CMR04, LOMAC
Colin McRae Rally 04
Utolsó, shadereket komolyabban igénybevevő játékunk a CMR04, melyben az X800 XT ismét a leggyorsabb. Az X800 Pro a felbontás növelésével a 6800 Ultra és GT kártyák mögé kényszerül. Az olcsóbb kártyák sorában a 6800-as ismét az abszolút befutó.
Az élsimítás és anizo bekapcsolásával a sorrend és az arányok különösebben nem változnak meg.
Lock On: Modern Air Combat
A LOMAC-re már nem annyira jellemző a shaderek használata, bár a repülő hajtóművéből kiáramló forró levegő érzékeltetésére DirectX 8.1-es, azaz 1.4-es pixel shaderekkel is találkozhatunk. A teszteléshez egy beépített replayt játszottunk vissza, miközben a FRAPS-szel mértük az fps-eket, ezért mérési hibáról szó sem lehet. A csúcskártyákkal 1024x768-as felbontásban processzorlimitált a játék, majd a felbontás növelésével a kártyák folyamatosan szakadoznak le az X800 XT mögött, amely ismét a leggyorsabbnak bizonyul. A 6800 Ultra az X800 Próval jár egy szinten, a GT pedig mögöttük lemaradva figyeli az eseményeket.
A képjavító effektek bekapcsolásával a sorrend csak az alsóházban változik meg, a GeForce 6800 kevesebb memóriája (128 MB) itt érezteti hatását, és így az FX 5900 Ultrával kerül egy szintre a kártya. A 9800 Pro végez az utolsó helyen.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!