Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zseko

    veterán

    válasz Kaba #138374 üzenetére

    De azt lehet megteheti, hogy az első beszélgetésre hivatkozva - ha emlékszik a hívás időpontjára - azt az árat kéri :) Olvastam, hogy azóta már megoldódott. Kötelességem nekem neten utánanézni vagy ott rendelni? Én így kaptam egyszer extra kedvezményt. Szegény ügyintéző teljesen hülyeségeket beszélt, amivel én tisztában voltam, de ő váltig erősködött, hogy márpedig az úgy van. Analóg-digitális átállásról beszélünk, még a sima analóg vonalas (adsl modem splitter-es) 15Mbps-es netünk volt, az 50Mbps-re mentem (volna...) át. 3x kérdeztem vissza, hogy de biztos ez, mert szerintem nem fog menni? De, higgyem el, biztosan menni fog, nem kell semmit cserélni, se routert, se semmit, átállítja, beírja, pikk-pakk menni fog.
    Aha. Három napig nem volt se telefon, se internet :DDD
    Árat is rosszat mondott egyébként :)
    A kikötést meg tudta indítani, de a bekötést már nem, mert az analóg vonalra nem tudták rátenni a digitális netet. Se a telefont. Ezért úgy hagyták. És persze nem tájékoztattak, mert nem tudtak minket elérni telefonon...
    A szépsége csak ezután jött, kötbért akartak fizettetni velem mert felmondtam a hűségbéres netet és telefont :U, plusz nem akarták visszaadni a régi telefonszámunk - mert 'természetesen' az is megváltozott -, először egyáltalán nem, aztán meg csak jó pénzért
    (ami azért nem egészen úgy van, mint arról az egyik osztályuk tájékoztatott. Már nem emlékszem végül kivel beszéltem náluk, aki elmondta hogy kinek mit mondjak, és mit ne engedjek, mert nem úgy van, plusz adott közvetlen műszaki emberke telefonszámot, így végül alig több, mint három hét után helyreállt minden. És kaptam a plusz kedvezményt :))

    [ Szerkesztve ]

    HR24.hu

Új hozzászólás Aktív témák