Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz chester91 #66332 üzenetére

    Gyorsan változik az álláspontod, talán túlságosan is.

    Az előfizető tulajdonában lévő ócska hálózat valóban egyre több munkád ad, de szó nincs arról, hogy egy előfizető szar hálózata miatt egész "központok" szakadnának le, mivel egy szar lakáshálózat legfeljebb az adott előfizetőnél tud problémát okozni. A legkomolyabb probléma ami történhet hogy az adott szegmens vissziránya picit zajosodik, de ettől nem dől össze semmiféle "központ", még az érintett szegmens is jó eséllyel moduláció váltással megússza a dolgot. A kábelek öregedése pedig nem egyik pillanatról a msikra történik, a folyamat pedig a Telekom kábeltelevíziós felügyeleti rendszeréből jól nyomon követhető. A kedves tehnikus/műszerész kollégának inkább ennek a rendszernek a használatát kéne elsajátítania, amit utána hatékonyan tud majd használni a felmerülő problémák elhárításához. Találkoztam már olyan Telekomos kábeltv-s "szakemberrel" aki a rendszer létezéséről sem hallott, de még a modemben lévő szinteket sem tudta megnézni, értelmezni őket aztán végképp nem. Tehát maradjunk annyiban, hogy szkeptikus vagyok az ilyen telekomos technikus/műszerész/haver azt mondta című témákkal kapcsolatban, mert itt a fórumon is számtalanszor derült ki, hogy nincs igazuk, de nem egyszer tudatosan hazudtak és félrevezették az ügyfelet (kedvencem a DSL-es hiba esetén visszatérő "túl messze van" meg "túlterhelt a vonal" (jelentsen bármit is) típusú kamuktól. Értem én, hogy rohadt macerás megtalálni egy kötési hibát, különösen ha szakad az eső vagy rohadt hideg van, de hát ez a dolguk, nem az hogy kamuzzanak mindenfélét.

    Egyébként pedig kábeltv hálózatban nincs olyan, hogy központ, kevered a telefonhálózattal.

    Dchard

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák