Hirdetés
- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Socket AM5-ös ASRock alaplapok az AMD X870E/X870 platformon
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
- 3D nyomtatás
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz SunMount3r #97761 üzenetére
Van amikor a boltok ügyfeles emberének hülye napja van és szarik a világra meg a vevőre is. Én egy hervis üzletbe vittem vissza szandált mert levált a talp. Megnézte a blokkot, le akart rázni, ráírta az elutasító indoklásnak hogy: "lejárt a 6 hó". Csak így, nagyvonalúan 8 hónapos volt, lábellire 2 év szavatosság van, békéltető testület, nekem adtak igazat, utána a határozatot belengetve szó nélkül javították. Sőt, utána még több alkalommal
Amikor én a samsungnál akartam elérni hogy adjanak új szemüveget, azt akarták először hogy vigyem be a közeli samu szervizbe és ott majd megnézik hogy én csesztem-e el vagy sem. Felvettem a kapcsolatot a szervizzel, de mondták az 55 colos tévém prémium kategória, ők csak 40 colig illetékesek, vigyem azt 50km-re. Ember, mondom nem a tévé rossz hanem a hozzá adott szemüveg. Az őket nem érdekli, nem az ő gondjuk. Ismételt levélváltás központi samu címmel, és rájöttek az okosok hogy webshopos a tévé, tehát ők innen kezdve le is szarják az egészet, holott az első évben a gyártó felel a készülékért az eu törvény szerint.
Akkor döntöttem el hogy soha nem kell nekem gyártói gari.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest