Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hegyirabló

    veterán

    Kedves Fórumtársak!

    Indulatoktól sem mentesen szeretném megosztani veletek azt a tortúrát, amit több mint egy éve, és az elmúlt egy hónapban szenvedek a Tré-csoporttól. Okulásul, mindenkinek!

    Tavaly október óta vagyok Tripla előfizető, 2003 óta szélessávú net előfizető. Hogy az egy év alatt hány hiba volt, ami miatt kaptam vagy 6 jóváírást, hányszor volt, hogy a hepdeskes majmok megpróbáltak lerázni azzal, hogy a hiba nálam van, egy regényt megérne. De most csak arról szeretnék írni, mit kellett kiállnom az elmúlt egy hónapban. Történt ugyanis, hogy elköltöztem, UPC területre. De mivel én tudom mit jelent az a szó, hogy lojalitás, a hűségidőm lejárta ellenére maradni akartam a Tré-csoportnál, mint ügyfél. A történet:

    1.) Október elején jeleztem, hogy költözés miatt át szeretném helyeztetni a szolgáltatásaimat egy új helyre. Én, Tré szemében barom ügyfél, aki bár megtehettem volna, hogy a konkurencia jóval olcsóbb, egyes hangok szerint jóval jobb, szolgáltatásait választom, nem ezt tettem, mert jelent valamit még számomra a lojalitás, mint azt már említettem. A marketing osztály egyik élőlénye ajánlott segítséget nekem az áthelyezésben, megbeszélésünk alapján előzetes mérést csináltatott az új otthonom környékén, mennyit bírnak el az ottani vonalak. Jött a jó hír, a vonal akár 18Mbit adatforgalmat is elbír, bátran lehet szerelni rá a 15Mbit internetet és az IPTV-t. Ez nagyjából október közepén meg is történt.

    2.) Beszerelés után döbbenten tapasztalom, hogy a megrendelt 15Mbit ADSL helyett csak 5Mbit van felszerelve, mikor rákérdezek a marketinges lénynél olyan választ küld rövid szöveges üzenetben, aminek tartalma nagyjából az, örüljek még ennek is, s legyek hálás, hogy a Tré ügyfele lehetek. Ezt a fickót megkerülve, más utakon elindítattam egy szolgáltatás váltás, magasabb csomagra, méréssel egybekötve, ekkor október közepén vagyunk.

    3.) Egy fárasztó nap után hazatérek egy este, tapasztalom, hogy semmilyen szolgáltatásomat nem tudom elérni. Bejelentés után még az éjszaka kijavítják a hibát (de ehhez persze a VIP csoporttól kellett hívnom valakit, mert a normál, gyarló ügyfeleknek kitalált HD vécézik az ilyen dolgokra, roppant gyorsan meg tudják állapítani, hogy a hiba az ügyfélnél van).

    4.) Két nappal később ugyan ezt tapasztalom este hazaérkezvén. Így javították ki a hibát. Felmerül a kérdés, hány ügyféllel csinálják ugyan ezt!? A hibát éjszaka kijavítják.

    5.) Egy hét elteltével teljesen leáll az IPTV szolgáltatás. Bejelentem, majd másnap, minden előzetes egyeztetés és megkeresés nélkül megjelenik otthonomnál a szerelő. Természetesen, mivel egyeztetés nem történt, valamint hétköznapról volt szó, nem voltam otthon. Kérdésre, mikor tudok hazaérni, közli az túl késő (este 18-19 órára), ők csak 16 óráig dolgoznak. Feltenném a kérdést, hány olyan normál munkarendben dolgozó polgártársunk van, aki 16 óráig képes hazaérni a szerelőket fogadni? Még a hivatalnokok SEM! A kereskedelem dolgozóiról nem is beszélve. Azt megjegyezném, hogy a UPC három időintervallumot is megad a szerelésre, délelőtt 10-től este 20 óráig. Azt gondolom nem volna szégyen tanulni a Trének nemes versenytárstól ebben a dologban (is).

    6.) A tévét végül hosszantartó egyeztetés után megszerelik, a szerelő telefonon keresztül (mivel nem voltam otthon), döbbenetes dologra hívja fel a figyelmem. Ezt a hibát jómagam, Hegyirabló is el tudtam volna hárítani, egy RESET segítségével. Kérdés, ezt miért nem mondták el a helpdesk munkatársai? Emiatt kellett két napig nélkülöznöm a szolgáltatást?

    7.) Közben fut egy vonal vizsgálat, amely miatt felhív egy fiatalember, hogy milyen e-mail címre küldhetik az eredményt. Közösen használt anyanyelvünkön közlöm vele, hogy melyik e-mail címemre lehet, erre elküldik egy TEJESEN MÁS, SOSEM HASZNÁLT CÍMRE, amely fiókba belépni sem tudok, lévén nem tudom a jelszavát.

    8.) 2009. november 16-án a reggeli órákban ismét leáll az otthonomban minden szolgáltatás. Megsűrgetett elhárítást ígér a Telekom. A hiba 30 órán keresztül áll fenn, ez idő alatt se telefon, se tévé, se internet, mivel influenzásan fekszem ekkor itthon, a Tré jóvoltából el vagyok vágva a külvilágtól. Vajon ha nem megsűrgetett hibaelhárítás lett, akkor meddig tartott volna kijavítani? Egy hétig? Talán kettőig is?

    9.) Mindezeket tetézve, a héten elhoztam egy levelet a postafiókomról, amelyet a Magyar Telekom Lakossági Ügyfélszolgálat Igazgatóság T-Home Back Office címzett részemre, 2009. október 16-án, vagyis egy időben azzal, hogy marketinges közölte, nyugodtan startolhat minden szolgáltatás a lakcímemen (1-es pont). A levelet olvashatatlan aláírásával ellátó személy közli, hogy a megadott címemen NEM létesíthetőek szolgáltatások. Nem tudja a bal kéz, mit csinál a jobb.

    Most ismét leállt minden szolgáltatás nálam, mobilnetről írom ezt.

    Összegezve: takarodjon a Tré a lakásomból! A használhatatlan internetjüket és IPTV-jüket vigyék a büdös francba! Holnap jön a UPC Fiber Powert bekötni, valamint a Sat tévések, és még így is jófej voltam a Trével, mert analóg telefont és Sat tévét megtartok (lévén ezek nagyjából függetlenek a sok digitális, kábeles, DSL-es fostól).

    A tanulságot meg vonja le mindenki.

    [ Szerkesztve ]

    Aquila non captat muscas.

Új hozzászólás Aktív témák