Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ny.janos

    tag

    Sziasztok!

    Több, mint 1 hónapja van bekötve hozzánk az 1000/1000-es net, de bármilyen böngészővel bármilyen időszakban mérem, a letöltési sebesség az elvi elérhető maximum felét közelíti csak meg. A feltöltési sebesség ugyanakkor rendben van. A mérés természetesen minden adatforgalom kikapcsolásával, vezetékes kapcsolaton történt. Csatlakoztatás cat6 kábellel történt, mértem több böngészővel, több oldalon, több szerveren. A mérési eredményt csak részben befolyásolta, de a letöltési sebesség nem ment 500 Mbit/sec fölé. A mérési eredmények részletezésével, a méréseket tartalmazó eredményeket tartalmazó fájl csatolásával becsatolásával bejelentettem hibára, de csak az alábbi üzenetet kaptam:

    „hibabejelentéseddel kapcsolatban 2023…….. …:…-ig nem találtunk a Telekom hálózatát vagy eszközeit érintő meghibásodást. Előfordulhat, hogy a hiba nálad keletkezett, amire sajnos nincs ráhatásunk. Ha úgy tapasztalod, hogy a probléma továbbra is fennáll, kérjük, látogasd meg a www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/problemam-van oldalt, ahol találsz segítséget a hiba elhárításához, és munkatársainktól chaten is kérdezhetsz vagy hívd a 1414-es telefonszámot."

    Annyira azért nem tartom magam amatőrnek, hogy azokat a lehetséges okokat, amelyek a T weboldalán fel vannak sorolva, kapásból ne vettem volna figyelembe.

    Lehet valahol (op.r: Win10, tűzfal: Kaspersky) olyan beállítás, ami csak a letöltést korlátozza, de a feltöltést nem? Érdemes valahol ellenőriznem valamit, vagy hívjam fel újra a 1414-et és verjem az asztalt?

    Előre is köszönöm, ha megpróbálsz segíteni. 😉

Új hozzászólás Aktív témák