireX egész jól érezte magát, egy-egy GPU hozzáadásával egyre gyorsabb lett a játék. Érdemes megfigyelni, hogy DirectX 10 módban a 8800 GT és 9600 GT SLI gyorsabb volt a 9800 GTX SLI-nél is, a HD 3850 CrossFire viszont kevéske memóriájával a sor végén kullog.
A Colin McRae Rally: DiRT az utolsó tesztelt játékunk, itt is csak addig volt problémamentes az SLI működése, amíg 2560x1600-as felbontás alatt maradtunk. A Quad SLI itt is elég csúnyán leégett, igaz, a CrossFireX sem volt sokkal jobb, de legalább felmutatott valamit. 2560x1600-ban aztán a különböző SLI variációkkal használhatatlan mértékben lelassult (5–6 fps-es diavetítésig), nem egyszer le is fagyott a gép. A HD 3850 CrossFire egyszerűen csak nagyon lassú volt, 3 fps-t mértünk, és meg kell még emlékeznünk a 3-utas CrossFireX-ről is, ugyanis feljegyeztük, hogy bár 27 fps-t ért el, azért ez nem mond el mindent a teljesítményről – a játék egyenetlen eloszlásban rajzolta ki a képkockákat, időszakosan meg-megakadt, mintha a GPU-k összehangolása még nem lenne tökéletes.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!