- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- OLED TV topic
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- RAM topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- SSD kibeszélő
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
-
PROHARDVER!
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#67688960
törölt tag
válasz mcwolf79 #64750 üzenetére
miért nem ülsz be egybe és rontasz neki vele az ellenségnek, egy az egyben
biztos nagy sikered lenne
ez is csak egy járgány egy játékban, egy csapatjátékban
nekem is van
mindenféléből van egy
más játékban meg mindig a sniper ellen ment a sírás, vicc
mindenkinek zsebkést aztán futás[ Szerkesztve ]
-
mcwolf79
veterán
válasz Chris0321 #64751 üzenetére
Talán azért ,mert ez baxxa szét leginkább a "normál" játékot.
És most ne jöjjön senki azzal,hogy tanuljam meg,hova nem tudnak belőni! Ha van 2-3,akkor tökmind1,hacsak nem akarok végig egy szikla/épület mögött dekkolni.gog:
mert talán ez egy tankos játék, és én azt a játékot szeretem. Nem végig egy helyben állni,és lesni a map-ot,várva, mikor spottolnak fel egy szerencsétlen/gyanútlan áldozatot.[ Szerkesztve ]
Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
dfsz34
őstag
Egy közönséges ász a T49-el, de két dolog miatt érdekes. Az első, hogy milyen hatékonyan működik a most már 97%-os kamo skill.
A másik az, hogy nagyon kevés sebzésre is megadta az ász szinthez elég xp-t. A titok annyi, hogy saját magamnak spotolok és nem lövök olyan ellenfelet, akit más leláncolt. Ennyire sokat számít, mert 2,1-2,2e sebzés szokott kelleni ászhoz vagy még több máskor, de most az ellenség házhoz jött a pofonért és a csapatom meg über kemper módot választotta.
Azért a KV2-t sajnáltam már a végén, meg lehet, arany nélkül is beverem, csak ugye az még akkor is ki tud szedni, ha mellém lő (vigyázni kell vele nagyon meg a kv1s-el meg minden troll gunos szutyokkal, pl a tier3-as szutyok Cruiser Mk. II-n is lehet howitzer/mozsár ágyú, nem érdemes alábecsülni, hiába tier3-as tank csak) és még így is pluszos volt a kör vége, úgyhogy nem érdekel, mert nem ezzel a tankkal termelem a kreditet, annyi már bőven elég, hogy nem vagyok mínuszban.
-
KaLeun
senior tag
Ha nem lenne arty, az arty whinerek akkor is sírnának valami miatt.
Remélem ebben az Armored Warefare-ben lesz lehetőség artyval MRSI-t lőni. Mondjuk egy Panzerhaubitze 2000 akár 5 lövedékkel is el tudja ezt játszani... Mmmm... Elképzelem, ahogy tomato M1A2 kérődzik a mező közepén és 1x csak ba-ba-ba-ba-bammm....
Cila
-
ng0ofy
KORREKTOR
válasz Chris0321 #64751 üzenetére
Inkabb legyen eggyel tobb arty, mint akar csak egy darab Borsig... En igy vagyok vele.
Ahelyett, higy a szokasos vinnyogast irjatok meg vitatkoztok rajta, hogy mi a serencse egy jatekban, ahol eleve 25% a randomfaktor inkabb olvasnatok el, amit Bingisz irt! Amikor elolvastam az ö hozzaszolasat, azt hittem, majd elindul a vita es talalgatas az ujdonsagokkal kapcsolatban, ahogy illene. Ehelyett megy tovabb a panaszkodas mert ertemetlen szofacsaras. Ez csak azert erdekes, mert van egy WOT off topik, ott az ilyesmit megbeszelik/megbeszeljuk. Otlet: csereljuk ki a ket topikot Tanacs: a "sok az arty", "nem vitte at a papirt (ellenfel)", "atlotte a kispuska a frontpancelt (sajat tank)", szerencse-nem szerencse, "miert van gold loszer" temakat hagyjatok el. Ha valakit megis bant, zavar, ki szeretne onteni a lelket, akkor az -OFF topikban varja a szovegszerkeszto felulet.
Most pedig valaki, aki jatszik sokat igazi scouttal, irja le nekem, hogy mi a velemenye arrol, hogy egyre tobb a varosi palya, ahol lehet kerulgetni a heavyket es ertelmet vesztette a nagy latotavu passziv scoutolas. Tudtok ervenyesulni ezeken a palyakon?
-
#67688960
törölt tag
válasz mcwolf79 #64754 üzenetére
de végül is a csapatnak kell nyerni, és úgy elég jó csapásmérő azért
na és megmentettem már egy két mókust mert kiszedtem neki amivel lehet hogy nem bírt volna el
különben nem olyan könnyű ám az se, nem tudsz pikk pakk lövöldözni össze-vissza
próbáld ki
nekem se az a kedvencem de jó móka az is, persze nem valami vicces amikor egyedül maradsz, csak ha véletlen úgy is nyersz
amivel most(néha) megyek azzal pl. szívok, de volt amelyikkel kaszáltam rendesen[ Szerkesztve ]
-
bigobert
tag
válasz Patrick76496 #64725 üzenetére
Mi volt a gond Malinovkával? Zavarta a bénákat, hogy 2-3 ismert bokorból lehetett spottolni? Sose értettem, hogy miért nem kapok legalább néha 1-2 blind shotot...
-
scyllarus
veterán
válasz ng0ofy #64757 üzenetére
A városi pályák erőltetése nekem is tetszik, pedig nem nagyon játszom scouttal.
A TD-k szenvednek, a nagy látótáv nem ér semmit, asarkokon meg bajban vannak az ellenségre ráfordulással.
A medek bajban vannak, a sniperek ugye szintén izélhetik a látótávot, a flankereknek nincs helyük a szűk utcákon körbeszaladgálni (mondjuk, ott még a mögékerülés működik). Az artyk bajban vannak, mert a házak közé nem lehet mindenhol belőni (mondjuk ez pont jó). A scout lightokat mondtad. A heavyk közül bajban vannak, amik látótávra/pontos ágyúra építenek. Kiknek jó? Csak az erősen páncélozott, nagy alfájú tankoknak. Orosz heavyk, US forgótornyos TD-k."Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar
-
kanyipicske
tag
Irónia látom nem megy senkinek se át legközelebb kicsit kevesebbel próbálkozok:d
Ami nem öl meg, az nagyobbá tesz - Super Mario
-
dfsz34
őstag
válasz ng0ofy #64757 üzenetére
Városi pályán könnyű tankokkal és olyan papír tankokkal mint Hellcat, T49 stb jóval nehezebb érvényesülni.
Vannak technikák, hova kell menni velük stb, de nagyon ki vannak szolgáltatva az ellenfél elhelyezkedésének. Ha jól szétszóródik az ellenfél, akkor már nagyon veszélyes a házak között futkosni. A sarok harcot felejtsük el ezekkel, csak nagyon speciális esetben szabad művelni ezt, ha pl egy ellenfél van és éppen ellövi magát.
Ha pl Himmelsdorf hegyet sikerül megtisztítani, onnan lehet lőni, de nincs semmi takarás és szinte biztosan spotolnak rövid időn belül.
A papír tankok városban elvesztik a fő előnyüket a kamo értéket és/vagy látótáv előnyt. Elvileg a gyorsaság valamennyire jól jön, ha körbe kell futni egy épületet, de nagyon érezni kell a csatát, hogy ne fuss bele ilyenkor valakibe. Azt is utálom, hogy TD-t nehezebb körbefutni, mert azonnal nekitolat a falnak és elnyom és rám fordul, csak akkor tudom elkapni, ha teljesen a hátába megyek, de ez nem mindig sikerül, csak ha későn reagál és már nincs ideje tolatni, forogni.
Az igazi gondot én ott látom, hogy egy könnyű tanknak tipikusan kicsi alfás pötyögős ágyúja van, ami a városi harcban hátrány. Az ilyen ágyúk jó kihasználásához távolság kell, mert sokszor kell lőni úgy, hogy ne tudjon az ellenfél válaszolni.
Érdekes, de pl pont emiatt a borsó nagyon hatékony városban, hiába papír tank, de nagy alfás ágyúi vannak, városi harcban az az ideális.
Ha lehetne olyan statisztikát készíteni, hogy városi pályán mennyi az átlag sebzés, akkor biztosan igazolná azt, hogy egy könnyű tank vagy a legtöbb gyengén páncélozott tank nem tud annyira érvényesülni. Ez végül is logikus is.
Ennek ellenére biztos van olyan, aki imádja a városi pályákat könnyű tankkal is, de valószinüleg nem ismeri/ismerheti a városi pályán elért átlag sebzését és spot dmg-t, mert akkor máris nem lenne ennyire vidám.
-
KaLeun
senior tag
Pont most voltam egy olyan t8 csatában Airfielden, ahol nem volt arty. Ennek ellenére 1 narancs és 1 citrom IS-3, valamint és egy narancs IS végig a bázis mögött, H0-ban campelt. Szintén ebben a csatában 1 full hp-s SU-100 és egy KV-3, nem tudott mit kezdeni egy magányos 400 hp-s AT-7-tel.
Az ilyen momentumok, mondjuk jobban zavarnak, mint akár az oldalankénti 5-5 arty.
[ Szerkesztve ]
Cila
-
scyllarus
veterán
válasz KaLeun #64767 üzenetére
Az ilyenek akkor is ezt csinálják, ha van arty, ha nincs, az artyk száma nem javít vagy ront a helyzeten. Airfield tipikusan az a hely, ahol ha van arty, akkor a top sebzők között van, ha több van, akkor azok bitorolják az 1-3 helyet mindkét csapatban.
"Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar
-
Chris0321
addikt
válasz kisküzdő #64752 üzenetére
Dehogy nem! Lőttem én már 500 m felett ISU-val is ami minden csak nem pontos. Elég egy jó spotter és vége a csapatnak a nélkül, hogy egyáltalán tudnád ki honnan lő. Arról nem is beszélve mikor a TD-k lőnek beléd egy szépet a nélkül, hogy észrevennéd pedig tudtommal elvesztették a lövés utáni álcájukat mégis volt olyan, hogy a közelemben volt, kilőtt és még utána sem látszódott! Az artynak velük szemben meg van az a rossz tulajdonsága, hogy jóval lassabban tölt, ha mellélő mert mellélő volt olyan csatám ahol 0-t sebeztem pedig lőttem vagy 6-ot GwTigerrel de az istennek nem akart eltalálni semmit összeszűkölt célkereszttel akkor marad a malmozás legalább fél percig és reménykedhetsz, hogy a csapatod megvéd de mivel mindenhol vannak olyanok akik utálják az artykat általában hiába kérsz segítséget.
-
vhw
addikt
válasz #40993792 #64759 üzenetére
Lassú tankkal vagy TD-vel nem lehet mobilisan játszani.
Olyan tankkal amivel lehet, annak nem okozhat gondot például a mozgás - lényegesen csökkentve a találat esélyét. Nem okozhat gondot az, hogy találjon egy másik helyet/útvonalat, amin kisebb eséllyel találják el az artyk. Illetve adott esetben talán az sem lehetetlen feladat, hogy a lövések alapján már sejthető arty pozíciókat felspotolja (pályától/helyzettől függően).Pro tips:
- van a játékban minimap, az artyk randomban általában nem szeretnek olyan helyre fókuszálni, ahol nincs spot, ha a pálya másik oldalán látható ellenség van - átcéloznak, ellövik magukat. Ha egy időre beáll a front, látjuk, hogy lőtt ránk az arty, akkor szépen fedezékbe vonulunk, eltűnik rólunk a spot. Eközben ha észrevesszük, hogy a másik oldalon dúl a lamour, akkor talán sejthető, hogy az arty nem fog sokáig az üres térképre (felénk) fókuszálni, hanem arra próbál lőni, akit láthat. Ezt ki lehet használni; előrébb menni következő fedezékbe, lőni, spotolni...- egy mozgékony tankkal nem szégyen eljönni a kedvenc kis sziklánk/épületünk sarkáról, Kedvenc bombatölcsérünkből, utcánkból stb. ha tisztában vagyunk vele, hogy oda lőni fog az arty, amint újra kimászunk. Más lehetőségeket kell keresni.
- az artyknak van töltési ideje, nekünk meg kéne legyen "situational awareness"; ha mellénk/belénk csapódik a gránát, vagy a közeli csapattársat vágja telibe, akkor az azt jelenti, hogy van idő/lehetőség mozogni, lőni. És a 30-40... stb. másodperc leteltével tanácsos, hogy ne a mező közepén felspotolva találjon minket újra az arty célkeresztje.
- számos artynak keskeny a lövegkitéríthetősége, ezért okos húzás, ha nem a lövege irányában mozgunk előre-hátra, hanem oldalra, pályáadottságoktól függően akár többet is mint 5-10 méter - hadd essen szét a célkeresztje amíg követni próbál (opcionálisan lehet ilyenkor hirtelen megállni, élesen irányt váltani; a szerencsétlen ugyanis próbál a szétesett célkereszttel jóval a tank elé célozni, hogy mire az odaér összeszűküljön/beleszaladjon az áldozat a lövedékbe)
Ilyen és ehhez hasonló apróságokat is meg lehet tanulni pár száz csata arty játék során, nem csak azt, hogy hova tud belőni és hova nem.
Valamint nem csak a pálya adottságaival kell tudni játszani, hanem az idővel is."Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
Plasticbomb
addikt
válasz Patrick76496 #64725 üzenetére
MOst miért. Pl ezzel a változtatással megszűnik az, hogy vagy vagy egyből indultál hátra, vagy valamelyik jobb látótávú tank felspottolt az ellentől. Így pl már nem is annyira vészes pl T95el ez a pálya. Még lenne egy két nagyobb szikla, ami mögé be lehet állni artysafebe, és már egész jó lenne.
A mondat azon része csak egy kis csöpp csipkelődésnek lett szánva, nehogy komolyan vedd. És ne sértegesd az én kicsi "Ferrárimat"! Méghogy behemót......
Kár, hogy nerfelték a mozgékonyságát, úgy még nagyobb élvezet volt csapatni vele. Igaz, az ágyú sebzés nerf viszont nem lett annyira gáz, egész jól lehet vele osztani, és így, hogy ilyen gyorsan tölt, kicsit egy nagyra nőtt E-25 feeling is van benne. Szeretem TD, ha épp kezd elegem lenni arra a napra a 8asokból, meg a 9esekből, vagy abból, hogy sokat játszom 10esek között 8-9es gépekkel, akkor legtöbbször őkegyelmét veszem elő aprítani. (És kedvenc csemegéjével etetem, WTE100akkal.)) Meghálálja ám! )
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
dfsz34
őstag
válasz KaLeun #64767 üzenetére
Ha lett volna arty, akkor sem őket, a bázison kempelőket lövi ki elsőnek, hanem azokat, akik elöl harcolnak. Airfielden főleg, mert ott nincs betonbiztos fedezék, illetve nem tudhatod, hogy melyik oldalra megy az arty, addig biztosan bármikor bekaphatod tőle a lövést. Ha meg már tudod, hogy melyik oldalra ment, akkor meg lehet arty árnyékban ügyeskedni egy ideig és abban bízni, hogy nem mozog el az arty.
Airfield pálya tipikusan olyan, ha van arty, akkor az el is dönti a csatát, hogy melyik oldalon van(nak) az ügyesebbek. Ott a domboknál a húsdarálóban bármit akarsz csinálni, arty meglőhet.
Ezzel még nincs önmagában, mondjuk nem szeretem őket, de mozgok, ahogyan csak lehet, ha eltalál, akkor eltalál.
Nekem az igazi gondom velük, hogy megölik a taktikus játékot és iszonyatosan lecsökkentik a választható megoldások számát. kimozdulsz? haha, már jön is a gránát. Nem a megszokott lapítós arty védett helyen vagy? haha, jön a gránát. Csináld csak mindig ugyanazt sablonosan, na jó nem mindig ugyanazt választhatsz 2-3 megoldás közül, szevasz.
Ja és a bázison kempelők köszönik, de maximum a végjátékban érzik meg az arty gránátjait, na kösz szépen ezt a fantasztikus hatást a játék stílusra és játék menetre. Totálisan feleslegesek, szvsz, de megértem a szerepüket, főleg a wg szempontjából, a sok szerencsétlen, aki tankkal nem tud mit kezdeni, majd artyzik és királynak hiszi magát a nagy alfa és pusztítás miatt. Evvan, de attól még mert a játék része, nem jelenti azt, hogy nagyon jó dolog.
-
Plasticbomb
addikt
válasz mcwolf79 #64763 üzenetére
GWpanther. Az még egy istenes gép, játszottál volna mondjuk az amerikai vagy az orosz nagygépekkel. A kis tierű artyk nem igazán mutatják meg a nagyok játékmenetét. Pl M50/M53on, a kis 155ös cső, ami pl M12őn is van, egy állat kis golyószóró a maga átlag 500as sebzésével. A lövések 70%éka jó eséllyel talál. A 203 milis viszont... kb 50-40% körül talál, sokszor úgy repül el az ellen fölött a lövedék, hogy a holdat találja el kb... Tegnap pl eg kishps E75re 5ször lőttem rá 37 sec reload timeal! alig volt benne hp, te a csapattársaim istennek sem tudták kiszedni, az meg kb röhögött a markába, és gyalulta le őket. És (a mi hőn szeretett randomunk) 5 full szűkült lövésemből egyszer sem volt hajlandó még csak a közelében sem csapódni!
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
bigobert
tag
válasz ng0ofy #64757 üzenetére
Nekem összesen van annyi meccsem, mint másnak scout-tal, viszont nagyon izgalmas osztálynak tartom. (Magas tierben nincs sok csatám a 1390-nel, most VK28 és ELC úgy mindig.) Kár hogy h3rélgetik őket ezekkel a cső- illetve városi pályákkal. Egyetlen előnyük a mozgás közbeni camo érték. Amit Patrikgtaivs linkelt fentebb, malinovka változtatás is rosszat tesz a lightoknak szvsz. (A mélyedésekkel fedezéket adnak a bázison kempelőknek, talán még a spot elől is. Bár a vízen túli magaslatról talán még jó lesz.)
Lehet velük így is ügyeskedni, de a városi pályákon egyszerűen nem tudják betölteni a felderítő szerepét. Belekényszerülünk egy med szerepbe, light adottságokkal (páncél nélkül, gyengébb ágyúval, picit fürgébben). A gyengébb ágyút arany nélkül értem.FTR-en írták, hogy talán mókolnak majd valamit a látótávokkal. Lightoknak növelés, többieknek csökkentés. "Hogy a felderítők legyenek a csapat szemei" - írták. Ezt szívesen látnám. Első ellenérv: "há' nehogymá' a lightokra kelljen támaszkodni", "hogy spottolok magamnak?!" Ez még csak pletyka, és szerintem le is
beszéliksírják a WG-t erről....és nem esett szó arról, hogy 14 random idegennek spottolni milyen haszontalan dolog is tud lenni. Lutri az egész, lehet oda se néznek. Csapatban jó lehet. Ott még talán egy artyval is együtt tudnak működni, nem úgy mint randomban, ahol előnyt nem tudnak kovácsolni az artyból, csak hátrányt.
-
Chris0321
addikt
válasz dfsz34 #64772 üzenetére
Mindenki csak azokat tudja lőni akit lát, a TD-k a med-ek a heavy-k is. Aki előre megy küzdeni ezzel számolnia kell. Megfelelő mozgással igen is meg lehet szívatni az artykat is én is jártam már úgy, hogy az istennek nem tudtam meglőni egy tankot mert úgy mozgott, hogy nem tudtam kiszámítani merre fog legközelebb mozdulni. Persze ő nem piros játékos volt sőt. Amiket leírtál, hogy ha kimozdulsz már lőnek is akármelyik tanknemre igaz. A bázison campelőket pedig így is úgy is csak akkor lövik amikor oda érnek hozzájuk és spottolódnak vagy van egy értelmes scout aki felspottolja és úgy is tartja őket már a csata elején de sajnos ilyennel nem sokkal találkozni. Viszont olyannal sem ha van arty, hogy egy keményebb páncélzatú tank/TD beáll egy olyan helyre ahol nem nagyon tudod a gyenge pontjait lőni és csak komoly veszteség árán tudnák kiszedni.
-
Diarmand
senior tag
Nem akartok artyt? Akkor kívánom, hogy rengeteg ilyen és ehhez hasonló élményben legyen részetek...
És még tehetnék be ilyeneket.
Fasznak megint sírni az arty miatt, vhw leírta a lényeget. Én is sokszor úgy játszok, hogy nem bujkálok az arty elől hanem kint mozgok a nyílt terepen, mert nincs más lehetőségem, mégsem lő meg az arty. Miért? Mert nem vagyok annyira full retard, hogy csak 4 négyzetméteren belül mozgok és végig spot alatt tartom magam. És lassú tankra tessék gondolni.dfsz34: Tudjuk mennyire agresszív vagy T49-cel, annyira, hogy más spottol neked Mutatom hogy kell magadnak (és másnak) spotolni
[ Szerkesztve ]
-
Bingisz
addikt
Ó látom megint a csúnya gonosz artyk a téma. Nektek az kéne, hogy játszatok pár csatát közvetlenül a 8.6 idejéből tier 10-ben, mondjuk meddel a régi Redshiren, délről kezdve:
Elindulsz középre, 3 átlőhetetlen TD, még a régi Foch fajtából. Ügyesen spotolod őket, várod, hogy lőjék, de nem történik semmi. Hmm, nincs arty, akkor itt nem lehet továbbmenni. Nézzük a bal oldali utat. E3, JagdE100, no arty support. Oké, akkor arra se megyünk. A jobb oldali útról meg el is lehet felejtkezni, az sose volt járható, arty support nélkül meg főleg nem. Szóval 15 perc kemp, mert az enemy se tud kimozdulni, a mindenhova beálló TD-k miatt.
Szóval az arty végső soron mindig is törte a kempet, és ez abban az időben látszódott meg igazán. Utána szépen kaptak is buffot a köztes artyk, hogy ismét játszanak velük.
Diarmand: Köszi, pont ezek a képek kellettek, hogy igazolják az állításomat.
[ Szerkesztve ]
"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."
-
Bingisz
addikt
válasz psycroptic #64778 üzenetére
Az a legviccesebb, hogy mivel nem mozdulnak el, ezért kvázi ők is egykezesek nem?
"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."
-
fradi81
veterán
Nem az artykat kéne eltörölni hanem a paradicsomokat, miattuk megy el a csaták fele.
moto g72, Ninebot d28e
-
Diarmand
senior tag
válasz #40993792 #64782 üzenetére
Ez az, nehogy eltévesszék hol is írtam
A full retard, jelen esetben azt jelenti, hogy annyira hülye, hogy azt sem képes észrevenni ha száz méteren belül van a tüzér, spotolva van és rá is céloz, mert neki akkor is egy számára kb átlőhetetlen tankot kell putyogtatnia, aztán meg károg ha kilövi az SPG.
Bingisz: szívesen
[ Szerkesztve ]
-
Iron Funeral
őstag
válasz Bingisz #64779 üzenetére
Persze, meg miután elmozdulsz a másik 10+ tank simán agyonlő, természetesen ez nincs figyelembe véve és csak az artyval kell foglalkozni ebben a játékban... tényleg. És akkor ráadásnak jön az, hogy sok esetben amikor kimozdulsz jön az arty lövés, 800dmg splash (ez 100% #1 mechanika egy shooterben, melléd lő de azért akkorát kapsz mintha egy TD telibe vert volna ), dupla láncolás, utána meg nem is kell hogy 10 tank lőjön rád ahhoz, hogy kifeküdj.
De ez csak egy dolog, mert nagy általánosságban nem a kempereket lövi az arty hanem azokat akik mennek előre. Kibukkantál a domb mögül spottolni? Nesze 800dmg meg -3 modul, mocskos kemper!
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
S.Copperpot
tag
válasz Iron Funeral #64789 üzenetére
Én például artyval inkább a kempereket szeretem lőni, mert azok nem mozognak, és így könnyebb őket eltalálni... viszont a gyakorlatban inkább igyekszem a csapatnak segíteni, ha megakadnak, vagy jelentősen gyengébb egy oldal, akkor oda fókuszálok elsősorban.
Az viszont igaz, hogy vannak olyan kulcspozíciók, chokepointok és bokrok, amik sokszor kulcsszerepet kapnak a csatában, és hajlamos vagyok rájuk készülni... amint jön a tracer a bokorból, már megy is a szeretetcsomag! Szóval gyakran újítani kell a felvonulási útvonalakban is, mert arra mások is számítanak, hogy PONT OTT fogsz kinézni, ahol a játékosok 99%-a.We have our own place in the universe, and it is a dark, cruel role we play. We are the revolutionaries, we are the usurpers to the heavenly thrones. We are the enemies of the Gods.
-
vhw
addikt
válasz Iron Funeral #64789 üzenetére
"...csak az artyval kell foglalkozni ebben a játékban."
Nem csak vele, de mivel az artykon kívül általában nincs különösebb (szakállas) problémája az embereknek, így nyugodtan vehetjük úgy, hogy más téren már mindenki teljesen képben van, mondhatni ösztönösen jól kezelik az ellenséges tankok/TD-k általi fenyegetéseket.
Csupán csak némi plusz figyelmet/technikát igényelnek az artyk - ez csak nem okozhat gondot, ha minden más tiszta."nagy általánosságban nem a kempereket lövi az arty hanem azokat akik mennek előre"
Megy előre, na de hogy? Minden időzítés, fedezék, felderítés, terv nélkül... ahogy-sikerül alapon.
A 800 spalsh mintha kicsit erős lenni - általánosságban nem ez a jellemző; 200-300, meg esetleg szakad a lánc.
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
Iron Funeral
őstag
Azért vagy domb/fedezék mögött hogy a többi ne lőjön ki nem? De nem kell aggódni jön arty és megmenti a világot, lövedékének röppályája alatt egyesül majd minden ember... és bizony kilő/meglő fedezék mögött is.
Úgy megy előre ahogy lehet, van ez a hidden
fpsvillage nevű csuda map, ha meddel vagyok akkor be szoktam menni középre, kikukkantani, tehát nem átmenni öngyilkolni meg ilyenek, csak kinézni. Volt egy meccs a múltkor amikor megcsináltam ugyan ezt, az ellentől instnant kevesebb lett egy waffenfaggottal (plusz pontért ki lehet találni, hogy mi lőtte ki) én meg szegényebb lettem 800hp-val mert az S-51 éppen jó bulinak találta, hogy a domb mögül ~3mp-re kinéző mediumot arcon lője.800 splash meg könnyű, csak le kellene cserélned azt a fránya Wespe-t
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
vhw
addikt
válasz Iron Funeral #64794 üzenetére
T92-m van...
"Szikla-kinézés-800as-sebzés" - mennyi alkalommal fordul elő ez? Minden csatában?
Minden másodikban? Vagy tizedikben?Engem 10 csatából 1-2 alkalommal lő ki arty (~viszi be az utolsó lövést - one shot nem is tudom mikor fordult elő velem utoljára).
Persze biztos nehezebb dolgom lenne, ha nem sietne segítségemre a csapat, és nem látnák el mindig bőséges és tiszta célpontokkal az ellenség arty-jait.
Csupán ennyit kell megtanulni; hagyni agyaggalambosdit játszani azokat, akik ezt szeretik. Nem sűrűn fog az arty periférian, közvetlen fezedék mellől (akár spotolatlanul) operáló tankkal vacakolni, ha közben kényelmes tiszta célpontok nyüzsögnek minden fedezék nélül.[ Szerkesztve ]
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
Bingisz
addikt
Egész jó ez a Conqueror, nem hittem volna, hogy van jó tank a brit heavy ágon, legalábbis olyan ami nem nagyon sz@r, de miért van a test előtt fél fényévnyire az első görgő?
"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."
-
SoulReaver
veterán
Ez vicces csata volt... Nem hittem a csapatban. Ellenségnél jó pár lila meg kék...
A "SKILL" es srác szavaiban éreztem egy kis iróniát..[ Szerkesztve ]
-
Timyyy
őstag
válasz SoulReaver #64799 üzenetére
A jobbak nem is látszanak
Osztrák - olasz mosószerek / élelmiszerek rendelhetők nálam, írj nyugodtan üzenetet!
Új hozzászólás Aktív témák
-
(rögzített hozzászólás)
Figyelem!
Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!
Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)
[ Szerkesztve ]
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
Hirdetés
- PlayStation 4 Pro CUH-7116B - 2db kontroller - 5db játék
- Új, bontatlan Macbook Air Retina M2 13" 2022 Gray, 8GB RAM/256GB SSD/magyar bill./apple garacia
- SONY WH-1000XM3 vezeték nélküli, zajszűrős fejhallgató - HIBÁTLAN ÁLLAPOT
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest