Doom 3: az NVIDIA visszatér

Hirdetés

UT2004, Tron 2.0

Unreal Tournament 2004

A DirectX-es játékok sorát az UT2004-gyel nyitjuk, amely már DirectX 8-as játéknak számít, mert ha elvétve is, de találkozhatunk benne 1.4-es pixel shaderekkel is. Ez azonban nem különösebben látszik a játékon, ahogy a kártyák teljesítményén sem. Az élbolyt a GeForce 6800 Ultra és GT duó alkotja, mögöttük minimálisan lemaradva az X800 XT és az X800 Pro áll. 1024x768-ban ez a játék processzorlimitált. A GeForce 6800 nincs sokkal lemaradva az X800 Pro mögött.

Az FSAA és AF bekapcsolása után eltűnik a processzorlimit, és kitisztul a kép. Az X800 XT végez az élen, mögötte a 6800 Ultra és GT, közéjük beékelődve az X800 Pro. Ezekkel a beállításokkal a GeForce 6800-as szépen bírja a tempót egészen 1600x1200-as felbontásig, amikor a memória mérete szűkössé válik, és a kártya teljesítménye lezuhan a Radeon 9800 Pro szintjére.

Tron 2.0

Élsimítás és anizo nélkül a Tron 2.0 esetében a csúcskártyákkal processzorlimitáltságról beszélhetünk, sőt a Radeon 9800 Pro 1024x768-ban a GeForce 6800-asokkal van pariban. Itt az X800 XT a nyertes, de a többiek sem szégyenkezhetnek a néhány fps-es lemaradásukkal.

Az FSAA és AF bekapcsolásával eltűnik a processzorlimitáltság, és némileg letisztul a kép is a grafikonon. Az X800-asok gyorsabbak a GeForce 6800-asoknál, az alsó régióban viszont nem meglepően a sima GeForce 6800 a leggyorsabb.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés