Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Flashget

    félisten

    válasz djsomi #100119 üzenetére

    A szervizben azt mondták, hogy ez azért van, mert túl erős a jel. 95-100%-ot mutat a jelinformáció.

    Jelerősség, jelmínőség nálam 100% digi kábelen. (bithiba 0%)
    ennek ilyennek kell lenni akkor minden kötés,toldás,foltozás elkötés :) jó.
    honnan tudják a szervizből megállapítani, hogy a te hálózatodon milyen a jel, mikot azt a Digi emberei tudják megmérni?
    ha ez az Oktogon szerviz volt csak szarakodnak..ők adják/adták a szakértői véleményt nálam is pl. ilyenekkel, hogy ha nézni akarom a HBO-t akkor ne a CI+ használjam hanem béreljek beltérit az UPC-től..én mint Digikábeles.
    És ezek a szakik...letapadtak a képcsöves tévéknél, semmihez nem értenek mindent megakarnak oldani egy alaplap cserével, ha az nem oldja meg akkor széttárják a karjukat és minden másra hivatkoznak.
    Már pedig ne hagyd magad mert 2 javítás után is szar a tévéd a 3. esetnél már vissza kellene fizetniük a készülék árát, ha nem tudnak ugyanilyen újat adni ott ahol ezt vetted. és ezért szarakodnak...ha írsz egy emailt a samsungnak leírva a panaszod akkor tudsz csak elindítani egy folyamatot a csereutalványra.
    Már amennyiben samsung viszonteladótól vetted a tévéd és van érvényes gyári garanciád.
    ellenkező esetben annál a boltnál ahol vetted.

    ha valóban sok lenne a jel(mert van ilyen) akkor hidd el a másik samsung is szar lenne, pixeles vagy szétesne a kép vagy egyes csatornák nagyon gyenge jelerősséggel jönnének be....de nem rózsaszínben tündökölne.

    nem írtál képátlót, de egy JS8000-nek az alaplapja olyan 80K környékén kezdődik kb. az egész szarakodásuk ki induló alapja ez miatt van. és ugye van ott más is még amit cserélni lehet.

    [ Szerkesztve ]

    Realme GT Master Edition

Új hozzászólás Aktív témák