- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
#89874944
törölt tag
Egy hetet vártam rá, ezt nem fogom annyiban hagyni mire van a fogyasztóvédelem?
Nem az ő kamu "szabályzatuk" érdekel, hanem a hatályos törvényi rendelkezések.madgie: a 0, vagy 1 Ft-os termékekre oké, ne vállaljanak felelősséget. Ha elírnak egy, vagy két nullát oké, arra se vállaljanak. De ha kétszerannyiért adják, az nem lehet elírás?!
[ Szerkesztve ]
-
P.Zoli22
tag
Mi igazolja, hogy a webáruházban leadott megrendelésem ténylegesen megérkezett az eladóhoz?
A kereskedő köteles a fogyasztó megrendelését haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikusan visszaigazolni, ami a gyakorlatban egy automatikus válasz e-maillel történik, amely a megrendelés feltételeit (termék neve, ár, szállítási feltételek stb.) erősíti meg. Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem történik meg, a fogyasztót nem köti megrendelése és nem köteles a leszállított termék átvételére.
Jelenti-e az elektronikus visszaigazolás, hogy az eladó elfogadta a megrendelésünket és a termék leszállítására kötelezettséget vállalt?
Tudnunk kell, hogy az e-mailben küldött visszaigazolással az eladó még nem fogadja el a megrendelésünket, ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét, mivel a visszaigazolás mindösszesen a megrendelésünk eladóhoz való megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a kereskedő nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban foglalt feltételekkel.
Mikor tekinthető létrejöttnek a szerződés?
A szerződés akkor jön létre, ha a kereskedő a visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a fogyasztót a megrendelés teljesítéséről, a termék postára adásáról vagy az üzlethelyiségben történő átvehetőségéről. A szerződés akkor is létrejön, ha a visszaigazolás után a kereskedő a megrendelt terméket leszállítja a fogyasztó részére.
Tehát ha a visszaigazolás után kaptál még emailt, vagy szóltak telefonon hogy küldik a terméket, akkor fordulj a fogyasztóvédelemhez, ha nem akkor sajnos nincs mit tenni.
[ Szerkesztve ]
Zoli
-
kételkedem
addikt
válasz #89874944 #21301 üzenetére
Sajnos tényleg létezik, hogy nem jól tüntetik fel az árat, pl szórólapokon mindig fel van tüntetve, hogy nyomdahibáért nem vállalnak felelősséget.
Mivel te kaptál visszaigazolást e-mailben, ahol szintén az alacsonyabb ár volt feltüntetve, így talán van esélyed reklamálni.Törvényi háttér:
"Több eladási ár vagy szolgáltatási díj egyidejű feltüntetése esetén a vállalkozás köteles a feltüntetett legalacsonyabb eladási ár vagy szolgáltatási díj felszámítására"
1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről, 14§ (7) bekezdésPersze ők tévedésre fognak hivatkozni és felajánlják, hogy ha ezen az áron nem kéred a terméket, akkor elállhatsz a vásárlástól!
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
válasz #89874944 #21301 üzenetére
Hiába nem fogod annyiban hagyni azt a terméket soha nem fogod megkapni annyiért akárkihez fordulsz.
Tapasztalatból mondom. Mi ezen már túlvagyunk.
Egyik munkatársam felfedezte, hogy kb. negyedáron fent van egy tükörreflexes fényképezőgép. Meg is rendelte (majd valószínűleg mások is így tettek) aztán egy idő után levették a honlapról majd visszatették normális áron.Ők meg kaptak egy emailt, hogy a rendelést törölték mivel a termék rossz áron volt kint. Beszélt ügyvéddel is, aki megmonda neki, hogy hiába csinál bármit ha nincs ellenkezője feltüntetve a webshopon akkor a jogaszabály szerint elírásokért nem kell felelősséget vállalniuk.
Egy amazon.com megcsinálhatja azt, hogy kiküld 20-30 darab félreárazott xboxot azoknak akik szemfülesek voltak mert utána ez jól mutat máshol, hogy ők milyen rendesek. Ezt nálunk senki nem fogja bevállalni.
Ja, a visszaigazoló emaillel meg szintén semmire nem mész, mert az egy automatikusan generált üzenet.
[ Szerkesztve ]
-
janati
őstag
én ugyanígy jártam pár hónapja webshopos külső vinyóval....
samsung 1tb-os lett volna 5000-ért.....
visszaírtak, hogy bocsi, rendszerhiba volt, ezért volt a rossz ár, rendelésemet törölték!
tehát még azt sem fogák megkérdezni, hogy drágábban kell-e a cucc...és igazuk lesz.
A "Kivel érdemes üzletelni" topikot NEM én, hanem Thunderzolee tartja karban!!!
-
#89874944
törölt tag
nah hát köszi a hszeket, nem bátorítottatok fel túlságosan Beszéltem az eladóval, egy 10%os kedvezményt sikerült kiharcolni.
[ Szerkesztve ]
-
Gabor970
addikt
meg kellene végre tanulni, hogy ha valami túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, akkor nem is igaz....
Tanulj meg alkalmazkodni a körülötted levő világhoz, mert a világ nem fog tehozzád! /boda
-
No.01
őstag
Meghoztak! Haaat nem kicsi! pixelhiba nincs legalabbisa gyorsan osszedobott tesztembol nem derult ki, de majd meg tesztelem.
A kepe viszont gyonyoru! Kontrasztot, fenyerot levettem mast kell meg visszafognom a bejaratas alatt?
A szembeszomszed multhet hetvegen vett egy 60-as LG-t azt mondja ennek sokkal jobb kepe van. Holnap osszehasonlitjuk.
3D nem rossz bar itt meg azt erzem, h van hova fejlodni. -
BBéci
titán
válasz P.Zoli22 #21293 üzenetére
Ezek szerint valóban a lemezzel van baj, szerencsére még nem találkoztam hasonlóval sem.
Azt viszont nem tudom elképzelni, hogy a lemezre rögzített PCM formátumból a PS3 dts-t generál. Ezt kizártnak tartom!
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
-
Gabor970
addikt
jó.
és mit vettél? -tudom, hogy korábban írtad, de ugye nem csak te írsz be ide, és nem is tegnap volt.
Más:
UPC directnél elõfizettem HD csomagra. Nagggggyon jóóóóóóó! Az sem baj, ha angolul van fele, legalább ragad valami.
Tanulj meg alkalmazkodni a körülötted levő világhoz, mert a világ nem fog tehozzád! /boda
-
Danniel
tag
Nekem is megjött a 42X20, nagyon tetszik a kicsike
Marha nagy így elsőre (persze nyilván mindenhez hozzá lehet szokni). A WDTV is nagyon jó kis cucc. Az alap digitális tévéadásoktól nem estem hasra, bár azért nézhetőek, nincs velük gáz. A hd-sek viszont nagyon szépek. Például DigiSporton focimeccs ment, na az nagyon tetszett HD-ban. A filmek pedig... Házimozi rendszerrel kombinálva komoly audiovizuális orgia... Szóval én úgy érzem, hogy 114k-ért jó vételt csináltam ezzel a tévével...Köszönök szépen minden segítséget Nektek!
http://www.flickr.com/photos/cirmidesign/
-
-
DM-Fan
nagyúr
válasz kételkedem #21303 üzenetére
"Mivel te kaptál visszaigazolást e-mailben, ahol szintén az alacsonyabb ár volt feltüntetve, így talán van esélyed reklamálni."
Ezzel csak az a probléma, hogy az az e-mail egy automatikusan generált visszaigazoló üzenet, amibe természetszerűleg automatikusan a vásárlói felületen elírt ár kerül beemelésre. Ráadásul ezt követően tájékoztatták, hogy elírás történt a honlapon, tehát véleményem szerint sem igen lehet semmit tenni az ügyben: vagy megveszi a valós árán, vagy eláll a vásárlástól.
A szerződés ugyanis nem a megrendelés leadásával, hanem a személyes átvétel lehetőségéről/leszállítás időpontjáról való értesítés bolt általi kiküldésével jön létre.
Tehát ha a bolt és a bevásárlókosár példájával akarnám szemléltetni, akkor azt mondanám, hogy ez az az állapot, amikor látod kitéve az árut a hentespultban alacsony áron, ott állsz előtte a kosárral, de még nincs a kosaradban. Majd szólsz a hentesnek, hogy - mivel ilyen olcsó - abból kérsz, mire ő közli, hogy ja bocs, de elírták az árat.
Hiába adtad le tehát a rendelést a neten és kaptál arról visszaigazolást, mert az csak arról szól, hogy vették az igényedet. A kosaradba akkor kerül ténylegesen, amikor megírják neked, hogy ok, átveheted vagy hogy útnak indították futárral. A pénztár meg még csak ez után jön. Mivel itt a kosárba kerülés előtt korrigálták az árat (szólt a hentes, hogy sántít az ár), ezért szerintem nem lehet mit tenni. Ha már a "kosaradban" lenne, az más tészta, akkor már megköttetett a kvázi-szerződés és ekkor ugye a boltban is tudsz a pénztárnál arra hivatkozni, hogy annyiért volt kiírva, annyiért kéred. Ilyenkor elvileg nincs is apelláta, de itt sajnos szerintem nem erről van szó, hiába írja a webshop felülete, hogy a "kosarad tartalma", mert ez csak egy virtuális kosár és valójában akkor kerül bele a termék, amikor lesz nekik raktáron és azt a konkrét darabot neked teszik félre/indítják útnak és erről értesítenek is. A megrendelést fogadó e-mail nem azonos ezzel.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
No.01
őstag
63C7700. Itt hollandiaban egy webshopon keresztul. Nem volt egeszen 2150EUR.
Nagyon elegedett vagyok pedig meg semmit nincs beallitva es mar igy is csodaszep. (ugye eleg a fenyerot ill a kontrasztot csokkenteni bejaratashoz?)
Viszont kicsit tukrozodik... bar nem tudom ez mennyire sok vagy keves az elozo Samsung LCD-mhez (52A656) kepest eszrevehetoen.
[ Szerkesztve ]
-
DM-Fan
nagyúr
válasz P.Zoli22 #21293 üzenetére
Én meg leginkább a PS3 olvasófejére gyanakodnék. Sajnos olvastam már ilyenről, hogy így tud szépen lassan elhalálozni. Játékoknál úgy ütközik ki, hogy a textúrákat nem tölti be rendesen, csak "nagyzolva" és a magas felbontású textúrák betöltésére nincs ideje, mert az olvasófej nem tudja elég gyorsan adattal kiszolgálni a gépet. Szerintem itt is ilyesmiről lehet szó: van adatfolyam, csak nem kellően gyors.
Mikori a gép, illetve milyen szériás? Amúgy szerintem a legutóbbi 3.50-es firmware-ben sem kerek valami. Nálam már nem az első játékkal fordul elő, hogy elsőre nem indul, nyomnom kell egy Quit Game-et és újrapróbálkozni. Korábbi firmware-ekkel nem volt ilyen gondom.
Get Moded!
-
P.Zoli22
tag
válasz DM-Fan #21317 üzenetére
Én is erre kezdtem el gyanakodni egyébként tegnap... Az avatár meg úgy tűnik hogy jó. Mondjuk ha fele olyan jó mint eredetileg, akkor is ver sok mindent, ugyhogy most ezt nem tudom eldönteni.
Egyébként azt észrevettem hogy lassan olvassa be a lemezeket.
120 gigás slim, mostanában lesz egy éves.
Elő is szedem a papirjait délután aztán lehet hogy felkeresem a sonyt.Zoli
-
DM-Fan
nagyúr
válasz Dorian #21318 üzenetére
Ezt nagyban az határozza meg, hogy milyen az ízlésed játékok terén, ugyanis a két konzolra nagyon más az exkluzív cím kínálat. Szerintem a PS3 exkluzív címei változatosabbak és igényesebbek, tán több is van belőlük. Ezen túlmenően az Xbox-ok sajnos nem a megbízhatóságukról híresek, bár tény, hogy az utóbbi időben sokat javultak ilyen téren. A PS3-mal is lehetnek zűrök, de jóval kisebb eséllyel. Én már 2,5 éve nyúzom a PS3-mam és eddig semmi hiba (kop-kop-kop), pedig vagy 25 játékon túlvagyok és igen sokat játszom multiban is. A PS3 mellett szól az is, hogy egy igen jó képességű és minőségű, 2.0-ás profilú BD-lejátszó is egyszemélyben, ami a jelenlegi firmware-verziótól már 3D-BD-k lejátszására is képes.
Igazából én jelen pillanatban már egyiket sem venném meg, mert hardveresen nagyon eljárt fölöttük az idő (nem véletlen: 4 éves konfig), a címek 95%-a már kezdettől fogva csak 720p-ben futott mindkét konzolon, nagyon ritka az 1080p-s cím, és most már a 720p játékok is kezdenek egyre gázabbak lenni, egyre alacsonyabb az FPS-szám, illetve igénytelenednek a kiadványok - legutóbb a Mafia 2 minősége verte ki nálam is (és szinte minden PS3 tulajnál) a biztosítékot, annyira pocsék volt. Az exkluzív, kifejezetten PS3-ra írt címek viszont többnyire gyönyörűek (lásd pl. Uncharted 2) és nagyon tartalmasak, ezek miatt érdemes igazán konzolt venni.
Get Moded!
-
DM-Fan
nagyúr
válasz P.Zoli22 #21319 üzenetére
Szerintem tedd azt, különösen, ha még nincs egy éves!
Egyébként ha elmúlt egy éves, akkor is van méltányossági garancia: a vásárlástól számított 3 éven belül 16.500 Ft ellenében BÁRMIT megcsinálnak, tehát ha elszáll az alaplap vagy maga a BD-olvasó, akkor is kicserélik, plusz automatikusan új burkolatot kap a géped és újra is pasztázzák a CPU/GPU hűtőbordákat. Cserébe 2 hétig nélkülöznöd kell a gépet, mert mindezt Franciaországban végzik. Csak annyi a feltétel, hogy hivatalos Sony garanciás legyen a gép, meglegyen a vásárlást igazoló számla/blokk a garanciapapírokkal együtt, illetve, hogy a gép oldalán levő zárócímke sértetlen legyen.
Kizártnak tartom, hogy egy gyári lemez ilyen rövid távon bemondaná az unalmast és pláne nem így. Az vagy olvasható, vagy nem.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
DM-Fan
nagyúr
válasz P.Zoli22 #21324 üzenetére
Na, arra nincs ötletem. Mert ugye a PS3 Video Settings menüjében azt tudod beállítani, hogy a BD hangját változatlan formában (Bitstream) nyomja ki, vagy ezt konvertálja PCM-re. Tehát a Dolby-ból és a DTS-ből, vagy akár a DTS HD-ből is tud Linear PCM-et csinálni, de ez fordítva nemigen működik. Ráadásul azon az Ákos lemezen tényleg nincs DTS, csak stereo LPCM, illetve 5.1-es PCM, tehát nem is értem.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
Grat hozzá!
Ha jól emléxem ugyanez a tipus a helyi MM-ben 1 milláért van kint.
Tükröződés meg valamennyire mindegyiken jelen van de amelyiken van tükröződésgátló bevonat ott, ha be van kapcsolva nem nagyon fogod látni szerintem. Bevonat nélküli sokkal zavaróbb. Láttam C6500at hiába volt nagyon szép rajt a film (mondjuk akadni akadt de biztos rossz beállítás miatt) tükröződött rendesen.
-
kételkedem
addikt
Tükröződés témában mindig a síkképernyős 72 cm-es Samsung crt tévénk jut eszembe. Még szórt fényben is látom a szobát benne, ha arra figyelek! Szerintem ez a tükröződés dolog picit túl van erőltetve. Ha mozizni akar az ember sötétítse be a helységet, ha világosban nézi a tévét, akkor meg ne a tükröződésre, hanem a műsorra koncentráljon.
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
ddddd
csendes tag
A 7000/7700 Samsungokon van tükröződésmentesítő bevonat, de helyesebb a inkább tükröződéscsökkentésről írni, mert nem oldja meg tökéletesen a feladatot, csak redukálja a tükröződést. De összehasonlítva egy e nélküli síküveg plazmával, azért jelentős a különbség. Nekem 7000 -em van, tapasztalatból mondom.
Az európai modelleknél hardveresen teljesen egyforma a 7000-es és a 7700-as, a különbség a firmverben van.
Amerikában viszont 7000-ből kihagyták a Real Black Filtert, de úgy tudom más hardveres különbség ott sincs az olcsóbb és a drágább (7700 helyett ott 8000-ként futó) modell között.Ami a beállításokat illeti, itt találsz erre javaslatot: http://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1283773778
Én nagyjából az itteni táblázatban javasolt beállításokat használom, de nem teljesen. Fontosabb a táblázatnál, hogy az európai modelleket inkább csak film módban érdemes használni. Ebben a módban láthatólag jobb a Samsung feketéje, mint a többi módban, te is meggyőződhetsz róla. Ez valami gyári hiba a Samsung plazmákon, már a tavalyi modelleknél is így volt.
-
addikt
Jó vétel volt gratula.
"Kontrasztot, fenyerot levettem "
Nem kell levenni semmit, a gyári profilok közül a "Normal" tökéletesen megfelelő a bejáratás idejére, szerintem utánna is.
DM-Fan
Marhára sántít a henteses példa, ugyanis törvény írja elő, hogy a feltüntetett áron kell adni a portékát.
Amennyiben többféle ár van feltüntetve, a legkissebb áron kell adni.Nincs apelláta, törvény kötelezi a kereskedőt.
[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
válasz Daffni2 #21329 üzenetére
Így van, a henteses példa nem teljesen állja meg a helyét. Egy multiban ez másként működik, mint egy webáruházban.
Egy hipermarketben ha te erőszakos vagy (az kell mindenhova, különben leráznak) akkor te haza fogod vinni azt, amin rossz árcímke volt annyiért amennyi rajt van, vagy annyiért amennyin ki van rakva. Csak pénztár után odamész a vevőszolgálathoz, odamész az egyik eladóval a kis táblához, megmutatod és a különbözetet vissza fogja adni neked.
Egyik ismerősömmel próbálták azt eljátszani, hogy olcsóbb áron volt valami kitéve, mire a pénztárhoz ért már drágább lett, mire visszaértek eltüntették a táblát (valószínűleg nem miatta, hanem épp ott rendezkedtek) szólt az eladónak aki ott volt mikor levette a polcról a terméket, megkérdezte, hogy ugye kint volt az a tábla annyiért. Elég ideges típus, nem merték neki letagadni (csapott volna még nagyobb balhét) így szépen visszakapta a különbözetet.
Ellenben egy reklámújságban ha elírnak valamit arra nem kötelezhetik őket, hogy annyiért adják, de ez fel is van tüntetve.
-
afiaf
csendes tag
Sziasztok!
G20-as plazmával kapcsolatban lenne egy kérdésem. A médialejátszó csak a tv hangszóróin keresztül működik? Nekem most HDMI-vel van rákötve az erősítőmre (Onkyo 508), de csak a tv hangszórói szólnak. Milyen kábelt kellene használnom, hogy a hangfalakra keverje ki a hangot?
Köszi!
-
-
-
DM-Fan
nagyúr
válasz Daffni2 #21329 üzenetére
Akkor most olvasd végig még egyszer figyelmesen, amit írtam!
Amíg nincs valami a kosaradban (multiban, szupermarketben is), addig nem kötöttél szerződést (az hogy ott vagy, csak a vásárlási szándékot jelzi), tehát hiába pampogsz akárkinek, hogy rossz ár van kiírva. Ha viszont a hentes helyesbít, mielőtt kiadja neked az árut, tájékoztat, hogy nem a helyes ár van kint és ki is javítja (mert itt a webshop esetében ez történt - hiszen küldtek egy e-mailt a helyesbítéssel, mielőtt a rendelést teljesítették volna és a honlapon is kijavították), akkor mehetsz a sunyiba a panaszoddal. Szóval egyáltalán nem sántít a hasonlat. Nem volt készleten a termék, tehát nem történhetett meg a vevő részére történő elkülönítés. Ez olyan, mint amikor boltban nincs a polcon termék, csak az ára van kint, Te meg megrendeled. Senki nem garantálja, hogy a következő szállítmány is ennyiért fog beérkezni. A törvény csak arra kötelezi őt, hogy ha már ott vagy a pénztárnál, akkor azon az áron kell adnia a terméket, ami ki volt írva alá. De ezt csak akkor, ha volt a termékből éppen és neked már a kosaradban van a sajátod. De még itt is közbeszólhat, hogy miközben Te a pénztárnál vitatkozol, közben gyorsan kicserélik az árcédulát a polcon (mert a terméken úgysincs rajta), aztán bizonyítsd az igazad, ha tudod. Ilyenről is hallottam már ugyanis multi szupermarket kapcsán.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
#89874944
törölt tag
válasz DM-Fan #21334 üzenetére
Ez azért nem teljesen így volt... nem egyből küldtek helyesbítést, hanem az ígért szállítás után egy nappal, vagyis a rendelés után több mint egy héttel.
Kíváncsi vagyok akkor mi lett volna, ha bankszámláról egyből kifizetem az összeget még a múlthéten...
Amúgy a tescos árcédulát le kell fényképezni, úgy már nem tudják kicserélni...
[ Szerkesztve ]
-
DM-Fan
nagyúr
válasz #89874944 #21335 üzenetére
Igen, de gondolom addig nem is érkezett meg a termék és nem is kaptál olyan levelet, amiben közölték volna, hogy átveheted a jelzett áron, vagy hogy elindították volna feléd az árut. Márpedig e nélkül szerintem nem is kötelezettek olyan áron adni. Te meg persze nem vagy kötelezhető az új árat kifizetni, mivel Téged sem köt semmilyen szerződéses viszony. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
addikt
válasz DM-Fan #21336 üzenetére
A szerződés a visszaigazolással létrejött.
Más kérdés, hogy nem lehet érvényesíteni semmit, mert nem kötelezhetők, hogy eladjanak valamit amit nem akarnak / azon az áron/
Legfeljebb nem rendelsz máskor onnan.
Magára valamit is adó korrekt webáruház, minden további nélkül benyeli a hibás ár veszteségét.
Nyilván nem arra gondolok amikor tévedésből irreálisan alacson, egyértelmű hibás árat írnak ki.
A vásárlóban is lehet annyi tisztesség, hogy ezt elismerve nem akar "ingyé" hozzájutni az áruhoz."Aki ad,az nyer"
-
#89874944
törölt tag
válasz DM-Fan #21336 üzenetére
Jó, persze, ha már a kezembe is lett volna nyilván nem adom vissza.
De azt is vedd figyelembe, hogy ezzel a lépéssel ez a webshop indokolatlan versenyelőnyt szerzett a többi céggel szemben( pl nem mentem le a tacskóba, ezért a tacskó is bukott rajta)
Valamint azt se árt figyelembe venni, hogy ez alatt az idő alatt én egy sor másik bolt akciójáról csúszhattam le.Daffni2: na igen... valószínűleg, ha ilyen Európában történik
nem a Balkánon, akkor a német fogyasztóvédelem elküldte volna ezt a webshopot Romániába kecskeszart árulni...[ Szerkesztve ]
-
Alusszia
tag
Nos itt van a garázsban a "cetelemes" TV 195-ért.A korábban részletezett Pana G20.
A pedagógus fizetésre kaptuk meg a hitelkártyát 400k erejéig.Éves díja 4900Ft.
Majd beszámolok a visszafizetés remélem problémamentes részleteiről is.A korábbi írásommal ellentétben a E.Dig. munkatársai mindent ígéretükhöz megfelelően tettek(berendelték,hitelkérelem,tartották Nekem 3 napig , majd átadták a hitel megítélését követően) remélem sikerült eloszlatni a bennem is aggodalmat okozó rémhíreket.Na meg persze a TV tapasztalataimról is írok hamarosan.
-
janati
őstag
beüzemeltem a G20-at.....
hát köszönöm mindenkinek a tanácsokat, hogy ezt vegyem!!!!!
eszméletlen és abszolút nem kell nagyobb nekem....az asus oplay szivatott egy kicsit, az istennek nem volt 5.1....
optikai kábellel kötöttem össze a Pio erősítőmmel....
hdmi out-on volt az asus, aztán véletlenül átlőttem spdif raw-r, és tadam, megjött a dd meg a dts....néhány kérdés:
1. mit javasoltok, milyen beállításokkal menjen most a tv az elején?
2. a 720p-s sorozatok olyanok mintha valami brazil szappanoperák lennének...miért?
3. ez a sok 1080i meg p, meg 50-60hz micsoda?
4. az előzőt kombinálni kell a 24p on/off-al?A "Kivel érdemes üzletelni" topikot NEM én, hanem Thunderzolee tartja karban!!!
-
Kelloggs
csendes tag
Kedves hozzáértők!!
Kb egy hónappal ezelőtt, tanácsotokat kértem tv vásárlással kapcsolatban. Az olvasottak majd később a látottak alapján egyértelmű volt a választás Panasonic 50v20. Karácsonyra rá is készültem ahogy kell, várva a leárazásokat. Időközben nézegettem más más tipusokat és egy Olaszországi MM-ben megláttam Pana 50v10E tipust. Sajnos tesztelni nem volt lehetőségem, és a technikai leírás sem volt eltúlozva. A külseje nagyon megfogott. Sokkal jobban mint a 50v20. A kérdésem hozzátok a következő: Milyen különbségek vannak a 2 típus között kép minőségben stb..
A válaszokat előre is köszönöm.
Rossz JuJu!!
-
szp1
addikt
válasz Kelloggs #21342 üzenetére
Az X10 tavalyi típus, G12 paneles viszont nagyobb felbontású ( ld. # 1 hsz.)
Nagyon jó képe van, de ugyanúgy belépő szintű TV.
Az "E" jelzésűben nincs MPEG-4-es DVB-T tuner, tehát a magyar digitális felszíni vételre nem alkalmas, csak az Y jelzésű.
Ja, és van AR bevonat a panelen.[ Szerkesztve ]
Az erőszak a gyengék végső menedéke. (Isaac Asimov : Alapítvány), "Az ember okos, de nagy tömegben buta és hisztérikus állattá válik. ( MiB, K ügynök )
-
ZEN1TH
őstag
Milyen x10?
Kellogs
A V20 lényegesen jobb készülék mint a v10. Még a G20 is jobb nála. Persze jó TV a V10, de a V20 minden szempontból többet nyújt: képjavító algoritmusok, panel, szolgáltatások stb. Ráadásul a V10 előtt egy üveg lap van (lehet emiatt tetszett neked nemtudom), ami inkább a hátránya mint előnye, de kétségkívül jól néz ki. Ha van kereted a V20-ra, semmiképpen ne add alá. Tulajdonképpen bármilyen más készüléket veszel az gyengébb lesz nála.
https://www.flickr.com/photos/hartmanntamas/