Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vedike69

    csendes tag

    Szeretném megosztani tapasztalataimat Samsung ügyfélszolg. és szervizzel kapcsolatban.
    Kb. 3 hete vásároltam egy Samsung Ue49KS8000 prémium tv-t. Sajnos 2 hét után fedeztem fel rajta 1 fekete pontot. Szennyeződés vagy pixelhiba...Vasárnap délelőtt bejelentettem a Samsung ügyfél szolgálatnak. Még aznap délben hívtak. Képeket elküldtem. Hétfőn hívtak a szervizből megrendelték az új panelt. Kedden délelőtt ki is cserélték. Kép ezen már majdnem rendben volt, egy pici fekete pixeltől eltekintve. Viszont ez a képernyő szélétől kb. 1 cm-re volt így úgy egyeztünk a szerelővel egyenlőre marad...Az alsó káva se volt rendesen ragasztva kicsit elállt, gondoltuk a ragasztás gyengébb. Abba maradtunk, ha zavaró lesz miatta a bevilágítás szólok és cserélik.
    Az egész panel fóliázva volt, csak a képernyőről húztuk le. Másnap az alsó fekete keretről is lehúztam és akkor fedeztem fel, hogy a keret mögött valami fém darabka van az tartotta el egy kicsit.
    Rögtön jeleztem a szerviznek (csütörtök) Még aznap rendeltek új panelt. Hétfőn (pünkösd) hívtak kedd délelőtt jönnek is. Szerencsére ez már tökéletes. Semmi pixel, kosz, bevilágítás, fényszivárgás....
    De, hogy csak a 3. panel jó ez mindent elmond a Szlovák gyár minőség ellenőrzéséről...És ez a prémium kategória!!!!
    Viszont a Samsung hozzáállása a probléma megoldásához csillagos 5. Köszönet a Gyöngyösi szerviznek!

    Ezt csak azért írtam le, senki ne spóroljon a vásárlásnál a hivatalos garancián!!! Még így is gyomorszorító volt ez a 3 hét...hát még ha bolti garival kellett volna birkóznom.

    Első panel hiba:

    Második panel hiba:

Új hozzászólás Aktív témák