Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st3v3np3t3r

    veterán

    válasz DJ. Ru$y #109171 üzenetére

    Ennyit az NMHH-ról :(((
    Ők is azt mondják mint a azolgáltató, ha a garantált megvan, akkor pofa lapos!
    A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (a továbbiakban: Hatóság) 2019. november 21-én érkezett megkeresésére - amelyben a Magyar Telekom (a továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott internet szolgáltatás nem megfelelő minőségét sérelmezi - az alábbi választ adjuk.

    A kínált és garantált le- és feltöltési értékeket a Szolgáltató az Általános Szerződési Feltételeiben (ÁSZF) adja meg. Az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az előfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményeiről, valamint a díjazás hitelességéről szóló 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint a garantált sebesség: „az internet hozzáférési szolgáltatáshoz rendelt és az előfizetői szerződésben rögzített, az elektronikus hírközlési szolgáltató által az adott előfizetői hozzáférési ponton le- és feltöltési irányban teljesíteni vállalt legkisebb adatátviteli sebesség” Ez azt jelenti a gyakorlatban, hogy a garantált sebességet a Szolgáltatónak még a legkedvezőtlenebb feltételek között, a legnagyobb forgalmi terheltség esetén is biztosítania kell az Ön szolgáltatási végpontján.

    Amennyiben a Szolgáltató nem teljesíti az ÁSZF-ben vállalt garantált átviteli sebességet, úgy Ön hibabejelentést tehet a Szolgáltató felé.
    Az elektronikus hírközlési előfizetői szerződések részletes szabályairól szóló 2/2015. (III.30.) NMHH rendelet 22. §-a értelmében a Szolgáltató a bejelentett hibát köteles 48 órán belül kivizsgálni és 72 órán belül kijavítani. Amennyiben a hibát nem szüntetik meg határidőre, a 72 órát meghaladó időszakra Ön kötbérre jogosult (ugyanott 23. §). A napi kötbér mértéke az Ön által fizetett díj egy napra eső átlagának kétszerese, négyszerese illetve nyolcszorosa, függően a kivizsgálásról szóló szolgáltatói értesítés megérkezésétől, illetve a szolgáltatás teljes vagy részleges használhatatlanságától (23.§ (1)-(2) bekezdések.)
    Amennyiben a hiba kijavítását követő 72 órán belül Ön ugyanazon hiba újbóli bejelentésére kényszerül, a hibaelhárítási határidőt az első bejelentéstől kell számolni.
    A kötbért a jogszabály szerint a következő havi számlán kell jóváírnia a Szolgáltatónak.

    A hibaelhárítás eredménytelensége esetén javasoljuk, hogy panaszát írásban nyújtsa be a Szolgáltató felé, mivel ez esetben a Szolgáltató eljárása dokumentálható és számon kérhető. Levelében hivatkozzon az Ön által tett hibabejelentésekre és kérje a hiba végleges elhárítását.

    [ Szerkesztve ]

    Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

Új hozzászólás Aktív témák