Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Daffni2 #21329 üzenetére

    Így van, a henteses példa nem teljesen állja meg a helyét. Egy multiban ez másként működik, mint egy webáruházban.

    Egy hipermarketben ha te erőszakos vagy (az kell mindenhova, különben leráznak) akkor te haza fogod vinni azt, amin rossz árcímke volt annyiért amennyi rajt van, vagy annyiért amennyin ki van rakva. Csak pénztár után odamész a vevőszolgálathoz, odamész az egyik eladóval a kis táblához, megmutatod és a különbözetet vissza fogja adni neked.

    Egyik ismerősömmel próbálták azt eljátszani, hogy olcsóbb áron volt valami kitéve, mire a pénztárhoz ért már drágább lett, mire visszaértek eltüntették a táblát (valószínűleg nem miatta, hanem épp ott rendezkedtek) szólt az eladónak aki ott volt mikor levette a polcról a terméket, megkérdezte, hogy ugye kint volt az a tábla annyiért. Elég ideges típus, nem merték neki letagadni (csapott volna még nagyobb balhét) így szépen visszakapta a különbözetet.

    Ellenben egy reklámújságban ha elírnak valamit arra nem kötelezhetik őket, hogy annyiért adják, de ez fel is van tüntetve.

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz Daffni2 #21329 üzenetére

    Akkor most olvasd végig még egyszer figyelmesen, amit írtam!

    Amíg nincs valami a kosaradban (multiban, szupermarketben is), addig nem kötöttél szerződést (az hogy ott vagy, csak a vásárlási szándékot jelzi), tehát hiába pampogsz akárkinek, hogy rossz ár van kiírva. Ha viszont a hentes helyesbít, mielőtt kiadja neked az árut, tájékoztat, hogy nem a helyes ár van kint és ki is javítja (mert itt a webshop esetében ez történt - hiszen küldtek egy e-mailt a helyesbítéssel, mielőtt a rendelést teljesítették volna és a honlapon is kijavították), akkor mehetsz a sunyiba a panaszoddal. Szóval egyáltalán nem sántít a hasonlat. Nem volt készleten a termék, tehát nem történhetett meg a vevő részére történő elkülönítés. Ez olyan, mint amikor boltban nincs a polcon termék, csak az ára van kint, Te meg megrendeled. Senki nem garantálja, hogy a következő szállítmány is ennyiért fog beérkezni. A törvény csak arra kötelezi őt, hogy ha már ott vagy a pénztárnál, akkor azon az áron kell adnia a terméket, ami ki volt írva alá. De ezt csak akkor, ha volt a termékből éppen és neked már a kosaradban van a sajátod. De még itt is közbeszólhat, hogy miközben Te a pénztárnál vitatkozol, közben gyorsan kicserélik az árcédulát a polcon (mert a terméken úgysincs rajta), aztán bizonyítsd az igazad, ha tudod. Ilyenről is hallottam már ugyanis multi szupermarket kapcsán.

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

Aktív témák