Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sanzi89

    addikt

    Üdv.

    Elkeseredettségemben hozzátok fordulnék. Van egy T-Home Kábelnetem 5mbit. Az utóbbi 2-3 hétben folyamatos szakadozások, lassulások tapasztalhatóak. Kb a 8-10-edig hibajelentésnél tartok. Ugye nem folyamatosan nincs net, csak mondjuk elmegy 3-4 órára, majd visszajön vagy nincs fél nap aztán fél napig megint van, vagyis össze-vissza. Sokszor az szokott lenni a "hibaelhárítás", hogy este elmegy a net, betelefonálok, éjszaka valamikor visszajön a net, reggel hív a szerelő, hogy szerinte fel van csatlakozva a modem, szóval nincs hiba. Aktuálisan tényleg nincs, de mikor a hibát bejelentettem volt, de ezzel nem tud mit kezdeni, viszontallásra. Amikor meg a szerelő is tapasztalja a hibát csatlakozót cserélnek, már vagy harmadjára, volt modemcserém, volt fejegységcsere is... Kicsit utána kérdezősködtem az utcában, és akinek ugyanígy kábelnete van, nekik is elmegy a netük amikor nekem is elmegy. 2-3 ismerőst is össze tudtam szedni. Ha elmegy a netem rögtön megy a kör SMS, és így hívom már az ügyfélszolgálatot, hogy nem egyedi hiba. De erre is nagy ívben szarnak, rögzítik a hibát, másnak meg lószar sem történik és valamikor meg visszajön a net. Ezt 2-3 hét játék után meguntam, és fel akartam mondani a szerződést, van itt Inviteles ADSL ugyanennyiért ugyanilyen (remélem jobb lesz), majd bekötöm azt. Erre 25e Ft-ot ki akarnak velem fizettetni, mivel felbontom a hűségemet, holott ők nem teljesítik a rájuk vonatkozó feltételeket, vagyis, hogy legyen végre normálisan net. Mit a túrót lehet csinálni? :(

    "Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

Új hozzászólás Aktív témák