Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ujjlenyomat

    csendes tag

    válasz Kezdő vagyok #19483 üzenetére

    Ugyanúgy a Biblia az alap az összes keresztény Egyház esetében.
    Egyik sem arra használja,hogy pl.ha billeg az ágy,annak a lába alá tegye,mert jó vastag könyv.
    És egyik sem csukott szemmel olvassa...

    Nem szeretnék ebben a témában vitázni, de: (költői kérdések)
    Honnan van Jézus születésének a dátuma, ha tudjuk, hogy ez nem szerepel a Bibliában?
    Honnan van a 3 király története? A Mt 2:1,7,16 a legtöbb fordításban bölcseket ír. Az ÚV asztrológusokat, a Vida fordítás pedig csillagászokat(tudósokat) ír. Egyik sem királyokat.
    Honnan van az ostya? Az ostya szó nem szerepel a Károliban.
    Honnan van a glória?

    Nem tagadom, hogy olvassák a Bibliát a többi keresztény felekezetekben, sőt azt sem, hogy szeretnének a szerint élni (némelyek).
    De most ez jutott eszembe:
    1Kor 11,4
    Minden férfi, aki fedett fővel imádkozik vagy prófétál, szégyent hoz a fejére. (Magyar Biblia Tanács)

    Mt 23,9
    Atyátoknak se szólítsatok senkit a földön, mert egy a ti Atyátok, aki a mennyben van. (Magyar Biblia Tanács)

    1 Kor. 14,34
    A ti asszonyaitok hallgassanak a gyülekezetekben, mert nincsen megengedve nékik, hogy szóljanak; hanem engedelmesek legyenek, a mint a törvény is mondja. (Károli)

    az Éli Saddáj név miért volt Számodra annyira idegen,mikor felemlegettük,ha annyira fontos Isten neve a Tanúk számára?
    Miért nem Ők tanítják?
    Miért ezen a fórumon kellett vele megismerkedni?

    Magyar Katolikus Lexikon > S > Saddáj
    Saddáj (héb. 'hatalmas, mindenható'): Isten neve az Ószövetségben. - A Kiv 6,3 szerint Isten az ősatyáknak El-Saddáj néven nyilatkozott meg (vö. Ter 17,1; 28,3; 35,11; 43,14; 48,3). Jób kv-ében 31x fordul elő (Ter 49,25; Szám 24,4.16; Rut 1,20; Zsolt 68,15; 91,1; Iz 13,6; Ez 1,24; 10,5). R.É. BL:1553.
    http://velunkazisten.hu/Bibliai_nevek_jelentese