- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós kamerák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- 3D nyomtatás
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Mini-ITX
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Remélem ezt csak a vicc kedvéért kérdezted, mert egy programozónak tudnia kellene, hogy a unified memory inkább a gameplay dolgokhoz használható, amelyek a játékmenetet befolyásolják, ideértve a FIFA14 izomszimulációját és teljes fizikai modelljét, ami csak PS4-en és X1-en érhető el, míg PC-n nem lehetséges. Igen, a Mantle mellett sem.
A grafikai résznél a Mantle abban segít, hogy nincsenek erőforrásra vonatkozó limitációk (max. 8 UAV vagy max. 128 SRV), rengeteg aktuális problémát kiüt (lásd cikk), és ezek miatt a Mantle-ön olyan konzolokra is megoldható effektek/eljárások valósíthatók meg, amik DX-en és OGL-en egyszerűen nem.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nekem nem úgy tűnik, hogy nem lehet ezt a Mantle-t használni. Konkrétan 20+ játék készül rá. Ha nem lehetne használni, akkor max. készülne rá a BF4 és kész.
Kötelességük lett volna leportolni, mert az EA az AMD-vel kötött szerződés értelmében köteles PC-re ugyanolyan vagy jobb minőségű játékot készíteni, mint konzolra. Ez csak indokolt esetben szeghető meg. És nyilván nem járható út az, hogy csak a Kaveri APU-ra megcsinálják, mert az X1/PS4 Fifa 14 funkcionálisan különbözik a mostani PC-s verziótól, így ha leportolják, akkor a Kaveri APU-val rendelkezők nem tudnak majd játszani a nem Kaveris játékosokkal a világban. Annyi biztos, hogy az EA szerint 2018-ban biztos az a Fifa lesz PC-n, ami most az X1/PS4-en van. Előtte is lehetséges, ha elég gyorsan fejlődnek a hardverek hozzá.
A CUDA addig jó volt, amíg nem volt rá szabvány. De amint megjelent az OpenCL igazából mitől lenne jó megtartani a CUDA-t? Ugyanarra jó, amire a szabványos OpenCL. A Mantle is addig lesz csak jó, amíg nem lesz rá egy szabványos alternatíva. Utána csak púp lesz a hátunkon, mint a CUDA.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pakriksz
őstag
"amugy hasznalni nem nagyon lehet oket, csak adott platformon, amivel jol elbonyolitjak a fejlesztok feladatait (vagy egy masik uton bezarjak oket valamilyen platformba),"
Azt hiszem kevered az AMD-t a microsofttal, nekik ugyan is ez a specialitásuk directx erről szól, bezárni mindent a wintel platformra.
"Laifari, nem lehetseges nem ugyanaz, mint a nincs kedvunk, idonk, turelmunk, erdekunk megcsinalni."
Pedig nem lehetséges, mert az átlaggépen nincs közös memória címtér, sőt egyáltalán közös fizikai memória sincs a nagy részükön. Tehát jelenleg van ami lehetetlen... majd lehetséges lesz a kaveri-vel, meg majd ha a zintel is összehoz egy közös címterű apu-t.
A CUDA azért volt rossz, mert zárt és kizárólag NV cucc volt, persze az openCL megjelenése után megnyitották (azért hogy inkább az övékét használják mint az openCL-t). A mantle-be pedig már elejétől beszállhat aki akar...
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kepleren lehetséges, ha beáll az NV támogatni. Johan többször is utalt rá, hogy a core funkciók elvileg üzemképesek az NV aktuális rendszerén.
Még a két nagyságrendnél is több user. De azt figyelembe kell venni, hogy elsősorban Johan Andersson kérte az API-t. És elmondta már, hogy ezt egyedül az AMD vállalta, pedig beszélt az NV-vel és az Intellel is ugyanerről.
Itt egy interjú vele erről: [link]Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pakriksz
őstag
Nem hiszek semmit, hanem tudok. Egy olyan példát sem tudsz mondani amikor az amd be akar zárni valamit, de én tudok a konkurenciától ilyet, nem is egyet
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
Közös címteret úgy tudsz minden platformon használni, ha egyrészt a platform támogatja a mantlet, másrészt ha az APU hardveresen TUD ilyet. Egyelőre 1 kapható cucc tud ilyet, az PS4 soc-ja, és majd az xbox one-é, és a kaveri ha kijön...
Persze közös címtér nélkül is meg lehet csinálni ugyan azt... csak értelme nincs mert olyan lassú lesz...Tudod attól hogy nem a kedvenc nvidia csinálta, még lehet jobb
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
ST05
őstag
így van, minek drága vga. amikor itt van nekünk az Intel HD graphics
Intel foglalkozna a dologgal szerintem nem semmi sűlne ki ...
legyen igazad, én nagyon szurkolok az intel graphicsnak, nem HD-ba volna létjogosultsága -
pakriksz
őstag
nem adok igazad, mert nincs igazad. Az amd semmit sem akar bezárni, ellentétben a többi céggel.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
BiP
nagyúr
Pedig már az első hírek erről szóltak. (vagyis a másodiktól kezdve ).
Hogy az AMD nem szeretné, ha a pl. kis garázscégek is erre rácuppannának, és a kis erőforrás miatt ha nem csinálnának hozzá DX/OGL renderert, akkor hardverhez kötött lenne az adott játék. Mert az várhatóan negatívan hatna a Mantle hírnevére. -
pakriksz
őstag
Mert a directx nem köti kizárólag vindózhoz a játékot? De! Ráadásul ott nem is lehetséges máson használni hivatalosan, csak emulátorral.
Ellenben a mantle-be bárki beszálhat, odamehet az nvidia is, hogy adjátok át az api leírását, és mi megírjuk hozzá a drivert. Senki sem tartja vissza őket, tehát nyílt... Attól hogy bevágják a durcit hogy azért sem támogatjuk az amd cuccát, akkor is nyílt marad, és akkor sem az amd hibája.
A CUDA, na az tényleg teljesen zárt volt, jó ideig, még csak a lehetőséget sem adták meg hogy bármilyen más platformon menjen.Ennyi erővel mondhatnád, hogy az opengl zárt, és khronos be akarja zárni az opengl-es cuccokat egy platformra, mert az intel nem képes/ hajlandó normális opengl drivert írni
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs