Wolf ET, Call of Duty
Szokásunkhoz híven a tesztek első szereplői az OpenGL-re épülő programok, melyek leginkább LAN-partik kedvelt játékai. A repertoárból ezúttal már nem hiányozhat a múlt héten megjelent Doom 3 sem.
Hirdetés
Wolfenstein Enemy Territory
A Wolf ET élsimítás és anizo nélkül az újabb kártyákat nem tudja megfogni. Érdekes, és egyben az OpenGL-es játékok esetében jellemző momentum, hogy a GeForce 6800 itt az X800-asokat is veri (legalábbis 1280x1024-ig), ez pedig nem kis szó.
Az élsimítás és anizo bekapcsolásával elértük, hogy egyik kártyával se legyen processzorlimitált a játék. A GeForce 6800 Ultra és GT magabiztosan vezeti a mezőnyt, mögöttük kicsivel lemaradva az X800 XT, majd a GeForce 6800. Az X800 Pro az utóbbit nem képes behozni. Wolfenstein alatt a GeForce FX 5900 Ultra gyorsabb a Radeon 9800 Prónál.
Call of Duty
Tanultunk korábbi tesztjeinkből, és lecseréltük az eddig COD teszteléshez használt demót, amely már 95 fps környékén processzorlimitáltságot okozott, főleg a demóban mozgó sok karakter miatt. Ennek hatására az új demóval a CPU-limit kitolódott 178 fps-ig. COD alatt is a GeForce-ok az abszolút egyeduralkodók, a GeForce 6800 1280x1024-ig ismét gyorsabb, mint az X800-asok. Érdekesség még, hogy itt a 9800 Pro előzi meg a GeForce FX 5900 Ultrát.
Az élsimítás és anizo bekapcsolása után sem változott meg jelentősen a sorrend. A 6800 GT és Ultra könnyedén veszi az akadályt, és laza 20-30 fps-t ver az X800 XT-re, amellyel a sima 6800-as 1024x768-as felbontásban még pariban van! Utóbbi ezután mélyrepülésbe kezd (egészen érthetetlen módon), és – a Radeon 9800 Pro és a GeForce FX 5900 Ultra eredményei alatt 11 fps-sel – meg sem áll a az utolsó helyig.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!