Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • madagaszkar

    tag

    válasz Frontiner #128984 üzenetére

    Üdv!
    Én tavaly októberben jártam hasonlóan, szintén LG tévével ( LG55UK6950PLB). Másfél évesen hibásodott meg, kijelzőt kellett volna cserélni rajta, de már nem volt hozzá elérhető, így csereutalványt kaptam. Szintén részletre lett vásárolva és volt még 6 havi törlesztő kifizetetlen. Az egész dolog a bejelentéstől, csereutalvány kézhezvételen át, az új készülék megérkezéséig kb. 2 hónap volt. A szerviz fogja vinni a csereutalványt és viszi el a hibás készüléket. Utána mehetsz Telekom üzletbe. Ha a hibás készüléktípus még kapható náluk, akkor nincs választási lehetőséged, abból kapsz még egyet. Ha már nem forgalmazzák, akkor fel fognak ajánlani két másik szintén Lg készüléket, hasonló árkategóriában és paraméterekkel. Abból kell kiválasztanod a neked megfelelőt. Ha ezt nem fogadod el, akkor visszakapod a készülék árát. Ha részletre vásároltad a meghibásodott készüléket, akkor a törlesztőrészleteket tovább kell fizetned a lejáratig, ami nálad még hat hónap. A hűségidő nem indul újra, ellenben az új készülékre a garancia elölről kezdődik, esetedben az új szabályok szerint valószínűleg 3 év, ha a készülék értéke meghaladja a 150.000 Ft-ot. Nálam ez 2 év lett megint, mert én még tavaly decemberben kaptam meg az új készüléket és akkor még más szabályok voltak.
    Remélem tudtam segíteni neked és esetleg másoknak is, akik így jártak vagy a jövőben így fognak járni.
    Privátban elküldöm neked a kálváriámat, az egyik hozzánk hasonlóan járt fórumtárssal osztottam meg tavaly.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák